33.rész (16+)

756 42 7
                                    

Aki nem bírja az ilyet kérem ne olvassa el ezeket, ugyan is 16+-os tartalmak vannak benne!
————————————————————————
Szombat reggel egyedül ébredtem az ágyamban. Csend volt. Csak az utcánkban néha-néha elhaladó autókat lehetett hallani. Bőröm az ablakon besütő nap égette ami kellemes volt ezen az őszi napon. Csak az volt kellemetlen hogy az egész ágy az enyém volt. Senkivel sem osztoztam és ez elbizonytalanított. Tán Jungkook megbánta a dolgot és már egy éppen Olaszországba tartó repülővel menekül előlem együtt egy Görög top modellel akivel még a repülőn ismerkedett meg. Amikor meg leszállnak rájönnek hogy szeretik egymást és összeköltöznek. E közben Jungkooknak lesz ott egy új legjobb barátja akivel folyton-folyvást együtt golfoznak. De amikor kiderül róla hogy maffia tag és nagy veszélyben van, Jungkooknak a nőjére és a két lányára kell összpontosítania vagy különben őket is elveszíti mint legjobb barátját. Végül vissza jön Koreába hogy az orrom alá dörgölje az egészet. Én meg 40 évesen, szüzen, álomba sírom magam és soha többet nem kelek fel.

-Végül meg a temetőben, a síromon lesz a mennyegzőjük hogy örökké együtt maradhassanak.-ez akaratlanul csúszott ki de olyan keservesen mondtam hogy komolyan még egy könnyem is kicsordult. Egyszer csak röhögésre leszek figyelmes az ajtó irányából. Azonnal oda nézek. Jungkook állt ott egy tálcával a kezében és mosolyogva figyelt engem de viszont amikor meglátta könnyel áztatott szemeim, tekintete aggodalommal telt meg.

-Jaj Jimin...-mondta majd megindult felém. A tálcát az éjjeli szekrényre rakta majd helyet foglalva az ágyon ölelt át engem. Eleinte meglepődve néztem tettét majd egy idő után én is átöleltem őt. Könnyeim azonnal felszáradtak hisz tudtam hogy nem hagyott itt egy Görög nőért és nincs két lánya tőle. Most így vissza gondolva erre már én is röhejesnek tartom.
-Hidd el senki sem fog a sírodon házasodni! Ez miatt nem kell aggódnod.-mondja miközben szőke tincseimet simítja el arcomról.-Amúgy is...kire gondoltál, ki házasodott volna ott?-erre a kérdésre kitágultak szemeim és egyből elnémultam. Teljesen lefagytam. Tekintetem inkább át vezettem a kis szekrényen lévő tálcára amin egy csomó finomság van. Egyből felcsillantak szemeim, egy részt azért mert éhes vagyok, más részt meg azért mert ezzel terelhetem a témát.

-Ez akkor most egy ágyba reggeli akar lenni?-utalok az asztalon elhelyezkedő élelemre. Jungkook egyből oda fordul az említett tárgyhoz, majd tarkóját vakargatva válaszol.

-Hát...talán.-mosolya zavart tükrözött. Látszott rajta hogy kínosnak érzi ezt a pillanatot. Muszály volt enyhítenem.

-Köszönöm.-ölelem meg újra majd egy puszit nyomva arcára hagyom ott. Azonnal az ágy szélére ültem a szekrényhez melyen az étel helyezkedett el, és enni kezdtem.-Úr isten! Ez nagyon jó!-dicsérem spontán amint a mennyei ízek kényeztetni kezdik nyelvem. Mindig is jó szakács volt.

-Pedig csak egy egyszerű rántotta.-ránt vállat nevetve.

-Nem baj! Akkor is nagyon jó! Szerintem ilyen finom rántottát még életemben nem ettem!-jelentem ki felé fordulva. Jungkook meglepődött a hirtelen mozdulatomtól majd amikor végig nézett rajtam nevetésben tört ki. Nem értettem mi van ezért kezdtem aggodni.
-Most mi van?

-Semmi..semmi..csak egy kicsit...-néz ajkaimra utalva rá hogy van ott valami-..várj..hadd segítsek..-halkul el majd hüvelyk ujjával és mutató ujjával államra fog és megcsókol. Eleinte ledöbbentett tette de lassan engedtem magam az élvezetnek. Nem egy hosszú csók volt de nekem ez a mindent jelentette úgy 5-6 másodpercig. Erre a pár másodpercre minden gondom elfelejtettem és csak Jungkookra koncentráltam. Persze amikor elengedett ez az érzés megszakadt. Ezért is kellemetlen elválni azoktól a kívánatos ajkaitól.-Mi az? Nagyon bambulsz.

Egy sosem várt szenvedély [18+ jikook]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora