-Szerintem a bátyám beléd van zúgva.-mondja Tae fejjel lefelé lelógva a kanapénkról. Hangja nyugodt és tekintete se nagyon izgatott a feltételezése miatt. Mint ha ez olyan normális dolog lenne hogy a homofób...vagy is a volt homofób belém zúgjon.
-Szerintem meg hülye vagy!-jelentem ki és lapozok tovább a csatornákon.
-Ugyan már Jimin! Ne mond már hogy nem vetted észre hogyan néz rád? Ez nem a tipikus Jungkook nézés. Az tudod hogy milyen komor de rád más hogy néz. Tuti érez valamit irántad! Akár homofób akár nem!-ül fel rendesen miközben próbálja baromságokkal tömni a fejem. Én csak ugyan úgy folytatom a csatornák váltogatását hát ha eltereli a témát.
-Taehyung! Esélyem sincs nála!-mondom ki a szín tiszta igazat majd bele kortyolok a dobozos alma levembe.
-Miért ha lenne esélyed mi lenne? Talán bejön neked?-kezd kaján vigyorba mire már kérdésére félre nyelem az alma levet.
-M..mi? D...dehogy! Ő? Nem!-kezdek dadogni kínomban mire Tae szemöldökeit kezdi fel le huzogatni. Perverz...
-Tehát igen! Hála ég! Már azt hittem tényleg testvérek lesztek. Fura is lett volna ha testvérek vagytok és ilyen szexuális dolgokat csináltok!-gondolkozik el mire lefagyok. Ő ezt honnan tudja?
-Ezt te honnan tudod?-kérdezem halkan mire Tae is le fagy.
-Mi? Tényleg csináltok szexuális dolgokat? Csak hülyültem...-halkul el meglepettségében. Ekkor éreztem azt hogy el akarok tűnni a világról. El akarom ásni magam. Miért fecsegek ennyit? Miért nem tudom egyszer be fogni a szám?
Nem szóltunk semmit csak egy ideig bambultunk egymásra. Egy idő után megráztam a fejem és vissza néztem a TV-re. Folytattam tevékenységem. Nem akartam erről tovább beszélni.
-Oh...nézd! Megy a Mulán! Úgy is az a kedvenc mesém! Nézzük!-kezdek kínos nevetésbe. Tae a TV-re néz ahol a mesében pont az a jelenet van ahol a lány fiúnak öltözik. Ekkor lassan vissza nézett rám és engem kezdett el méregetni.-Mi az?-kérdezem mivel lassan kezdett igazán frusztrálni a dolog.
-Jimin...ne mond hogy igazából lány vagy!-kezd bele baromságába mire lefagyok.
-Mi bajod?-kérdezem meglepetten.
-Jungkook utálja a melegeket. Tuti nem csinálna veled semmi olyat kivétel ha....nem kígyó van a lábad között!-néz le nadrágomra amit azonnal el kezdek takarni kezemmel.
-Most hogy így bele gondolok nem is nagyon láttam még a farkad Jimin! Te transzi vagy?-kérdezi majd közelíteni kezd.-Ne gyere közelebb mert be verek egyet!-figyelmeztettem hátrálás közben de nem állt meg.
-Nyugi...csak megnézem mi van a lábad között te hazug!-mondja a végét hangosabban majd leterít és a nadrágomat kezdi el rángatni.
-Ne! Tae! Hagyd abba!-parancsolok rá de ő nem hallgat rám.
-Akár akarod akár nem ma meg tudom az igazat!-rántja le nadrágom de alsóm még rajtam van.-Jó csel! Igazán hihető az a dudor a lábad közt transzi!
-Taehyung! Én fiú vagyok!-kiabálom el magam.
-Oh tényleg? Akkor ezt mivel magyarázod?-rántja le alsóm. Most már csak egy póló van rajtam. Semmi más. Tae nem akarja abba hagyni a bámulását. Szerintem most dolgozza fel hogy amúgy igazat mondtam.
-Tae! Jöttem hogy haza vigy....-nyit be Jungkook a bejárati ajtón. Amikor észre vette hogy Tae fölöttem tornyosul az alsómmal a kezében, le fagyott és nem mondott semmit sem. Tae és én is mozdulatlanul bambultunk Jungkookra. Senki nem mondott semmit sem így be állt a kínos csend. Mondjuk meg értem. Elég fura látvány lehet hogy én félig pucér vagyok Tae meg fölöttem tornyosul. Ennél kínosabb helyzet nem is lehetne...-Ti meg mi a faszt csináltok?-töri meg a csendet Jungkook idegesen. Erre Tae elenged és leszáll rólam. Én azonnal egy párnához nyúlok és eltakarom feltűnő testrészem.
YOU ARE READING
Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]
Romance"Minden egy igen forró nyári napon kezdődött. Mi a strandra igyekeztünk és igen szerencsésnek érezhetem magam hogy te is csatlakoztál! Ha ott nem ismerlek meg jobban sosem tudtam volna meg mi is a szerelem." Igazából a történet Jiminről a még semmit...