-Hé Jimin~! Kelj fel~! Karácsony van!Meg jött a Jézuska!-suttogja valaki mire azonnal felülök. Az első amit meglátok egy Taehyung volt. Én már a karácsony fára gondoltam meg az ajándékokra úgy hogy muszály volt rá kérdeznem.
-Tényleg itt a Jézuska? Pedig nem is díszítettem fát.-törölgetem szemeim Taehyungra bambulva. Csak egy kis lámpa van fel kapcsólva az asztalon ami miatt pont látszik az arca. Egyszer csak észre veszek valami furát.
-Nincs ez a ház túl fűtve? Teljesen megizzadtam!-ásítok bele a beszédembe. Tae erre elkezd egy kicsit nevetni.-Most meg mi van?-Jimin....nyár közepe van!-kezd el kicsit hangosabban nevetni én meg dühömben ráugrok és leterítem az ágyra. Fölé tornyosulok majd leszorítom a kezeit. Erre Tae perverzen kezd felém bambulni.-Mmm ne hozzak kamerát?-harap bele alsó ajkaiba szemeit össze préselve, szemöldökét felhúzva. Ez az az új sheesh meme arc nem? Mindegy....elég irritálo!
-Taehyung.....-kezdek hangosabban beszélni mire Tae befogja a számat.
-Ne olyan hangosan! Még a végén felkelted Jungkookot!-mutat testvére felé. Én azonnal oda kapom a tekintetem és meglátok egy aranyosan szuszogo fiút. Egyből elérzékenyülök a látványra.-Szerinted is ronda?-töri meg a csendet Tae. Túlságosan meghitt volt ez a pillanat amit mint szokása szerint Tae mindig megtörik. Hát most is megetette. Tae hogy basznád meg!
Egy szót sem szóltam csak leszálltam róla és nyújtózkodtam egyet. Telefonomhoz léptem és megnéztem az időt. 3 óra 34 perc volt éppen ami miatt ideges lettem mert én nem azért feküdtem le aludni hogy Tae ilyenkor felkeltsen!
-Miért keltették fel te nyomorék?Én még aludtam volna!-szenvedek magamban. Tae ezen csak röhögött amitől igen csak ki jött az agy kukim. Nagyon fáradt voltam. Nem hiszem el hogy képes volt felkelteni csak azért hogy meg tréfáljon.-Most vissza fekszem aludni!-jelentem ki és már készűlnék is vissza feküdni az ágyba amikor Tae elhúz tőle.-Te meg mit....-takarja be számat nagy kezével.
-Van egy ötletem!-vesz elő egy alkoholos filcet a zsebéből majd Jungkookra néz.-Nem akartam egyedül csinálni úgy hogy segíts!-indul meg Jungkookhoz majd gugol mellé. Én egy darabig csak bambulok rá majd én is oda mentem. Igazából nem rossz ötlet össze firkálni Jungkook arcát csak ne keljen fel mert akkor nagy balhé lesz!-Tessék. Neked is hoztam.-tol kezembe egy filcet majd elkezd bajszot rajzolni Jungkooknak. Ezen csak halkan röhögünk mert tudjuk hogy nehéz lesz leszedni az arcáról.
-Hu ha felébred nagyon nagyot fogunk kapni tőle!-sugom oda Tae-nek aki egyet értően bólogat.
-Főleg hogy anya nem lesz itthon!-jelenti ki mire azonnal abba hagyom a munkálkodásaim.
-Hogy mi van?-kezdek el kiakadni ugyan is akkor Jungkook kedvére kergethet meg holnap és nem lesz ki leállítsa. Meg akkor ő is fog vigyázni ránk ha jól értelmezem.
-Jaj te akkor már aludtál. Mondta anya hogy át megy három napra a barátnőjéhez mivel Jungkook itt van és vigyáz ránk. Erre Jungkook jött a szokásossal hogy ő nem fog ezekre a pisisekre vigyázni. Hát anya azóta nincs itthon. Most bosszúból rajzolgatom Jungkook arcára a dolgokat mert úgy hívott minket hogy "pisisek" és mivel tudom hogy téged jobban írritál ha lenéz ezért gondoltam hogy segíthetnél!-meséli el az egész sztorit egy huzamban. Én csak végig bambulok rá és próbálom feldolgozni a dolgokat. Amikor el jut az agyamig a dolog vissza nézek Jungkookra és elgondolkozom valamin.
-Tae...van színes filced?-bambulok tovább előre komolyan.
-Persze! Megyek és hozok!-rohan el a másik szobába majd egy kisebb idő után vissza jött egy halom filccel. Lerakja az éjjeli szekrényre és vissza térdel mellém.-Mit szeretnél neki rajzolni?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]
Любовные романы"Minden egy igen forró nyári napon kezdődött. Mi a strandra igyekeztünk és igen szerencsésnek érezhetem magam hogy te is csatlakoztál! Ha ott nem ismerlek meg jobban sosem tudtam volna meg mi is a szerelem." Igazából a történet Jiminről a még semmit...