Yağız, Çakır'a döndü. "Tamam, et." dedi.
Yağız yaklaştı. Eliyle kulağını tuttu. "Pardon duyamadım."
"Et şu siktiğimin yardımını." dedi.
"Borcu nasıl ödeyeceğin şuan aklımda değil ama gelince söylerim." dedi Yağız.
Caner ortaya atladı. "Ne borcu?"
"Her iyiliğin bir karşılığı vardır. Bir gün sizin bana, diğer gün benim size işim düşer bilemezsiniz." dedi.
"Hay böyle işin." dedi Çakır.
Yağız penceredeki demirlerden ve yanda duvara monte edilen borudan yardım alarak terasa tırmandı. Oha.
Caner kaşları çatık şekilde izliyor, Çakır küçük çocuk gibi ağzı O harfini almış şekilde izliyordu. Ben deseniz, kaşlar havada ağız iki metre açık öyle izliyorum.
"Oğlum ben boşuna sıkıştım burda. Baksana adama aq 2 saniyede tarzan gibi girdi terasa. Biz bu dünyaya izlemeye gelmişiz be abi." dedi Çakır.
"Götü kalkar şimdi bunun öyle deme." dedi Caner.
"Bi zahmet kalksın hiçbirimizin yapamadığını yaptı adam." dedi Çakır.
Yağız güldü. "Bencede."
Çakır, Yağız'a baktı. "Sende fazla uçma."
Yağız hemen ellerini havaya kaldırdı. Ardından indirip elini Çakır'a uzattı. Bizim ki bön bön baktı.
"Tutsana." dedi Yağız.
"Annem kimsenin elini tutma dedi. Heleki bu erkekse sakın elleme dedi."
Yağız tuhaf baktı. "Oğlum kurtulmak için erkek eli tutmalısın."
Çakır konuştu. "Annem göster ama elletme dedi. Yani sana dokunamam." dedi Çakır.
Caner kendini tutamayıp kahkaha attı. Tabi bende. Yağız ellerini kaldırıp sabır diledi.
"Oğlum alt tarafı 2 saniye elimi tutucaksın. Öpüşmeyecez veya aşk yaşamayacaz. Sadece götünü kurtarıcam." dedi Yağız.
"Götümü kurtarmana izin veremem çünkü bugün en sevdiğim donumu giyindim. Elletmem yani."
Yağız ağzı açık bir şekilde baktı. "Ne yani beyaz donlar içerisinde en sevdiğinde mi var? Oğlum hepsi beyaz onların, gel buraya artık."
"Yoo değil, bu marsupilamili." dedi Çakır. Lan mal çocuk.
Yağız'ın yüz ifadesi bizi kahkahalara boğdu. Caner yere oturup gülmeye başladı. Bense hâlâ dimdik durabiliyorum.
"Şaka mı bu?" diye sordu Yağız.
"Yoo, tarzanlı var şimşek makkuinli var bak bu da en sevdiklerim arasında. Her neyse pepeli var. Var da var." dedi Çakır.
"Taşak mı geçiyorsun?" Yazık çocuk duydukları karşısında şoka girdi.
"Lan yok lan bak!!" Çakır pantolonun arka tarafından donunu gösterdi Yağız'a.
"Hassiktir."
Caner, Yağız her tepki verdiğinde kahkahayı bastırıyor. Çocuk dayanamayıp en sonda hastanelik olucak diye korkuyorum.
Yağız bize doğru baktı. "Bu.. Yani o.. Çakır.. Hep mi böyle?" Çocuk şoktan konuşamadı tabi.
Gülerek kafamı salladım. Yağız kaşlarını kaldırdı, kafa sallayıp geri çekildi.
"Ver elini artık daha fazla katlanamayacam galiba." diyip elini uzattı.
"Bugün elini veren-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ GÜNLÜĞÜ 3 - SON YIL
Teen FictionYaz tayfasının ateş kolejine gelmesiyle birlikte eğlence, aşk, kavga ve salaklık hiç eksik olmayacak bu yıl.