Dehşete düştüğümü belli eden ses tonumla konuştum. "Arel"3 ü aynı anda dönüp baktı. Seda ve Eda çok mutlulardı. Arel de gülüyordu ama sersemlemiş gibi.
Mert "Ben bu sonucu bekliyordum zaten." dedi.
"Nasıl ya?"
Aras güldü. "Bi ara buna benzer bir şey yaşadık. Mükemmeldi."
Elimi kafama vurdum. Neden Eda ve Seda'dan başka bırakabileceğim biri yok ki!!
"Winx izliyoruz, sizde gelin!" dedi Eda.
"Kurtarın beni, winx."
Mert kahkaha atmaya başladı. Aras'ta ona eşlik etti. Çakır sandalyeye oturmuş olan biteni izliyordu.
Mert elini havaya kaldırıp "Eda, Seda ve Arel baştan alıyoruz. 3,2,1." dedi.
3 ü aynı anda tekrar şarkıyı söylemeye başladı. Mert kendini yere attı. Kıyıya vurmuş balık gibi çırpınıyor yerde.
"Eda ve Seda yukarda şey var, ıııı şey!" Herkes bana ne dermiş gibi bakıyordu. "Çikolatalar. Onları getirir misiniz?"
İkisi kafasıyla onaylayıp üst kata çıktılar.
Hemen Arel'in yanına yaklaştık. "Arel tırlattın mı lan?" dedi Çakır.
"Sus lan it."
Çakır parmağını Arel'e uzattı. "Kesinlikle kendinde."
Mert gülerek "Ne bu halin lan, winx şarkısı söylüyorsun." dedi.
"Sorma, sikerim böyle işi ya! Sabahtan beri aralıksız winx izliyoruz. Şarkısını dinliyoruz. Delirmeme ramak kala geldiniz."
"Hangisini en çok izlediniz?" Çakır aklınca Arel'in izleyip izlemediğini ölçmeye çalışıyor. Arel izlemez oğlum.
"Winx kayıp krallığın sırrı"
"Lan bide izledin mi?" Mert tekrar kahkaha atmaya başladı. Evet, zaten Mert'in alaycı biri olduğunu bilmeyen yoktur.
"İzleyecek bir şey yoktu ne yapayım? Koltuktanda kalkamıyorum."
"Telefon diye bir şey var. Prizde direk yanında zaten." Aferin lan Çakır.
"Unuttum ben prizin burda olduğunu."
"Yalanını yiyim lan, stella. Winx izlemek hoşuna gitmiş belli ki!!" Çakır'ın cümlesine karşı herkes kahkaha attı.
Arel "Siktirin gidin." dedikten sonra kafasını yastığa gömdü. Bir kaç saniye güldükten sonra odalarımıza dağıldık.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
1 HAFTA SONRA
"Hadi kızlar hazır mısınız?" Caner'in sesine aldırış etmeden devam ettik.
Arel susar mı? Asla! "Düğüne gitmiyoruz, bu hazırlık ne?"
"Lan Çakır kızları anladıkta sen niye geciktin?" diye sordu Ayberk.
Tuğce gülerek "Çakır bizden de fena çıktı kızlar." dedi. Kahkaha attık.
15 dakika sonra aşağı indik. Bizimkiler kendilerini koltuğa atmış maç seyrediyorlar.
"Hazırız." dedim.
"Sonunda ya!!" dedi Caner.
"Çakır ne bok yiyorsun hâlâ?" Arel'in bağrışıyla Çakır odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ GÜNLÜĞÜ 3 - SON YIL
Novela JuvenilYaz tayfasının ateş kolejine gelmesiyle birlikte eğlence, aşk, kavga ve salaklık hiç eksik olmayacak bu yıl.