-Na itt vagyok!-sietek oda a kocsinkhoz ahol Tae állt karba tett kezekkel engem méregetve.
-Hol a faszban voltál eddig?-kérdezi kissé sem nyugodtan.
-Hát tudod nagyon messze van a sátram meg út közben találkoztam Jacksonnal is. Muszály volt vele beszélnem a tegnapról!-jelentettem ki az orbitálisan nagy hazugságot. De legalább végig mosolyogtam.
-Oh tényleg beszéltünk? Nem rémlik!-üti meg a fülem mögülem Jackson hangja mire kiráz a hideg. Lebuktam...
Tae arca elkomorodott és méregetni kezdett engem. Itt már tudtam hogy végem. Jackson közben Tae mellé állt karba tett kezekkel és ugyan azt tette amit Tae. Így álltunk egy darabig míg Jungkook oda nem ért hozzánk. Kezét vállamra helyezte amire a két fiú már őt is elkezdték méregetni.-Ezeknek meg mi a bajuk?-súg oda hozzám.
-Nem tudom.-válaszolok halkan. Jungkook erre csak bólogat.
-Na akkor Jimin mesélj! Hol is voltál?-kérdezi szigorúan Tae. Igazából simán elmondhatnám de kínosnak találom. Úgy öltöztem át hogy Jungkook figyelt ami miatt zavarba jöttem és elfelejtettem a találkozót.
-Hát tudod....-halkul el a hangom és egy szó sem jön a számra. Így állunk egy ideig a kínos csendben amikor Jungkook megszólalt.
-Én tartottam fel!-mutat magára mire majd kiugrik a szívem. Nem azért mert Jungkook beszél hanem azért amit mond. Ha elmondja Tae-nek hogy amikor öltöztem ő leterített a földre Tae rájön egyes dolgokra köztünk és én ezt nem akarom. Milyen kínos már hogy ráindultam a bátyára? Tuti lefejez ha megtudja...
-Miért? Mit csináltál vele?-néz rám majd Jungkookra vissza. Erre egy nagyot nyelek és a földet kezdem el méregetni. Lassan már annyira félek hogy elkezdek füvet számolgatni hogy pontosan mennyi is lesz a síromon.
-Megszivattam azzal hogy bezártam a sátrába. Fogtam egy gémkapcsot, és a cipzárt szépen oda kapcsoltam a sátor tetejéhez így nem tudta lehúzni. Egy ideig nem segítettem neki mert vicces volt de utána elmondta hogy hozzád jön és elengedtem.-vakarja meg a tarkóját kínosan. Hát úgy látszik Jungkook is jól tud hazudni. És még nem is mondott nagy baromságot. Ez el is képzelhető róla hisz mindig megszivat minket.
-Basszus! Engem miért nem hívtál?-akad ki Tae. Erre oda megyek és tarkón vágom. Lehet hogy ez nem is történt meg de azért köcsögség hogy végig akarta nézni hogy szenvedek. És még ő nevezi magát a legjobb barátomnak.-Au!
-Megérdemelted!-mondom mire Jungkook és Jackson nevetni kezd. Tae még egy ideig tovább siránkozik majd ő is megüt engem és röhögcsélve elfut. Lehet hogy már nem vagyunk kicsik de mindenképpen el akarom kapni. Persze itt nem fogó lesz ha elkapom hanem halott!-Gyere vissza te nyomorék!-futok utána ott hagyva Jungkookot és Jacksont.
***
Végül estére mindenki körém táborozott akivel jóban voltam. Ott volt Tae, Hoseok, Jackson ugye Jungkook és még pár itteni haverom akik a második napra jöttek. Kész tábort csináltunk oda ami tökre tetszett. Egyedül ijesztő volt egy kicsit de most hemzseg minden a barátaim hangjától. Este volt tábortűz is ahol meséltük a rémisztőbbnél rémisztőbb történeteket. Persze tudjuk hogy Tae csak valami baromságot tud kitalálni. Pl: A szappan és a tusfűrdő legendája. Hát amire vége lett mindenki meghalt a nevetéstől. Alapból horror akart lenni de vígjáték lett belőle. Én is megprobálkoztam az ijesztő sztorikkal de az nem az én asztalom. De viszon Jungkook olyat mondott amitől még mindig borzongok. Nem tudom honnan szedte de nem is akarom tudni nagyon mert fosok. Most is a sátorban fekszem és remegek a félelemtől. Mindenki alszik már csak én nem tudok aludni. Sok hangot hallok kintről ami rám hozza a frászt. Ahogy a fákat fújja a szél a levelek a sátramra potyognak. A tücsköket hallom hegedülni mely elég hátborzongató. A koncert is befejeződött már. Majdnem síri csend van csak a sátram körül amikor megreccsen pár bot össze rezzenek. Valószínűleg valamilyen állat de akkor is félek hogy bele csöppenek abba a történetbe akiről Jungkook mesélt. A történet arról szol hogy egy maréknyi táborozó elmegy az erdőbe és ott mulatnak mire az emberek lassan ként eltűnnek. Utolsónak csak egy srác marad aki fut az erdőben majd amikor ki jut senki sem hisz neki és őt zárják börtönbe gyilkosságért. A végén őt is megölik a cellájában. Kibelezte valami hosszú karmu élőlény. Bele gondolva is feláll a szőr a hátamon.
YOU ARE READING
Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]
Romance"Minden egy igen forró nyári napon kezdődött. Mi a strandra igyekeztünk és igen szerencsésnek érezhetem magam hogy te is csatlakoztál! Ha ott nem ismerlek meg jobban sosem tudtam volna meg mi is a szerelem." Igazából a történet Jiminről a még semmit...