-É...és ez a játék szócska mit takar?-dadogok megint akaratlanul meg lepődöttségemben.
-Szűz vagy még?-felel kérdéssel kérdésemre mire megdermedek. Hogy szűz vagyok-e még? Meg akar dugni? Úr isten!
-I...igen...-halkul el hangom zavaromban.
-Értem. Akkor ez a játék szócska még nem takar olyan sokat de ha elvesztetted már akkor jelenthet többet is. Persze ha te passziv fél vagy csak akkor!-harapja be ajkát. Hogy passziv vagyok-e? Jungkook! Láttál már engem? Kinél lehetnék én top baszki? Max egy lánynál de azt meg nem akarom! És hogy a játék szócska addig nem jelent sokat míg el nem vesztem? Mi vagyok én? Kurva? Nem! Én ezt nem csinálom!
-Mi vagyok én neked pontosan?-adok hangot egyik kósza gondolatomnak amin meg lepődök. Nem akartam én ezt hangosan kérdezni.
-Hát ezen már én is jó sokszor elgondolkoztam. Hogy mik is vagyunk mi pontosan?-engedi el kezem és teszi inkább mellém ezzel támaszkodva felettem. Egyik kezét hajába vezeti majd úgy kezd tovább töprengeni a kérdésen.-Szerintem hagyjuk ezt a témát! Nem mindegy hogy mik vagyunk? Csinálunk amit akarunk! Se nem vagyunk barátok se nem szex partnerek és ezt barátság extráknak se lehet nagyon hívni. A párkapcsolat meg biztos hogy nem. Már mint nem mint ha undorodnék mert amúgy kurvára szexi vagy, csak ugye te se vonzódsz hozzám és én se hozzád. Meg Tae legjobb barátja vagy! Tuti mérges lenne ha akár ezek is kiderülnének.-mondja kis gondolat menetét de nekem csak is egy részlete ismétlődik újra és újra fejemben. Csak ugye te se vonzódsz hozzám és én se hozzád. Éreztem szívem meg repedni és mellkasom olyan szinten fájni kezdett hogy azt hittem ketté szakadok. Gombóc keletkezett torkomban és már határán voltam hogy el sírjam magam de nem akartam hogy lásson így. Ilyen gyengének. Így azonnal lecsillapítottam magam és csak is azokra az élvezetekre gondoltam amik ezek után jöhetnek.-Na akkor most hogy ezt meg tárgyaltuk kezdhetjük?-kérdezi megint meg villantva perverz vigyorát mire én is egy gyengéd vigyort erőltetek arcomra.
-Mehet! Bármit is tervezel Jungkook!-adok utat neki merészen. Ezek után biztos nem történhet velem semmi rossz sem. Legalább is remélem mivel csak egy kicsi szar érzet kell és meg indulnak a könnyeim. Remélem Jungkook nincs kedved sértegetni ezekben a pillanatokban majd.
Válaszomra lassan oda hajol fülemhez és olyat mond ami megváltoztatja körülöttünk a légkört is.-Hívj csak...apucinak!-leheli fülemhez majd meg harapja fül cimpám. Erre azonnal hideg rázást kapok. Gondolataim úgy cikáztak fejemben hogy lassan már azt se tudtam fiú vagyok-e vagy lány. Hívjam apucinak? De hát nem most tárgyaltuk meg hogy nem vagyunk egy pár? Vagy esetleg ez egy olyan dolog ami minden napi egy "barátságban"? Most komolyan mi a faszok vagyunk mi? Lehet hogy neki mindegy de nekem ezek után már nem annyira!
-A...a...apuci?-kérdezem mire közelebb hajol és már szinte 1 cm volt ajkaink között. Ajkaimmal szemezett egy ideig majd csak utána nézett szemeimbe.
-Úgy várom hogy kényeztesse...-szakítja félbe a kopogás a szoba ajtaján. Olyan szív rohamot kaptam. Talán anya az? Rájött? Meg fog ölni!
-Srácok! Tudom hogy itt vagytok! Engedjetek be! A beteg szexuális dolgaitokat csináljátok máskor! Unatkozom!-kiabál be Tae az ajtón túlról. Amikor Tae kimondja hogy a beteg szexuális dolgaitokat Jungkook azonnal rám kapja a tekintetét és csak bambul rám. Erre egy igen kínos mosolyt villantok felé mivel látszik rajta hogy ideges.-Jaj ne már srácok. Bélátok a kulcslyukon!-mondja mire hirtelen Jungkook felugrik rólam és egyenesen a padlónak esik ami elég nagy zajt csinál. Erre kintről hangos röhögés hallatszik.-Jaj! Csak vicceltem! Ugye nem Jimint dobtad le Jungkook?-nevetett tovább mire rám is rám jött a nevethetnék de nem akartam mert Jungkook megölt volna.
YOU ARE READING
Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]
Romance"Minden egy igen forró nyári napon kezdődött. Mi a strandra igyekeztünk és igen szerencsésnek érezhetem magam hogy te is csatlakoztál! Ha ott nem ismerlek meg jobban sosem tudtam volna meg mi is a szerelem." Igazából a történet Jiminről a még semmit...