Bana en çok sorulan sorulardan biri Ada ve Caner'e ne olacak, sorusuydu. Bende caner ve ada ile ilgili bir bölüm yazdım. Bu bölümde cevabını öğreneceksiniz. İyi okumalar.
Bu bölüm sadece ada ve caneri anlatıyor.
Okul çıkışı defterimi sınıfta unuttuğumdan tekrar yukarı çıkmak zorunda kaldım. Beni tek yollamamak için Ada'da benimle geldi.
Sıramın altındaki defteri alıp çıkacakken gözüm canerin masasının altına takıldı. Eğilip ordaki kağıdı aldım.
Kağıdın üstünde bir kız çiziliydi. Kağıda bakıp adaya baktım. Ada'da bugün resimdeki kız gibi saçlarını at kuyruğu yapmıştı. Gözünün altında da ben vardı. Ada'nın da var.
"Hadi kanka bekliyorlar."
Ada'nın uyarısıyla kağıdı defterin arasına sıkıştırıp "Tamam, dur çantama koyuyum." dedim.
Bu konuyu caner'le konuşmak için aklıma not ettim. Kapıda beni bekleyen ada'nın koluna girdim. Merdivenleri zıplaya zıplaya indik. Bizimkiler beklediği için acelemiz vardı.
Kapıdan çıkınca ada bir anda durdu. Neden durduğunu anlamak için baktım. Ee yok artık caner. Diyar'la konuşmak nedir ya? Bide gülüşüyorlar.
Hayır yani o zaman neden sen bu kızın resmini çiziyorsun ki?
Ada'ya baktığımda gözlerinin dolduğunu gördüm. Caner senin ağzına sıçıyım ben. Ada'yı arabaya bırakıp hemen caner'in yanına gittim.
"Prensim." diyip yanağını öptüm.
Diyar bana kaşlarını çatıp baktı. Umursamadan canere iyice sokuldum.
"Ne konuşuyordunuz?" diye sordum.
"Bu seni ilgilendirmez." dedi diyar.
"Ders hakkında bir iki şey sordu. Bide sevgili mevzusu." dedi caner.
Diyar'a bakıp dil uzattım. Baya siniri bozulmuştu. Caner'in bana ne konuştuklarını söylemeyeceğini sanmıştı. Ama rüyasında görür çirkin ördek yavrusu.
"Tamam. Hadi gidelim." diyip caneri çektim. Caner arkasını dönüp görüşürüz diyecekken ağzına vurdum. Caner bunun sus anlamı taşıdığını bildiği için sustu.
Eve geçtiğimizde ada direkmen benim odama çıkıp kapıyı kapattı. Tüm gün o odadan çıkmadı. Akşam yemeğini bile yemedi.
İçerde telefonla oynayan caneri kolundan tutup bahçeye çıkardım. Bahçede benim her zaman oturma yerim olan minderlere oturduk.
"Caner sencede fazla uzamadı mı bu konu?"
"Ne konusu?"
"Ada." dedim.
"Derin konuşmak istemiyorum bu konuyu yaptıklarını biliyorsun. Artık onu sevmiyorum." dedi caner.
Cebimden bugün sınıfta bulduğum kağıdı çıkartıp caner'e uzattım. "Emin misin?"
Caner kağıdı eline alıp iç çekti. Gözlerini kapatıp çenesini dizine yasladı.
"Tamam seviyorum. Ama o hata yaptı." dedi caner.
"Her insan hata yapabilir. Onu sevdiği insanla sınaman onun canını yakıyor." dedim.
Caner gözlerini açtı. "Derin sen benim kız kardeşimsin. Sana yaptığı şeyin affı yok, ne kadar canı yansada."
"Caner benim arel'i sevipte acı çektiğim ve onu sana anlattığım günleri hatırlıyor musun?" diye sordum.
"Unutur muyum? Şerefsiz." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ GÜNLÜĞÜ 3 - SON YIL
Teen FictionYaz tayfasının ateş kolejine gelmesiyle birlikte eğlence, aşk, kavga ve salaklık hiç eksik olmayacak bu yıl.