Felénk haladva igazán el voltunk. Leginkább csak én meg Jackson beszéltünk mivel Tae leragadt a virág szedésnél. Jackson elmondta miket is élt meg míg távol álltunk egymástól. Megnyert egy-két foci meccset és elkezdett udvarolni egy Sung nevű fiúnak aki pom-pom "lány" ha jól tudom. Gyorsan elfelejtett az biztos de ennek így kell lennie. Amúgy sem tudtam volna viszonyozni érzéseit.
-Na és te? Veled mik történtek míg nem beszéltünk?-kérdez most ő mire nyelek egyet. Végig fut agyamon a kérdés hogy most az igazat mondjam vagy neki is hazudjak mint Tae-nek? Bár igazából Tae-nek nem hazudunk csak túl sík hogy észre vegye így szerintem Jacksonnak is van joga tudnia az igazságot!
-Hát...én...emlékszel arra amikor mondtam hogy egy ideig nem akarok veled találkozni és hogy hagyjuk ezt a románc dolgot?-hadarom le amint megfogalmazódott bennem de valahogy így is furcsán jött ki. Szerencsére értette kérdésem és bólint rá egyet.-Na akkor igazából nem azért nem jöttem össze veled mert nem akartam hanem azért mert valaki össze törte a szívem és inkább lettem hetero mint hogy beteg!-magyarázkodom hevesen. Jackson csak bambul maga elé lassan megemésztve szavaim majd amikor megérti rám néz és meg áll.
-Jungkook tette igaz? Mit mondott? Meg is ütött?-simít arcomra minden porcikámat végig mérve. Lábaim földbe gyökereztek lelkem megsértőjének neve hallatán és igazából fogalmam sem volt arról hogy Jackson tud róla. Ennyire nyilván való lenne?
-Nem! Testileg nem bántott csak lelkileg...-hajtom le fejem búsan az emlékre de Jackson államnál fogva vissza vezeti maga felé tekintetem. Még mindig érzem a szikrát köztünk ami azt a különös bizsergést váltja ki testemben. Ha ezt most dupla ennyire érezném megcsókolnám de ugye azt nem tehetem.
-Mondj el mindent!-súgja felém. Szemeiben könyörület és bánat tükröződött. Látszott rajta hogy ő tényleg segíteni akar rajtam. Édes hogy ilyen emberek vesznek körbe engem úgy hogy nem érdemlem meg.
-Majd nálunk mindent elmondok! Ígérem!-teszem praclim arcomat melengető kezére.
-Jimin! Te most megcsalod Jennit? Hát milyen pasi vagy te?-töri meg édes csendünket a virág gyűjtő idióta. Hát persze ő nem is tudja hogy mire van Jenni.
-Neked van valakid?-lép hátrébb Jackson. Tae minden romantikus pillanatot elront bár ezt most nem annyira bánom.
-Mondom majd mindent elmesélek ha oda értünk!-sarkon fordulva megyek tovább haza. Most aztán kitálalhatom az érzéseim a majdnem exemnek. Mondjuk csak egy csók volt így még majdnem exnek is alig hívhatom.
Amint belépünk az ajtón fogad minket a síri csend és az üresség. Anyám valószínűleg megint dolgozik így nem nagyon kell aggódnom hogy rajtunk kap. Bár biztos nem lenne mérges pár barátom látogatásáért.
-Jimin? Mondtam már mennyire imádom a kanapétokat?-ugrik rá Tae az említett tárgyra.
-Minden egyes alkalommal elmondod amikor átjössz!-emlékeztetem kuncogva.
-Na akkor Jimin? Mesélj! Mi volt köztetek és ki az a Jenni?-teszi karba kezeit Jackson magyarázatot várva. Megérdemli hisz ez miatt hagytam ott őt.
-Még nyáron kezdődött amikor újra találkoztam Jungkookkal...aznap én...-hatás szünetet tartva elnézek tőle szégyellve az igazságot.-...beleszerettem!-kezdek kisebb fájdalmas nevetésbe vissza gondolva az eseményre.-Az utána következő heteket csekély fajtalankodásaink követték de úgy hogy ő csak a testemért volt velem kihasználva érzéseim...legalább is ő ezt állította...-bizonytalanodom el a tudatára hogy akkor szomorúan távozott tőlünk. Minden nap megfordul a fejemben hogy talán csak hazudott a biztonságáért. Bár őt nem úgy ismerem aki nem merné kockáztatni testi épségét egy kapcsolat miatt.
-Ezek után elhatároztam hogy megpróbálom a hetero életet és szerzek egy barátnőt. Itt jött szoba Jenni akit le fizettek hogy meghódítson engem...ő elmagyarázta nekem hogy velem nincs gond és az nem baj hogy ha a saját nemem szeretem. Boldog voltam hogy mellém állt és egy pillanatig fel is hagytam a dologgal hogy hetero legyek de végül támadt egy ötletem ezzel kapcsolatban ami nekem és Jenninek is megfelelt. Így össze is jöttünk de nem vagyunk igazi pár!-rántok vállat bohókásan. Jackson merengve maga elé próbál minden egyes részletet feldolgozni. Kicsit félek a véleményétől de tudom hogy ő megért engem.-Tehát Jungkook kihasznált téged?-néz rám rideg tekintetével. Komolyan kirázott a hideg amikor szembe néztem vele.
-I..igen....-dadogok ijedten.
-Nem veszem be!-kacag fel lágyítva a hangulatot.
-E..ezt meg hogy érted? Mi ilyen hihetetlen ebben?-hitetlenkedek fura viselkedésén. Miből gondolja hogy poénkódok?
-Láttam én hogyan néz rád! Bár csak kevésszer volt velünk de úgy nézett rád mint ha a jegyese lennél!-vereget vállon mosolyogva.-Még hogy kihasznált! Hazudott neked!-indul meg a fotel felé.-Tae! Most komolyan be aludtál?-kiabál barátomra.
-Jaj! Mi van? Nem szabad?-kérdez vissza de lassan már nem értelmezem miről beszélgetnek. Jackson szavai járnak az eszembe. Tényleg hazudott volna? Ha igen akkor beszélnem kell vele...bár félek ez nem fog sokat segíteni. Valószínűleg megint csak eltaszítana magától. Úgy látszik saját magam kell kiderítenem hogy igaz-e amit Jackson állít! Kezdem Tae-el. Ő úgy is tud mindent ami náluk történik!-Úgy érzem hogy ma még ki nőnek a szárnyaim!-szakít félbe nagy gondolatmenetemben Tae fura elméletével. Én kissé elfintorodva fordulok feléjük. Úgy látszik még sem lesz annyira jó ötlet Tae-el kezdeni!
-Szárnyak? Inkább abban reménykedj hogy ma még az agyad a helyére nő!-gúnyolódik Jackson a távirányítót nyomkodva.
-Igaza van! Nem ártana már beléd is egy kis észt verni!-támaszkodok a kanapé háttámlájának kaján vigyorommal.
-Hagyjatok! Csak azért mert poénkódom még nem vagyok hülye!-ugrik fel idegesen a kanapéról.-Hu geci! Ki vagyok teljesen! Inkább elmegyek, dobok egy sárgát!-trappol idegesen a fürdő felé majd bevágja az ajtót. Én és Jackson földbe gyökerezett lábakkal néztük végig ezt az igen csak fura jelenetet. Még sosem jött ki ennyire a sodrából pedig folyton így piszkáljuk. Itt valami nincsen rendben...
-Szerinted mi baja?-nézek Jacksonra aki ugyan úgy értetlen arckifejezéssel bambul a mosdó ajtóra.
-Fogalmam sincs! Amikor még itt beszélgettünk semmi baja sem volt.-vakarja meg fejét elgondolkozva a dolgon.
-Biztos elege lett hogy így piszkáljuk!-ülök le Jackson mellé a kanapéra.
-Lehet de most így legalább kettesben lehetünk!-teszi át kezét vállamon majd kicsit közelebb csúszik hozzám. Már csak ettől tartottam.
-Hé..hé várj! Mielőtt még itt romantikázni kezdenél velem mi lesz Sungal? Nem neki udvarolsz most?-emelem le magamról kezét.
-Hát de....csak őt nem kedvelem annyira mint téged!-teszi vissza kezét vállaimra csábos mosolyt mutatva felém.
-Jackson én...-szakítja félbe vissza utasításom a bejárati ajtó. Egyből oda kapjuk tekintetünk és várjuk ki lép be rajta.
-Sziasztok srácok!-int anya amint észre vesz minket.-Jackson! De rég láttalak!-tettet lepődöttséget.
-Hova vigyük a cuccokat?-lép be Ms. Jeon is egy rakatnyi bőrönddel.
-Csak pakoljátok ide őket a nappaliba! Majd később elrendezzük!-mutat szét a területen magyarázkodva.
-Mindent elhoztunk?-jön be Jungkook is mire azonnal elugrom Jacksontol. A földön nagyot koppanok de ez nem zavar. Csak ne lásson meg vele. Még a végén félre érti és megint megfenyeget.
-Szerintem igen!-válaszol elgondolkozva továbbra is Ms. Jeon.
-Most meg mi történik?-adok hangot én is gondolataimnak majd felkelek a padlóról és közéjük sétálok. Elég fura hogy így pakolásznak. Nyaralni mennek vagy mi hogy ilyen sok cuccuk van?
-Ide költözünk!-jelenti ki Jungkook félvállról véve az egészet. Testem azonnal lefagy és szemeim is kitágulnak. Ide költöznek? Az nagyon nem jó! Ennek nem szabad megtörténnie! Nem..nem...NEM!
Hali!
Tudom ez egy gagyi rész volt de csak azért mert bele fáradtam az egzotikus szavakba. Legalább is nem bele fáradtam csak egy se jutott az eszembe...sajnálom! Legközelebb jobb lesz! Eskü!
YOU ARE READING
Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]
Romance"Minden egy igen forró nyári napon kezdődött. Mi a strandra igyekeztünk és igen szerencsésnek érezhetem magam hogy te is csatlakoztál! Ha ott nem ismerlek meg jobban sosem tudtam volna meg mi is a szerelem." Igazából a történet Jiminről a még semmit...