"Jimin szemszöge"
-Szia Jimin!-köszön nekem Jenni az iskola előtt várva rám. Ma van az a nap amikor átjön hozzánk és korrepetálom. Még mindig nem értem mit nem ért ebben na de ha kell a segítségem akkor kell a getítségem. Meg hát max felszedem és akkor meg is lesz a barátnő.
-Szia Jenni! Akkor mehetünk?-kérdezem derűt erőltetve magamra mire a lány is elmosolyodik.
-Igen!-kezd el ugrándozni a nálam alacsonyabb lány majd megindulunk felénk. Jennivel egész úton csendben haladtunk míg nem össze nem kulcsolta ujjainkat. Picit meglepett de nem nagyon mutattam érdeklődést a mozdulata iránt. Ő sem csinált semmi különöset ezen kívűl így gondolom ez normális egy fiú és egy lány között. Amikor házunk elé értünk egy igen csak ismerős autó állt a házunk előtt aminek nem nagyon örültem. Ha most itt van Jungkook akkor én nem tudom mit csinálok.
-Jenni...lehetne az hogy most úgy teszünk mint egy pár kérlek?-nézek le könyörögve Jennire.
-P..persze!-vörösödik el látványosan. Tán tényleg kedvel engem?
Kezét szorongatva lépek be az ajtón amikor szembe találkozok pont azzal a személlyel akivel nem akarok.
-Na akkor Tae majd jövök ha...-fordul felém és amikor meg lát azonnal el hallgat. Én az ajtóban állva fogom Jenni kezét amit Jungkook azonnal észre is vesz és értetlenül méregetni kezdi a lányt majd a kezünket. Tekintetem nem nagyon változik. Ugyan azt az arcom mutatom felé amit akkor amikor Jungkook és Eun csókolóztak. A poker arcom! Mint ha nem is vennék arról tudomást hogy ki is áll előttem.-Ez meg kicsoda?-hallat hangjában egy kis düht ami meg lep de tetszik. Nem tudom hogy mi zavarja ennyire de tetszik hogy így szenved miatta.
-A barátnőm, Jenni!-kezdek bele kedvesen mint ha meg se hallottam volna hogy kérdezte.
-A barátnőd?-jön oda Tae is mire válaszul csak bólintok.-De hát te nem meleg vagy?-értetlenkedik mire Jenni azonnal rám kapja a tekintetét. Nem nézek rá csak mosolyogva társalgok tovább.
-Mi?! Nem vagyok buzi! Ezt te meg honnan szedted? Isten ments hogy olyan nyomorék buzi legyek mint te már nem azért!-jelentem ki boldogan ami ugyan fáj de most szerepet játszok. Tae beszólásom miatt elszomorodik majd lenéz a padlóra és ujjaival kezd játszadozni.
-Jimin! Hogy mondhatsz ilyet Taehyungra? Takarodj a szobádba!-mutat anya a folyósóra. Nem is kell több Jennit megragadva indulok meg a szobám felé majd amikor be érek be csapom az ajtót hogy mindenki halja. A szoba közepére állok Jenninek háttal majd eleresztek pár könnyet.
-Jimin...?-kérdez halkan Jenni mire elszakad a húr és megfordulok. Elmosolyodok könnyeim mellett és el mondom az igazat.
-Sajnálom Jenni...bármit is érzel irántam nem tudom viszonozni!-rogyok térdre előtte mire a lány azonnal oda fut hozzám és átölel.
-Semmi baj Jimin! Semmi baj! Csak meséld el mi történt és segítek!-simít bele hajamba nyugtatás képen ami hat is rám mivel sírásom abba marad.
-Hát még nyáron kezdődött...
***
-Úr isten! Ekkora egy seggfejet! És még ide meri tolni a pofáját? Legszívesebben felpofoznám!-üt egyet-kettőt a levegőbe Jenni idegesen a történetem után.
-Nem haragszol hogy nem tudom kölcsönözni az érzéseid?-szipogok egy kicsit mire le ül mellém az ágyra és a kezembe ad egy zsepit.
-Jaj dehogy! Igazából nem kedvellek! A lányokkal fogadtunk 5000 Ft-ban hogy össze tudok-e veled jönni vagy sem.-legyint egyet mint ha ez semmit se jelentene de azért kurvára fáj hogy csak így játszadoznak velem.
YOU ARE READING
Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]
Romance"Minden egy igen forró nyári napon kezdődött. Mi a strandra igyekeztünk és igen szerencsésnek érezhetem magam hogy te is csatlakoztál! Ha ott nem ismerlek meg jobban sosem tudtam volna meg mi is a szerelem." Igazából a történet Jiminről a még semmit...