Miután az ottani mentősöknek sikerült vissza rakni a bokámat a helyére egyből haza mentem. Azóta eltelt két hét és egyikkel sem beszéltem. Nem mint hogy ha nem kerestek volna, kerestek csak az összeset lenémitottam. Vagy hatszáz üzenetet kaptam de egyiket se néztem meg. Főleg Taehyungét, Hoseokét és Jungkookét. Biztos hogy ők voltak a fő kolomposok. Hisz Jungkooké a sztori Taehyung és Hoseok meg a nagy "tréfa" mesterek. Nem hiszem el hogy képesek voltak ilyet csinálni. Most anyu is haragszik rájuk és azt mondta jobb lenne egy ideig távol maradnom tőlük. Ezzel egyet értettem mivel most a béka segge alá se kívánom őket. Így is elég gondot okoztak nekem. Főleg Jungkook. Folyton szivat engem minden félével. Ijesztget, ugrat és eljátsza hogy nem látja hogy tetszik nekem és kihasználja hogy meleg vagyok. Folyton rám mászik. Persze történik köztünk egy s más de ez csak barátság extrákkal. Hisz csók még nem volt és ha így haladunk gondolom nem is lesz. Meg ugye persze ő homofób és amikor leszolja mellettem a melegeket akkorát lekevernék neki hogy még Krisztus is káromkodna. Felháborító amit művel. Ki van vele már a tököm is. Inkább most anyára koncentrálok. Vele úgy is kevesebbet voltam mint álltalában.
-Mi lesz ma a kaja?-kérdezem minden napi kérdésem ezzel "törődve" anyámmal. Legalább is csak így tudok vele normális beszélgetést kezdeményezni mert a múltkor ott végeztünk hogy veszekedtünk azon milyen színű is igazából az Ibolya. Ő folyton azt mondja hogy sötét lila de nem mert az világos lila! A vak is látja!
-Hát igazából ma Jjajangmyeon készülök. Remélem az jó lesz!-fordul felém mosolygósan.
-Tökéletes!-mondom majd megindulok a kanapé felé. A mi házunk úgy van össze építve hogy a konyha és a nappali egybe van így nyugodtan folytathatom anyámmal a beszélgetést.
-Na és a bokád? Hogy van?-kérdezi miközben össze állítja az ételt.
-Hát még fáj de a séta nem okoz akadályt. Egyre jobban leszek.-mondom majd kezembe veszem az említett testrészem és masszírozni kezdem.
-Értem de azért légyszi ne erőltesd túl magad!-kéri mire csak bolintok egyet.-Ha kész lesz a kaja megnézünk egy filmet?-fordul oda megint hozzám. Úgy is rég filmeztünk. Ránk férne szerintem.
-Jó nézzünk! Úgy is most kinéztem magamnak a Fuss-t! Állítólag jó film!-mondom boldogan mire bele egyezően biccent egyet.
-Ja tényleg! Jeon néni meghívott minket Jungkookék házába egy vacsorára. Tudom most nem nagyon vagyunk jóban velük de én beszéltem Jeon nénivel hogy mindenki hiányol onnan téged. Taehyung folyton sír hogy ő nagyon sajnálja Jungkook meg elzárkózott bár nem biztos hogy miattad csak ezt is szoba hozta.-mondta picit aggódó tekintettel. Én egy ideig csak meredtem magam elé majd elképzeltem a szituációt. Tae az mindig sír bármi van mert szerencsétlen még a villanyt se találja meg a saját házában, Jungkook meg....Jungkook ilyen. Ő alapból elzárkózik. Nem hinném hogy miattam annyira aggodna vagy hasonló. De még mindig haragszom rájuk és nincs nagyon kedvem újra találkozni velük! Mi van ha újra ez lesz? Mi van most nem csak ficam lesz hanem el is törik? Tudom hogy bármi megeshet körülöttük.
-Hát nem is tudom....mikor lenne ez a vacsora dolog?-érdeklődöm mire anya is elgondolkozik egy darabig.
-Hát ha jól tudom holnap vagy holnap után.-mond egy elég bizonytalan választ.
-Hát még azért haragszom rájuk....-vakarom meg tarkóm majd lehajtom fejem.
-Tudom kincsem de egyszer ki kell békűlni velük és lassan vége a nyárnak. Azt gondolom te se akarod hogy az iskolában béküljetek.-dől neki a pultnak. Vége a nyárnak? De hát még van vissza 6 hét. Szerintem csak azt akarja hogy ne legyünk velük rosszban mivel Ms Jeon a legjobb barátnője és nem akar szerintem távol lenni tőle.
VOUS LISEZ
Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]
Roman d'amour"Minden egy igen forró nyári napon kezdődött. Mi a strandra igyekeztünk és igen szerencsésnek érezhetem magam hogy te is csatlakoztál! Ha ott nem ismerlek meg jobban sosem tudtam volna meg mi is a szerelem." Igazából a történet Jiminről a még semmit...