21.rész

683 43 9
                                    

Miután ez az egész történt nem nagyon beszéltünk Jungkookékkal. Nem miattam! Ők nem vették fel velem a kapcsolatot. Mint ha én törtem volna össze Jungkook szívét és nem ő az enyémet! Bár kezdtem elfelejteni ezt az egészet. Így is már két hete el kezdődött az iskola és az elterelte a figyelmem. "Szerencsémre" Tae egy másik osztályban tanul így nem nagyon vagyunk együtt a suliban. Az osztályból meg csak pár emberrel vagyok jóban. Nem vagyok kiközösítve meg semmi csak egyszerűen elzárkóztam. Jacksont leráztam. Nem kellett volna hagynom hogy csak úgy megcsókoljon. Tetszik de ugye én már hetero vagyok. Ezért is fogok neki állni edzeni és az osztályban több emberrel is össze fogok barátkozni. Legutolsó ként felszedek egy csajt. Már leszarom hogy ezzel nekem lesz szar. Ha ez tesz normálissá akkor megcsinálom!

-Jó reggelt gyerekek!-jön be a matek tanár az osztályba. Megint ez a faszom matek. Ki a fasz találta ki azt hogy a matek határozza be a földet és az életet? Geci! A nemzés határozza meg az életet és segít a földnek.

-Hé Jimin!-súg oda padtársam Jin. Vele úgy mondhatjuk jóban vagyok mivel ő sincs oda az osztályban lévő kurváktól de nem nagyon szoktunk beszélgetni. Persze most mindenképpen megpróbálok barátkozni vele.

-Mi az?-súgok neki vissza. Ekkor el kezd hátra fele mutogatni mire tekintetem hátra vezetem. Az egyik lány osztály társam Jenni integetett nekem mosolyogva. Picit fura volt de vissza integettem mire még jobban elmosolyodott. Nem ez volt az első. Ő most jött az osztályunkba ebben az évben és folyton csak engem figyel és velem foglalkozik.Vajon mi lelte szegény párát hogy így rám akadt?

-Szerintem be jössz neki! Kár hogy te a férfiakat szereted! Elég jó csaj!-vereget háton Jin mire kissé nevetni kezdek.

-Jaj. Nem vagyok meleg! Akkor csak azért mondtam mert....mutattak egy videót Ryen Reynolds-ról és hát szerintem érte bárki meleg lenne!-súgom nevetve amit álltalában a fiúk mondanak. Ryen Reynolds mondjuk tényleg jó pasi szóval megértem a srácokat.

-Oh...értem!-bologat.

***

-Jimin!-szalad oda hozzám a hátsó padtól Jenni ahogy vége lesz az órának. Én táskámat föl véve megállok a padom mellett és várom hogy ide érjen hozzám.

-Mit szeretnél?-kérdezem amikor megáll előttem.

-Te érted a matekot?-kérdezi kezét birizgálva.

-Igen. Miért?-kérdezem miközben megindulunk kifelé a teremből hogy le mehessünk tesire.

-Hát tudod én nem annyira értem...szóval... esetleg....nem tudnál korrepetálni?-kérdezi kissé félénkebben. Velem tanulni? Most komolyan nem érti? Pedig ez könnyített matek baszki. Jó mindegy. Bele megyek! Úgy is több barát kell!

-De! Szívesen korrepetállak! Mikor akarod és hol?-állok meg vele szemben a folyosón elő húzva hamis mosolyom mert kurvára nincs kedvem ehhez de ugye kellenek azok a barátok.

-Menjünk hozzád majd holnap délután! Az úgy jó neked?-érdeklődik mire válasz ként csak bólintok egyet.-Remek! Akkor holnap megvárlak a suli előtt! Majd ott tali! Szia!-rohan el röhögcsélve egyenesen a barátnői után. Nem értem ezeket a lányokat. Mind furák na de ha ezt kell szeretni akkor ezt kell szeretni.

-Na? Elhívtad randizni?-karol át Jin miközben megyek végig a folyosón.

-Minek ha úgy is nálam lesz?-dicsekedek vállat rántva. Erre hátba csap.

-Te szerencsés! Sose lenne lehetőségem ilyen jó csajt felszedni!-nyivákol amin csak nevetek. Ekkor megláttam Jungkookot és barátait a szekrényeknél ahogy dumálnak. Ha jól tudom Jungkook vissza bukott egy évet csak is azért mert túl sokat lógott. Most mondanám hogy megérdemelte de nem mondom mert így minden nap látni fogom.
Ekkor megláttam azt a lányt akit már azóta átkozok amióta ide járok. Ő most 12.-es és ha jól tudom Eunnak hívják. Egy kurva aki rá van tapadva Jungkookra. Bár most már igazából le szarom. Nem nagyon érdekel mit csinálnak.

Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora