20 глава

748 86 3
                                    

❤️Vote/Comment❤️

Събудих се сам в моето легло, което беше противно на факта как бяхме заспали. Диляна сгушена в мен. А сега я нямаше. Снощи един рунд не беше достатъчен за нито един от двама ни и буквално цяла нощ се наслаждавахме един на друг. Сега се събуждах жаден и адски гладен. С Диляна се борехме взаимно за надмощие в леглото и можех да кажа, че това беше най-хубавия ми секс, който някога бях правил. Не знаех, че беше толкова хубаво жената също да обича да доминира в леглото също толкова, колкото теб и заедно да се борите за надмощие. И беше също толкова хубаво да свършвам в нея, тъй като била на хапчета. Беше изтощително, но толкова хубаво. Преди всичко минах през банята, защото се нуждаех от душ, после си сложих само едни боксерки и тръгнах към кухнята, в очакване да видя нещо за хапване. И пристигнах, точно когато Диляна изключваше котлона, а отстрани седяха две чинии, с две порции - една голяма, а другата малка. Честно казано, колкото и апетитно да изглеждаше закуската, дупето на Диляна в нейната прелестна черна прилепнала пола изглеждаше доста по-апетитно. Отгоре беше с потник с остро деколте, което да показва малко от нейните превъзходни гърди, а между потника и полата имаше колан с позлатена катарана, от която висеше малко ефектно синджирче, което правеше тоалета ѝ както винаги - зашеметяващ.

— Надявам се да си гладен. – заговори Диляна със свеж глас и се обърна към мен мен с двете чинии и лека усмивка.

Господи, или ми се струваше, или наистина беше сменила аурата си. Сега изглеждаше много по-добре, сияеше, имаше вид на задоволена жена. От колко ли време тя беше седяла на сухо, че в момента да приличаше на една добре глезена жена?

— Умирам от глад. И съм жаден. – доближих се до нея и тя ми подаде по-голямата порция в ръцете ми.

— Ето, вземи. Аз ще донеса и вода. – аз взех чинията, оглеждайки набързо какво съдържаше днескашната закуска.

Омлет в прекрасен златен цвят, бекон, няколко резенчета домати, спанак, три ягоди и отстрани имаше две палачинки. Това определено щеше да ме засити добре след подобна нощ. Занесох порцията си на масата, а Диляна ме последва, заедно с нейната, която съдържаше абсолютно същото, но нейният омлет беше значително по-малък, имаше една палачинка и повече от авокадото и спанака. Определено се грижеше за това да се храни здравословно и да приема нужните калории за деня. Остави на масата кана с вода, а после донесе и две чаши. Тъй като аз идвах и сядах наготово, аз налях водата и това беше първото, което направих. Наистина имах нужда от тази вода. Беше изтощителна нощ.

Тигрова акула Onde histórias criam vida. Descubra agora