11.rész

800 48 0
                                    

-Induljunk már! Naaaaa! Mrs. Park! Jimin nem képes lejönni!-hallom Tae-t nyavajogni a földszintről anyukámnak.

-Jimin! Siess! El fogunk késni!-kiabál fel hozzám anyám. Én az utolsó ruha darabokat is bepakolom a bőröndbe majd lerohanok hozzájuk az emeletről.

-Itt vagyok....itt vagyok! Nem kell ordítani! Amúgy meg nem tudunk elkésni egy fesztiválról. Ez három napos! Ha ma nem érünk oda akkor holnap. Ez így működik!-magyarázom el nekik amikor kifelé kezdtem húzni a nehéz böröndömet.

-Várj Jimin! Hadd segítsek!-jön oda hozzám Hoseok boldogan. Amióta csokoloztunk sokkal többet foglalkozik velem és mindig meg véd. Sajnálom hogy nem tudom szeretni őt. Pedig nagyon aranyos fiú!

-Jimin? Ugye sátrat is pakoltál be?-kérdezi anyám mire elgondolkozom. Ekkor eszembe jutott hogy ugyan tényleg nem készítettem elő magamnak sátrat.

-Oh basszus! Azt elfelejtettem! Mindjárt jövök!-rohanok vissza a házba. Utam egyenesen az emeletre vezetett a szobámba. Bent a szekrény ajjárol elő kotortam a sátrat amit már vagy hetedik óta nem használtam.
-Remélem még nem mentél tönkre sátracskám!-beszélek a sátorhoz majd már indulnék is vissza de egy különös dologra leszek figyelmes a szekrény aljába. Egy kicsi rózsaszín cetli egy halom csillámmal. Ez a sátor alatt volt? De miért?

-Jimin! Gyere már!-kiabál kintről anya. Ez eltereli a gondolataim majd ahelyett hogy megnézném a cetlit csak megfogom és zsebre teszem. Egyből lerohanok a sátorral és be rakom az autóba. Ez után már indultunk is a fesztiválra.

***

Az út körül bellűl egy óra volt addig is nagyon el voltunk. Sok zenét hallgattunk és sokat nevettünk. Nem unatkoztunk. És végre nem kellett középen ülnöm mivel csak négyen voltunk a kocsiba. Anya, én, Hoseok és Tae. Apukám sajnos meghalt még amikor nagyon kicsi voltam. Ez miatt anyukámmal egy ideig nagyon rossz időket éltem de amikor 3.-ban megismerkedtem Tae-el és a családjával megváltozott minden. Hoseok csak 6.-ban csatlakozott hozzánk de mi hárman voltunk a legjobb barátok! Most is mi vagyunk hárman de persze rajtuk kívűl még sok jó haverom van csak hát ők a fők.

-Itt is vagyunk! Na srácok! Találjátok ki hogy hol lesz a sátorotok aztán álljatok neki felállítani!-parancsol ránk anya majd mutat végig az erdő melletti tájra.-Addig én beszélek Ms. Jeonnal hogy mikor is jönnek!-jelenti ki majd arrébb sétál. Én egyből Tae-hez fordulok és megragadom vállait.

-Jönnek? Mi az hogy jönnek? Jungkook is itt lesz?-pánikolok be majd kezdem rázni barátom vállát. Ő már világát se tudva össze roskad előttem és csak émejeg. Lehet túl erős voltam vele? Mindegy! Ez most nem számít! De az viszont nagyon is számít hogy Jungkook is jön. Nem akarom hogy itt legyen! Összesen csak egy hetet töltöttem vele-mivel Tae azt akarta maradjak-de megbántam a teljes életem! Bármilyen pasi próbált velem akkor flörtőlni Jungkook az összeset elkergette azzal hogy: mocskos buzik és hogy meg akarnak erőszakolni engem! Az egyiket majdnem meg is verte. Már megértem Tae-nek miért nincs még senkije sem.-Oh baszkiiii!-kiabálom el magam majd elkezdek rohanni a sátrammal az erdő felé. Hát ha akkor Jungkook nem fog megtalálni engem.

-Jimin! Hé! Várj meg!-kiabál utánam Hoseok majd utánam indul a sátrával a hóna alatt. Nem állok meg csak futok tovább az erdő felé. Ott biztos jó hely lesz hogy lesátrazzak. Elbújok a fák között!

Ahogy beértem az erdőbe néztem milyen helyekre tudnék lepakolni úgy hogy ne találjon meg senki se. Mivel Hoseokot leráztam simán kereshetnek úgy egy helyet hogy ne találjon meg senki sem.

El is indultam hogy megkeressem a tökéletes helyet. Kicsit beljebb találtam egy tűzrakós területet ahova le is táboroztam. Mivel az ide utat kissé belepte a fű gondolom ez a hely már elhagyatott egy ideje. Remélem itt nem találnak rám!
Sátramat lepakoltam és elkezdtem felállítani. Közben rákellett eszmélnem hogy a cuccaim a kocsiban maradtak. Azért viszont vissza kell mennem.
Amint végeztem a sátorral elindultam vissza felé a kocsihoz de úgy hogy Hoseokék ne vegyék észre hogy honnan jöttem ki az erdőből. Igazából én se tudom hova sátraztak le szóval óvatosnak kell lennem. Legalább az este legyek nyugalomban.

-Oh Jimin! Hova pakoltál le? Mi is oda szeretnénk Tae-el!-mondja Hoseok mire elkezdek hárítani.

-Jaj hát én még nem nagyon sátoroztam le. Majd később tervezem. És ti? Vertetek már valahol sátrat?-érdeklődöm mire Hoseok a földnek szegezi tekintetét.

-Hát nem pont sátrat...de igen....-halkul el hangja ami miatt nem nagyon értem mit mond de tudok következtetni rá. Valami biztosan van közöttük. De akkor már nem is tetszem Hoseoknak? Csak két hét telt el azóta. Csak nincs még túl rajtam. Vagy ilyen könnyű lenne engem elfelejteni?

-Értem...-vakarom meg tartkom majd kiveszem a cuccaim az autóból.-Hát akkor én mentem is! Sok szerencsét Tae-hez!-mondok ennyit majd ott hagyom és vissza indulok a sátramhoz.

***

A zenék elkezdődtek. Jelenleg ez amin vagyunk egy Rock fesztivál amiért nem vagyok nagyon oda de ez egy hagyomány nálunk hogy mindig itt vagyunk. Anya és apa folyton ide jártak és engem is sokszor hoztak ide. Amikor apa elment akkor elég fájdalmas volt jönni de muszály volt hogy megőrizzük az emlékét. Így vált ez a dolog hagyománnyá. Ezen a fesztiválon sok barátom szokott részt venni akikkel Hoseokék is jóban vannak. Hisz ő is mindig eljönnek velünk. Bár ez lesz az első hogy Jungkook is jön. Eléggé izgulok hogy vajon mi is lesz hisz ez az én vadász területem. Itt szoktak lenni a leghelyesebb Rocker fiúk és mindig azokra vadásztam Tae-el. Bár mivel neki már ott van Hoseok-legalább is így gondolom-nem nagyon fog hozzám csatlakozni. Akkor viszont egyedül leszek pasi vadász azt meg tudom hogy Jungkook nem engedné. Ebben az a gáz hogy azt se tudja hogy meleg vagyok. Egy időben azt hittem leesett neki de még mindig túl sík ahhoz hogy felfogja. Pedig mennyi jelet adtam neki jesszus!

-Szia Jimin!-hallok egy ismerős hangot mögüllem. Amikor megfordulok egy fesztiválos haverom veszem észre. Rockos külsője csak úgy virít. Ő általában a zene miatt jön meg persze azért hogy velem találkozzon. Kedves egy srác.

-Szia Jackson! Rég láttalak haver!-nyújtom felé kezem amit ő megfog és magához húzva ad egy ölelést.

-Még mindig alacsony vagy!-kezd el nevetni mire arrébb lököm és karba teszem kezem.

-Kapd be Jackson! Kellett neked olyan kurva magasra nőnöd!-szídom le az miatt amiről nem tehet majd mind a ketten nevetni kezdünk.

-Megiszol velem valamit?-mutat a mögötte lévő nagy sátorra ahol a piákat meg a kajákat adják. Hát nem tartom annyira nagyon jó ötletnek hogy már most el kezdjek piálni de nagyon unatkozom.

-Aha de valami erőset!

Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]Where stories live. Discover now