29.rész

726 48 25
                                    

"Jungkook szemszöge"

Elkezdtem a Jimin visszahódító hadműveletet!

Nem bírom tovább! Egyszerűen már fáj ha nem érhetek hozzá amikor csak egy karnyújtásnyira van! Meg a látványa annak hogy azzal a lánnyal enyeleg az szörnyen kikészít! Ha lett volna már lehetőségem akkor már a föld alatt lenne a lány de mivel apa itt volt ez lehetetlen volt számomra...na de most hogy már nincs itt, betartom szavam és vissza veszem magam mellé Jimint ha akarja ha nem! Bár eddig nem úgy tűnt hogy nem akarja. Most hogy a házukban lakunk nincs lehetősége elmenekülni előlem és én ezt kihasználva addig csókolgatom ameddig csak akarom! A múltkor is annál a nyelves csóknál már csak egy nagyon kicsi kellett volna ahhoz hogy elvegyek tőle egy másik szüzességet is. Persze azért ilyen gyorsan nem akarok haladni. Szépen lassan bevezetem azt amit nyáron kezdtünk de most sokkal többként. Azért bőven tudatni fogom vele hogy ez nem csak barátság extrákkal! Egyáltalán nem akarom hogy félre értsen és akkor még nagyobb legyen a köztünk lévő távolság mint most.

-Hallod Jungkook? Most milyen óra lesz?-dől neki a mellettem lévő szekrénynek Nam.

-Szerintem tesi.-elég bizonytalan a válaszom de jelen esetben nem nagyon érdekelnek a tanórák. A suliba is azért járok hogy Jimint óvjam.

-Oh tényleg baszki! Siessünk le. Hamarosan becsöngetnek.-közli velem de engem még mindig nem érdekel mivel hát azért is vagyok itt mert előző évben túl sokat lógtam a suliból. Nem vagyok hülye gyerek. Mindenből jeles vagyok csak engem akkor jobban érdekeltek a csajok és a pia.-Na gyere már!-ragadja meg karomat majd kirántva szekrényemből-amiben éppen pakolásztam-elindul velem lefelé.

-Jaj de várj! A szekrényem!-veszem el tőle csuklómat majd vissza rohanva be csapom a szekrény ajtaját.-Na most már mehetünk!-mondom majd meg is indulunk tesire.

Lent már mindenki átöltözött de ahogy láttam nem csak a mi osztályunk cuccai voltak ott. Tehát össze vont lesz...

-De jó!-harsogom szarkasztikusan az éppen öltöző osztálytársaimnak meg persze a barátaimnak.

-Ja tudom! Azokkal a kis nyomorék 10.-esekkel leszünk. Már kivan a tököm velük! Főleg azzal a Jin gyerekkel!-túr bele hajába Nam idegesen.
-Bár azért...-mosolyodik gondolom mocskos gondolataira amire igazán nem vagyok vevő.

-Jin? Tehát Jimin osztálya?-lepődöm meg hirtelen hisz sok idő kellett míg leesett.

-Aha.-ezzel az egy szóval izgatóvá tette nekem a tesit! Mivel én elég sportos vagyok sose mozgatott meg a tesi de úgy hogy közben fel vagyok izgulva az már más tészta. Esküszöm ha véletlen fel izgulok Jimin láttára tuti megbüntetem ha haza értünk.

***

-Sorakozó!-üvölt a tanár amire mindenki elhallgatva teszi amit mond. Igazam volt! Jiminék osztályával vagyunk és ahogy látom ezt Jimin is észre vette mivel már egy ideje engem bámul zavartan. Persze ha oda nézek azonnal el néz. Valószínűleg nem számított rám meg talán válaszokat is akar a múltkoriért. Meg értem. Én is össze vagyok zavarodva valamelyest.-Na mivel nekem most a szalag avatóra kell hogy készülnöm, egész órán röpizni fogtok! Nincs ellenvetés! Addig is át adom a vezetést Yoonginak mivel neki van a legnyugodtabb természete.-közli velünk a tényeket majd egy utolsó elköszönéssel ott is hagy minket. Szuper! Még több esélyem lesz Jimint basztatni!

-Na akkor srácok röpi csapatokat alkotunk vagy basszuk a rezet? Találjátok ki ti mert én kurvára aludni fogok.-jelenti be Yoongi majd el is indul a padok felé. Ezt tiszteljük Yoongiban! Bárhol, bármikor vagyunk ő mindig alszik. Kár hogy nincsenek itt a többiek hogy ezt lássák.

Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]Where stories live. Discover now