Aki nem bírja az ilyet kérem ne olvassa el ezeket, ugyan is 16+-os tartalmak vannak benne!
————————————————————————
Lassan felém kezd sétálni és amikor oda ér megfogja vállaim és lenyom egyenesen az ágyra. Ő fölém tornyosul majd végig mér maga alatt. Szívem megint fel veszi a szokásos heves iramot amit Jungkook közelében szokott pumpálni, én meg egy nagyot nyelek erre mivel ez miatt kezdek felizgulni. Az elég gáz lenne ha már az előtt fel állna a lompos mielőtt hozzá érne. Onnan már tudhatná hogy meleg vagyok és hogy rá pályázom. Ott szerintem ki is tagadna...-Előszőr is ezeket leszögezném!-töri meg a csendet Jungkook.-Nem vagyok meleg! Csak azért csinálom ezt mert megállapodtunk benne meg kíváncsi vagyok a méreteidre ha már a strandon nem engedted! A másik meg nem kéne kiabálnod vagy ilyesmi mert felkelted a két jómadár érdeklődését azt meg nem szeretnénk szerintem!-mondja majd leszáll rólam és leveszi pólóját. Ez mindig neki vetközik bármi van? Ez hülye....de azért nagyon vonzó!
Lábaimat megfogja és terpeszbe nyitja. Egyből beáll közéjük majd vissza dől rám.-Na most hogy elhelyezkedtem kezdhetjük! Várjunk csak....most veszem észre! Ez az én pólóm rajtad?-néz rám értetlenűl. Hát nekem tényleg fogalmam sem volt rola hogy ez az övé. Bazmeg Tae! Ezért még kapsz!-Tae adta! Nem tudtam hogy a tiéd! Vissza adjam?-kérdezem kissé kétségbe esve mire Jungkook megrázza a fejét.
-Ne...nem kell. Igazából jól áll neked. Tetszik hogy olyan nagy rád...-néz megint végig rajtam.-Jól van! Kezdjük!-mondja majd egyik kezét levezeti combomhoz. Lassan végig simít rajta hosszú ujjaival ami miatt teljesen libabőrös lesz a lábam. Én kezeimet leszorítom magam mellé mert hát nem tudok hova kapaszkodni. Jungkookba azért nem merek mert akkor kioktatna hogy ő mennyire nem meleg. Inkább marad a paplan.
Kezét rávezeti alsómra és ráfog fél merev tagomra. Erre az egész testemen végig futott egy bizsergető érzés. Szemeimet is hírtelen becsuktam és a paplanba is bele kaptam. Nem hiába mondják hogy az egy férfi gyenge pontja. Ezt Jungkook is jól tudja hisz ő is egy férfi.
Eddig egyszer sem vette le rólam a szemét. Végig engem bámúlt és a reakcioimat miközben rajtam dolgozott. Bár lehet hogy még nem csinált semmi olyan nagyon durvát de már most nagyon izgatott vagyok.-Várj Jimin...segítek.-súgja oda majd kezét el veszi tagomtól és kezemre fog. Fel teszi vállára a másikkal együtt mire én csak zavarba esek. Nem gondoltam volna hogy hagyja hogy markolásszam a vállát. Lehet így méri fel mennyire élvezem amit csinál.
Kezét vissza vezeti hasamon alsómig. A pólót ami rajtam van kicsit feljebb tűri és szépen benyúl már kőkemény merevedésemhez. Azonnal rámarkol amitől én is megmarkolom a vállát amire kicsit fel is szisszent de nem szól érte csak folytatja. Kezét szépen lassan elkezdi mozgatni ami miatt jól eső sóhajok hagyják el ajkaim. Ekkor hírtelen kopogás töri meg a csendet. Jungkook azonnal kihúzza alsómból kezét és lemászik rólam. Egy ideig bámúl rám majd rám dob egy párnát.
-Ezzel takard el a merevedésed! Lehet hogy az illető be akar majd jönni.-súgja oda. Teszem amit mond majd Jungkook ahogy résnyire ki nyitja az ajtót fejbe lesz vágva egy seprűvel. Ez miatt a földre huppan és teljesen kinyílik az ajtó. Azonnal berohan rajta váratlan vendégünk Tae Yeontannal a hóna alatt és a seprűvel a kezében.
-Jöttem Jimin! Megmentelek!-jelenti ki majd eldobja a seprűt és csuklómnál fogva átrángat a másik szobába. Ott ledob Hoseokhoz aki már ébren van mert gondolom meg beszélték hogy kiszabadítanak. Bazmeg! Mi vagyok én? Hercegnő hogy meg kell menteni? Meg ha már meg kell menteni akkor hol van a szőke hercegem? Ja tényleg! Most rángattak el tőle!
-Oh Taehyung a kurva anyád!-kiabálja el magát Jungkook a másik szobában. Hát itt nem kis problémák lesznek. Meg ha már a nem kis problémákról beszélünk...szerintem Hoseok észre vette...
YOU ARE READING
Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]
Romance"Minden egy igen forró nyári napon kezdődött. Mi a strandra igyekeztünk és igen szerencsésnek érezhetem magam hogy te is csatlakoztál! Ha ott nem ismerlek meg jobban sosem tudtam volna meg mi is a szerelem." Igazából a történet Jiminről a még semmit...