1.rész

1.7K 73 7
                                    

Jimin szemszöge

-Na akkor irány a strand!-teszi fel kiabálva kezeit Hoseok miközben helyet foglalunk Taehyung családi autójában.

-Szia anya!-köszön Tae anyukájának.

-Sziasztok srácok! Indulhatunk a strandra?-indítja be az autót boldogan. Mindenki felrakott kézzel kiabált egy igent és már indultunk is lehűteni magunkat.-Jaj majd el is felejtettem. Tae bátyja is csatlakozik hozzánk Jungkook. Remélem nem zavar!

-A báttyus is jön? Ez az!-csillan meg Tae szemében a boldog fénye majd elkezd engem ölelgetni. Hoseok is rám dől én meg ott szenvedek közöttük. Utálok középen ülni!

***

Az út nagyon hosszú volt a strandig. Az autóban szörnyen meleg volt még ha egész végig le is volt húzva az ablak. Hoseokék folyton zaklattak minden baromsággal. Ahogy láttam ők nagyon élvezik az utat de én középen majd megrohadtam. Közben ment valami buli zene is amit ugyan úgy nem élveztem mert utálom az össze vissza szerkesztett zenéket. De legalább a hangulat meg volt. Hogy végre mehetünk a strandra és nem kell 35 fokban otthon rohadnunk. Már a hideg vízre gondoltam ahogy bele megyek és testem súlytalanná válik. Ahogy barátaimmal baromkodok a jóleső vízben. Meg ugye a helyes pasik akik a parton sütkéreznek vagy esetleg a vízben hűtik magukat. Jó lesz ez a strandolás én érzem csak érjünk már oda!

Egyszer csak lehúzódtunk az út szélére egy ház elé. Tae anyukája kiszállt és bement a házba minket ott hagyva a forró autóban. Tae úgy lihegett mint egy kutya Hoseok meg folyton engem figyelt. Fura egy helyzet volt de már nem érdekelt mivel már csak fél óra és ott vagyunk. Csak jöjjön már ki Tae faszom bátyja abból a házból és menjünk! Persze nem mint ha nem bírnám Jungkookot vagy ilyesmi csak nem nagyon beszélgettem vele meg hát ritkán látom. Annyira emlékszem hogy szemüveges és hogy ronda mint a kurva élet. Szóval igazából tökéletesen mindegy hogy jön-e vagy sem csak érjünk már oda a strandra!

-Báttyus!-kiabál ki az ablakon Tae. Oda kapom tekintetem és ott nem tudtam eldönteni hogy most a meleg miatt halucinálok vagy Jungkook tényleg ilyen kurva szexi lett...Lehet furán néz ki hogy tátott szájjal bámulok rá de akkor is. Ilyen jó pasit nem baszott a jó isten! Mi történt vele? Rátámadt egy sikátori Stylist vagy mi? Az megmagyarázná ezt az egy éves átalakulást. Mivel Jungkook már elköltözött Taehyungéktől nem nagyon látom. Ritka ha haza látogat. Ezzel így meg is voltam mivel nem nagyon érdekelt de ahogy így jobban elnézem jobb lenne ha többszőr is haza látogatna. Csak is Tae kedvéért. Nem másért.

-Na mivan kicsik? Megyünk a partra? Ugye hoztatok úszó gumit? Ha nem, nem fogok senkit se kimenteni a vízből!-ül be Jungkook az autóba nevetve. Na igen. Ezt mindig is utáltam benne. Lenéz minket de úgy mint ha egy hegyen állna. Az ő szemében még mindig gyerekek vagyunk pedig csak 3 év van köztünk. Jó most lehet hogy ő 19 éves de akkor is köcsögség!

-Jungkook...lehet hogy idősebb vagy de attól még nem vagyunk 6 éves kis gyerekek! Kezelj úgy minket mint egy értelmes férfit!-húzza ki magát Tae mire Jungkookot elkapja a röhögő görcs. Tae erre elkezdi csapkodni és így kezdődött el a cica harc. Én és Hoseok hátra dőlve figyeltük a harcot. Legalább is én a harcot néztem. Hoseok valahogy megakadt rajtam és engem méregetett már megint. Nem tudom hogy mi ilyen érdekes rajtam de eléggé irritálo hogy így figyel.

-Na mennyünk már mert megsülök!-panaszkodom mire szerencsémre mindenki egyet ért. Kicsit megsürgettük Tae annyát majd megindultunk a plusz fél órás utazásra. Az úton megint kurvára melegem volt de már nem nagyon foglalkoztam vele mivel már nem volt messze a strand. Már csak pár perc és a hideg vízben tudhatom magam. Gondoltam ezt minden egyes pillanatban amikor végig folyt egy izzadság csepp az arcomon. Közben gondolkoztam azon is hogy vajon Jungkook hogyan tette ezt magával és hogy vajon jó lenne-e vele járni. Bár az előző mindig rám hozta az undort szóval inkább hagytam is. Lehet hogy a külső változott de a belső ugyan olyan maradt. Ugyan az az egoista lenéző személyiség mint régen. Legalább is eddig ezt tapasztaltam.

Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]Where stories live. Discover now