-Na végre! Vége van ennek a napnak is! Ti ma mit csináltok srácok?-kérdezem a társaságot akik ebben a pillanatban Jenni, Jin és Tae. Amikor elmondtam Jenninek hogy kibékültem Tae-el eleinte nem örült de amikor össze engedtem őket meg találták a közös hangot. Más néven pillangókat kergettek udvari szünetben.
-Szerintem menjünk el kajálni mert az itteni kaja egyszerűen borzasztó!-jelenti ki Jenni. Ekkor meg kordul Tae gyomra és egymásra néznek.
-Lelki társam!-súgják egyszerre majd csillogó szemekkel kezdenek el ölelkezni. Én és Jin csak értetlenül állunk és nézzük az eseményeket. Ezek tényleg jól egymásra találtak!
-Hát akkor menjünk el enni!-töri meg a csendet Jin majd megindul egy irányba.
-Hé! Most hova mész?-futok utána mire válasz ként vállat ránt.
-Megyek hát ha bele botlok egy
Burger King-be!-jelenti ki majd tovább cammog előre. Nincs mit tenni...követnem kell!-Várjatok meg minket is!-fut utánunk a nagy páros. Ezzel indulunk meg Burger King-re vadászni. Igazából tényleg kezdek nagyon éhes lenni szóval örülök hogy Jenni felvetette ezt az ötletet.
-Na és akkor hogyan is jöttetek össze?-kérdez rá Jin amikor Jenni mellém ér. Ekkor hirtelen össze nézünk és így jelekkel meg adjuk egymásnak nagyjából mit is válaszoljunk.
-Hát úgy hogy...-kezdek bele de Jenni félbe szakít.
-Első látásra bele szerettem a bájos tekintetébe és abba a kurva jó seggébe!-markol meg valamit a levegőben mint ha éppen a seggemet fogdosná. Komolyan lassan kikészít ez a lány!
-Meg tudlak érteni...ki ne tudna ebbe a seggbe bele szeretni?-markol fenekembe Tae mire kicsit meg ugrok.
-Fogalmam sincs!-markol bele már Jenni is. Most már két oldalról markolják a fenekem mint ha az full normális lenne. A vágy egyre nagyobb bennem azzal kapcsolatban hogy meg fogjam mind a kettő torkát és jól meg szorongassam. Nem igaz hogy nem tudnak nem békén hagyni! És Jenni is! Azt hittem valami normális választ szül erre kapok egy segg leírást.
-Jó! Tudom hogy jó seggem van de most már azért elengedhetnétek!-rántom el magam mire lecsúszik kezük.
-Nem! Én még fogni akarom!-jelenti ki Tae majd megint seggemre markol.
-Én is!-követi Jenni is. Hát komolyan nem hiszem el hogy ennyire értetlenek!
-Elég!-lököm le magamról kezeiket majd rohanni kezdek előre hogy nehogy újra megfogdossanak. Ekkor meg indul utánam mind a kettő kezeikkel markolászva a levegőben. Így kezdünk el kergetőzni az utcában.
-Állj meg formás seggű!-kiabál utánam Tae új fura nevemen hívva engem.
-Igen! Állj meg!-kiabál Jenni is kergetve engem. Kezdek félni tőlük...
-Hagyjatok!-kiabálom hátra nézve hozzájuk amikor tekintetük le fagy és meg állnak.
-Jimin! Állj meg!-kiabál már Jin is kissé ijedt arcot vágva. Egy ideig nem értettem miért aggodalmaskodnak ennyire de amikor neki ütköztem valakinek meg értettem hogy csak nem akartak kínos helyzetbe kerülni. Azonnal a földre estem az ismeretlennel. Amilyen szerencsétlen vagyok egyenesen ágyékára esek teli arccal amire fel szisszent. Tehát most már tudjuk hogy egy srácról van szó.
Amilyen gyorsan csak tudok fel nézek arcára és ekkor rá eszmélek hogy ez a bajkeverő az osztályunkból. Nem szoktam nagyon beszélgetni vele meg ő se szokott engem zaklatni szerencsére. Bár be kell hogy valljam elég szexi a csávó.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]
Romansa"Minden egy igen forró nyári napon kezdődött. Mi a strandra igyekeztünk és igen szerencsésnek érezhetem magam hogy te is csatlakoztál! Ha ott nem ismerlek meg jobban sosem tudtam volna meg mi is a szerelem." Igazából a történet Jiminről a még semmit...