Na hát igen. Ilyen az én szerencsém. Én vagyok az egyetlen akinek ilyen sors jutott. Egy hülye testvér és egy elmeroggyant fiú kergetőznek körülöttem-hajnali kettőkor-miközben ülök a szoba közepén. Közben azon veszekednek ki legyen Elza és ki legyen Anna. Én Olaf szerepével megelégedtem de ők mind a ketten Elzák akartak lenni. Olyan....idegesítőek!
-Én vagyok Elza! Hallgasd a hangom nyomi!-mondja Tae mire a mély hangjával elkezd Legyen hó-t énekelni. Nincs rossz hangja de nem nagyon illik össze a frozen zenéjével.
-Ez éppen Annás hang! Hallgasd az én hangom!-kezd bele Jimin majd elkezd énekelni. Mind a ketten lefagyunk Tae-el és csak bámulunk Jiminre. Hangja olyan lágy és vékony. Egyszerűen gyönyörű hangja van. Nem hallottam még ilyen szép és tiszta hangot. Szerintem ha elmenne egy énekversenyre tuti megnyerné!
-Oké....te vagy Elza!-jelenti ki Tae ahogy Jimin abba hagyja az éneket. Erre boldogan elkezd ugrándozni.
-Hurrá!-ugrándozik továbbra is. Én csak elbűvőlve figyelem őt. Egyszerűen nem értem magam. Miért nem tudok elnézni róla? Mi az ami miatt ennyire eltud csábítani ez a fiú? De hát mind a ketten férfiak vagyunk! Persze ha lány lenne akkor már rámásztam volna de ő.......sajnos egy srác. Így nem tehetek semmit. Meg hát elég undorító is lenne rám nézve. Jimin egy jó srác! Majd talál magának valakit biztos ahogy én is. Akkor majd nem kell aggodnom hogy elbűvől a bája.
***
Miután kijátszottuk magunkat Tae azonnal kidőlt. Már csak én és Jimin voltunk ébren de már Jimin is az ágyban feküdt és bambult a plafonra. Én az ágyamon ülve telefonoztam. Ekkor Jimin rám emelte tekintetét.
-Kook...-hallom becenevem amire azonnal felfigyelek.
-Hogyan szólítottál?-sétálok oda a kis félénk Jiminhez.
-A Kook szerintem tök aranyos becenév neked...lehet hogy nagy és izmos vagy és tök komolynak tűnsz, de a nyuszi mosolyod mindent elárul. Innen lehet tudni hogy mennyire kedves vagy és törődő. Akár mennyire is lenézel minket a korunk miatt én nagyon bírlak téged Kooki...-mosolyodik el a végére. Szívem teljesen ellágyul előző szavaira. Ilyen őszinte még sosem volt velem meg hát kedves se volt nagyon. Nem gondoltam hogy valaha ilyeneket fogok hallani tőle.
-Köszönöm Chim...én is nagyon bírlak akár mennyire is gonosz tudsz lenni velem!-mondom őszintén mire Jimin szemei csillogni kezdenek.
-Te is adtál nekem egy becenevet!-mondja boldogan. Erre nekem is muszály elmosolyodnom.-Kook?-kérdezi kissé félénkebben ahogy abba hagyja az örjöngést.
-Igen?-simítok hajába.
-Ugye most már adsz nekem puszit?-kérdezi mire hírtelen lefagyok. Azt se tudom most mit csináljak. Agyam folyamatosan kattog a válaszon és nem tudom miért. Pedig egyértelmű lenne az hogy nemet mondjak de nem megy. Egyszerűen nem tudom azt mondani erre a kérésre hogy nem. Ez fura.
-Legyen. Beadom a derekam. Hova kéred?-kérdezem kissé nevetve mire Jimin a szájára mutat.-Jimin oda nem adhatok. Még a végén melegnek néznek!-mondom bohókásan.
-És ha nem szólok senkinek se róla?-néz kiskutya szemekkel. Oh basszus Jimin...
-Ágh...jó de akkor tényleg ne mond el senkinek sem!-mondom kissé idegesen mire Jimin elmosolyodik majd bólint egyet. Lassan lehajolok hozzá és Jimin álla alá fogok. Szívem hírtelen vesz fel egy gyorsabb tempót amit nem értek. Biztos azért van mert már egy jó ideje nem voltam senkivel sem és a testem hiányolja az érintést...
Ajkaink közt már csak pár centi volt amikor hírtelen meg álltam.
-Nem! Ezt nem tudom csinálni! Ez nem helyes! Ezt nem tehet-szakít félbe Jimin ajkaival. Én csak meredek rá majd lassan én is becsukom szemeim és lenyugszom. Elkezdem mozgatni ajkaim mire Jimin felvezeti kezeit tarkómra. Olyan puhák az ajkai és olyan ügyetlen a csókban. Bár nem tudom hogy ez most azért van mert azt hiszi 7-8 éves vagy csak ez az első csókja. Nem tudom de boldog vagyok hogy én vagyok a tapasztaltabb.
Csókunk igen lassú volt de annál több érzés keringett benne. Kellemesek voltak puha ajkai ahogy mozgatta őket. Be kell hogy valljam, nagyon élvezem. Ez egy új különleges érzés amit csak is egy fiú iránt érzek. Jimin iránt. Egyszerűen nem tudom abba hagyni a csókot pedig kezd egyre hosszabbra nyúlni.
Egyszer csak éreztem hogy Jiminnek ellágyúltak a kezei és a szája sem mozgott többet. Úgy látszik eddig bírta ébren. Lassan elváltam ajkaitól majd amikor realizáltam mi történt kifutottam a szobából át anya szobájába. Azonnal bezártam az ajtót és ajkaimhoz kaptam. Nem hiszem el hogy most egy fiúval csókolóztam. És azt se hogy mennyire élveztem. Miért nem undorodom? Ez most annyira össze zavar...nem lehetek meleg! Hetero vagyok és utálom a buzikat! Nem érezhetek iránta basszus! Nem lehet!
***
"Jimin szemszöge"Reggel baromi fáradtan keltem. A fejem is sajgott. Azt hittem másnapos vagyok de nem rémlik hogy tegnap ittam-e volna valamilyen italt. Pontosítok..semmire sem emlékszem a tegnapból. Vagy is hát addig emlékszem amíg Yeontan kergetett de a többi mind kiesett. Valószínűleg a fejem beütése az oka. Vajon mit csináltam azokban a pillanatokban amikre nem emlékszem? Remélem semmi baromságot...
-Jó reggelt Elza!-kel fel mellettem Tae. Hát akkor még is valami nagy baromságot csináltam...
-Srácok...fent vagytok?-jön be Tae anyukája.
-Jimin anyukája lassan itt lesz szóval Tae segíts neki össze pakolni!-mondja mire Tae elkezd tisztelegni. Komolyan hiányozni fog az a hülye feje.***
-Na hát akkor szia Tae!-ölelem meg barátom.
-Viszlát Ms. Jeon!-köszönök el Tae anyjától is. Legvégül Jungkookhoz mentem aki egész végig került engem valami miatt. Nem tudom hogy mi miatt de kezd aggasztani a dolog...-Na hát akkor szia Jungkook!-nyújtom felé kezem de ő rám sem hederít. Kínomban inkább vissza húzom majd megindulok az autó felé. Amikor beülök még utoljára intek feléjük de Jungkook már megindult a ház felé. Nem tudom hogy mit tettem de nagyon haragszik rám...bár mit is számít ez. Úgy is csak ritkán találkozunk...haragudjon csak rám. Akkor is tartozik nekem egy kiveréssel!
ESTÁS LEYENDO
Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]
Romance"Minden egy igen forró nyári napon kezdődött. Mi a strandra igyekeztünk és igen szerencsésnek érezhetem magam hogy te is csatlakoztál! Ha ott nem ismerlek meg jobban sosem tudtam volna meg mi is a szerelem." Igazából a történet Jiminről a még semmit...