"Bu daha önce nasıl aklımıza gelmedi." dedi Ayberk.
"Sizde akıl mı var ki gelsin?!" Çakır fikir bulduğunda susmaz, saydırır. Elindeki nescafeden sesli bir yudum aldı.
"Hay senin o ağzından çıkan sesin taa..." Caner'in, Çakır'a saymaktan bıkmadığı sayısız küfürü, Çakır'ın da bu küfürleri duymaktan zevk aldığı çok belliydi.
Caner en sonda yorulup sustu. Hepimiz şok içinde Caner'e bakıyoruz.
"Çok yaratıcısın kanka." dedi Timuçin.
"Sikecek bir şey bırakmadın helal olsun." dedi Aras. Onayladık.
Ders ziliyle sınıflara girdik. Kalan 3 dersi Eda ve Seda'ya nasıl anlatıcağımı düşünerek geçirdim.
Okuldan çıkarken Emre sordu. "Düşündün mü ne yapıcağını?"
"Hayır daha düşünmedim konuyu nasıl açabilirim bilmiyorum. Yani onlara ne yaptırabilirim onu da bilmiyorum!!" dedim. Sesli bir şekilde nefesimi dışarı verdim.
Çakır ortaya atladı. "Kuzum sen merak etme ben hallederim. O iş bende. Sadece numaralarını ver bana."
Hemen telefon numaralarını Çakır'a söyledim. Çakır yazdıktan sonra direkt arama tuşuna bastı.
"Kız kokoş dedikodu var biliyon mu? Ama nasıl bir dedikodu anlatamam. Yakışıklı ama bir o kadar karaktersiz, götü idare eder, eh birazda kaslı, yüzü beybi bok gibi bir şey işte. Anaaa kız bu tam sizlik biliyon mu? Ama varyaa bu bir piç bir piç anlatamam. Bunu düzeltmek için yardım lazım. Hemen Derinlere koş hemen tikiyi de getirmeyi unutmaa. Hadi çüssss." Çakır bize baktı. "Bu kadardı."
Ada "Oha diyorum başka da bir şey demiyorum. Dillerinden anlıyorsun." dedi.
Timu " Hayır bide özelliklerini de saydı yani!" dedi.
Arel "Sende dedikoducu karı tipi var diye boşuna demiyordum lan sıfatsız. Neyse sen bu işi hallet istediğini yapıcam." dedi.
Çakır pis pis sırıttı. "İstediğimi mi?"
Arel bi durdu. "İlk başta isteğini duymalıyım."
"Göte şaplak." dedi Çakır.
Ayberk ordan atladı. "Aga senin bu göt sevdan nedir anlayamadım?"
"Güzel göt dikkatimi çekiyor oğlum. Mesela Caner bak karpuz gibii."
"Sıkecem sizin göt muhabbetinizi. Yürüyün." Caner yürümeye başladı. Herkeste Caner'in arkasından devam etti.
Caner'in önüne bir anda Yağız atlayınca Caner durdu. "Hayırdır?"
"Konuşmanıza kulak misafiri oldum. Buğra'yı okuldan attırmak için plan yaptınız sanırım."
Ege araya girdi. "Evet ne olmuş?"
"Bu konuda size yardım edebilirim." dedi Yağız.
"Sana nasıl inanabiliriz peki?" diye sordu Ada.
Yağız güldü. "Bi dakika cidden yani Buğra'nın bana yaptığı o şerefsizlikten sonra onun iyiliğini düşüneceğimi mi sanıyorsunuz? Bu kadar salak olamazsınız cidden."
Çakır, Yağız'a bir adım attı. "O zaman bize yardım et."
Yağız "Planınızı söyleyin ekleme yapıyım yavrum." dedi.
"Pek planımız olduğu söylenemez bebeğim. Ama bu konuda uzman iki kızı sokucaz araya. Onlarla bir şey planlayacaz." dedi Çakır.
Yağız güler Çakır'ın çenesinde elini dolaştırdı. "Senin bebeğini yerim." Öpücük atıp geri çekildi. " İyi yerden girmişsiniz konuya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ GÜNLÜĞÜ 3 - SON YIL
Ficção AdolescenteYaz tayfasının ateş kolejine gelmesiyle birlikte eğlence, aşk, kavga ve salaklık hiç eksik olmayacak bu yıl.