35.rész

658 29 7
                                    

-Amúgy mesélnem kell!-szolal meg Jungkook a nagy falatozás után a kanapén ülve.-Felix-nek most lesz a szülinapi bulija és tudod...arra gondoltam hogy esetleg...-terel rá a lényegre ártatlant játszva. Az a helyzet hogy én tudom a hátsó szándékát.

-Jungkook. Tudod hogy nem szeretem a bulikat. Túl sok az ember és kibaszott büdös szokott lenni a sok alkoholistától meg a sok füvestől. Nekem ez nem kell!-akadok ki már a gondolatától is.

-De Jimin. Ott lesz mindenki aki számít. Amúgy se lenne nagy buli. Csak mi és a baráti társaságunk.-nyugtogat Kook de így se tetszik az ötlet.

-De nekem ez így se kell. Elég volt nekem az is amit a Rock fesztiválon csináltunk. Azóta is írtózkodom a tömegtől...-vallom be félelmem. Akkor mindenki megszivatott és azóta inkább nem járok ilyen helyekre. Nem kell nekem a balhé.

-Az már a múlt és igaz hogy mélységesen sajnálom azóta is hogy ezt tettük veled de ez most nem lesz olyan. Itt a házban lennénk. Filmeznénk, zenét hallgatnánk, játszanánk a medencében és sok ehhez hasonló bulis dolgok mint amiket a barátaiddal csinálhatsz. Hidd el nagyon állat lesz! Csak légyszi gyere te is.-a végén beveti boci szemeit és kezeimet is össze fogja hát ha így engedékenyebb leszek. Én tartom magam a véleményemhez és ezért is biztos hogy nem megyek. Bár ha tényleg nem lesz akkora felhajtás lehet átgondolom...

-Nem is tudom Jungkook...mikor lesz a buli?-kérdezek rá egy sóhaj kíséretében.
Jungkook szemei erre felcsillantak és boldogan közölte velem a buli menetrendjét.

-Pénteken lesz, este 9 körül kezdődik, és hajnalban végződik. Felix az anyja nyaralójában tartja majd a bulit.-mond pár fontos részletet a partiról boldogan.

-Ne örülj még annyira. Nem biztos hogy megyek csak átgondolom...amúgy is ma van szerda szóval adj időt. Még eldöntöm hogy legyen.-teszem karba kezeim.

-Rendben!-Jungkook szavaim után is boldogan felelt abban reménykedve hogy elmegyek. Sajnos több esélyt adok annak hogy "nem megyek" mint hogy "megyek".

Egy nagy ásítás hagyja el számat jelezve hogy ideje lenne aludni. Szemeimen már így is éreztem hogy fáradt vagyok de gondoltam jó lenne még egy kicsit Jungkookkal cseverészni.

-Gyere. Menjünk aludni.-biccent a hálószoba felé amire csak bolintok egyet.
Ahogy felkelek Jungkook hirtelen felkap és már el is indult velem a szobába. Fel se tudtam fogni hogy mizu van de lassan kezdtem hozzá szokni ehhez is. Sőt...titokban igazán imádom amikor ezt csinálja ezért nem is cseszem le érte.

Amikor be értünk és be helyezett az ágyba, előszedett egy pólót a szekrényéből és a kezembe dobta.

-Öltözz át.-utasít amit egy szó nélkül teljesítek. Ő is csak egy bő fekete pólót húzott fel és már be is feküdt mellém. Szorosan magához húzott és egy homlok puszival ajándékozott meg mielőtt elnyomott volna az álom.

Másnap a mellkasán ébredtem. Elég korán volt még ezért gondoltam picit még itt maradok és nézem őt amíg meg nem szólal az ébresztő de ez csak addig tartott amíg átfutott a gondolat a fejemben. Egyből jött az a rikácsoló hang és itt kedvem volt szétcseszni Jungkook telefonját. Mondjuk most csak azért nem teszem mert talán még csak két vagy három hónapja van meg neki ez az új telefon miután össze törte az előzőt.

-Hmm...-hallok egy halk morgást Jungkooktól az ébresztő folytán. Szegény nagy nehezen felnyitotta pilláit és lenyomta az ébresztőt. Én gondoltam picit megtréfálom azzal hogy alvást szimulálok így egyből le is hunytam szemeim. Eleinte nem érzékeltem semmit majd kaptam egy puszit az arcomra. Ezt egy eléggé rekettes kuncogás követte.-Jimin! Tudom hogy ébren vagy.-nevet tovább. Erre egyből kinyitottam szemeim és szugerálni kezdtem.

-Honnan tudtad?-kérdezek rá.

-Hát onnan hogy ha alszol mindig nyitva van a szád és motyogsz valamit. Főleg ha megszólal az ébresztő. Akkor általában káromkodsz.-nevet tovább. Ez igazságtalan. Neki nincsen semmi fura szokása nekem meg igen. Ő tökéletes...

-Nem tudtam hogy szoktam beszélni álmomban.-lepődök meg. Igaz hisz ki szólna erről. Max Tae de ő sokkal furábban alszik. Sikítozik és rúgdalódzik. Eléggé kellemetlen.

-Pedig elég sokat szoktál...ahogyan észre vettem elég sokat is álmodsz velem.-néz perverzen amire elvörösödöm. Baszki...lebuktam.

-A..a..azok csak..ilyen..tudod. Általános dolgok!-mosolyodom el kínomban.

-Mint például?-húzza fel egyik szemöldökét.

-Hát amikor pl..-mit mondjak? Mit mondjak?-...Sétálunk a parkban vagy esetleg a konyhában csinálod a kaját és ilyenek.-nem igazán jó egy kifogás de remélem beválik és békén hagy.

-Oh szóval miközben én a konyhában vagyok és csinálom a kaját akkor te ilyen "Ahh Jungkook!" vagy "Oh igen Jungkook, jól csinálod!" lelkesítő mondatokkal inspirálsz?-harap rá ajkára végén egy kaján vigyor kíséretében. A szavam is el állt annyira zavarba estem és meglepődtem. Tényleg ilyeneket mondtam volna? Jézusom! Többet nem alszom!

-Hát talán.-vigyorom megint erőltetett de már szinte az arcomra fagyott a kínos helyzet által.

-Oh..jól van! Akkor innentől többször fogok "kaját" csinálni ha az úgy neked jó.-emeli ki a kaja szót hogy tudjam nem arról van szó. Erre már arcom inkább a párnába temetem ne hogy lássa zavarodott tekintetem. Egy fáradt nevetés hangja követi tettem ami pontot tett a mondta végére. Remélem ezzel át is térünk inkább egy másik témára. Bár ide egy csoda kellene...

Ahogy az istenek meghallgaták imáim, Taehyung tört be az ajtón és kezdett kiabálni.

-Jó reggelt pupákok! Ideje készülődni. A suli 40 perc múlva kezdődik...tehát most...-teszi kezét szájához hogy sugjon valamit-...7:05-van. Nem hittétek volna igaz?-mosolyodik el büszkén mint aki jolvégezte dolgát.

-Taehyung!-ugrik ki az ágyból Jungkook idegesen és már megint megy a macska-egér játék. Imádom hogy lassan minden reggelünk ilyen. Most jut csak eszembe hogy Jackson is itt aludt. Jobb lenne szerintem ha ránéznék mert Tae ahogy már mondtam szörnyen alszik.

Tök lazán felkelek, nyújtozkodom egyet majd meg is indulok a szobám felé hogy meglessem mit csinál. Amint be lépek elém tárul egy póló nélküli felsőtest. Szemeim azonnal elkerekedtek és inkább becsaptam az ajtót. Úgy érzem ezt nekem most nem szabadott volna látnom...

-Jimin?-kérdez Jackson az ajtón túlról. Eszem ágában sem volt kinyitni az ajtót. Jobb ha így marad.

-Igen?-kérdezek vissza.

-Kinyitnád légyszives az ajtót?-kérdez újra ő. Biztos hogy nem!

-Áh.. most nem lehet. Bocsi. Beragadt!-füllentek egy kicsit. Most inkább nem akarom hogy ki jöjjön. Jungkook meg ölné ha a közelemben lenne és póló se lenne rajta.

-Beragadt? Ugyan..az előbb nyitottál rám.-kezd nevetni a tuloldalt.-Ne viccelődj. Csak engedj ki. Mosdóba kell mennem.-az utolsó egy nyomos érv. Így már muszáj lesz ki engednem.

-Oké...-halkulok el majd inkább elengedem a kilincset. Ahogy ezt megtettem Jackson kinyitja az ajtót de hála ég már van rajta felső. Póló nélkül aludt volna? Furi...

-Mizu?-kérdezi miután már vagy 10 perce bámulom a pólóját.

-Ja semmi..semmi.-teszem fel kezeim ártatlanul.

-Hmm. Oké!-mond ennyit majd meg is indul a wc felé. Mostanában mint ha már nem jönnék be neki és ennek örülök is. Egy gonddal kevesebb.

Amint bejutottam a szobámba, elkészülődtem, bepakoltam és már indultunk is a suliba. Mondjuk Jungkook eleinte nagyon nem akarta elvinni Jacksont is de Tae és én is annyit könyörögtünk hogy végül meg engedte.

Bent a suliban elváltak útjaink és szomorúan mentem órára. Nagyon nem volt kedvem dupla tesivel kezdeni és ezt szívesen mutattam meg másoknak is a kedvetlen tekintetemmel. De mivel ma úgy is össze vonnak minket ezért nyugodtan gondolkozhatok a bulival kapcsolatosan. Nagyon nehéz lesz döntenem azt már előre tudom...

___________________________________________
Bocsi a helyesírási hibákért :)

Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]Where stories live. Discover now