Elimizde mısırlarla film izliyorduk. Evet, eğlencemiz bu. Çakır eğlence başlasın dediğinde cidden eğleneceğimizi sanmıştım.
"Çakır senin eğlence anlayışına sokuyum." dedi caner.
"Korku filmi izleyip mısır yemek ama ne eğlence yaaa." dedim gözlerimi devirerek.
"Lan çakır'ın sözüne inanılmaz. Biz niye sevindik ki."
"Bilmiyorum caner. İşte bi anlık cidden eğleneceğimizi sanmıştım be." dedim.
Çakır ikimize de kulak asmıyor, filmi izlemeye devam ediyordu. Caner telefonu eline alıp oynamaya başladı. Bende tavanla bakışmaya başladım.
Çakır bir an da kahkaha atınca ikimizde korktuk. Caner üstündeki mısır kabını yere düşürmüştü. Şuan "aldım başıma belayı" şarkısı tam benlik.
"Ne oldu?" diye sordum.
"Adam altına işedi lağğnnn." diyip kahkaha atmaya başladı tekrardan.
Caner arkasındaki yastığı çıkartıp çakır'a fırlattı. Çakır uslu durur mu, ayağındaki terliği fırlattı caner'e. Tabiki de burda bitmez. İkiside altta kalmaz.
Caner yere düşen boş mısır kabını fırlattı. Çakırdan bir geri dönüş görmeyince telefonuna döndü. Çakır ayağa kalkıp caner'in yanına geldi. Caner kafasını kaldırıp çakır'a bakınca, çakır içi dolu mısır kabını caner'in yüzüne geçirdi.
"Lan evi toplayacak olan benim. Durun annemlerin gitmesinin üstünden sadece 1 saat geçti."
Caner çakırı yere düşürüp üstüne çıktı. Yastığı tutup vurmaya başladı. Yerdeki mısırları toplayıp çakırın yüzüne attı.
Caneri tutup "Oğlum kalk lan." dedim.
Caner beni yere itti. Çakır bu hareketi görünce canerin kafasına şaplak attı. Caner de çakıra tokat attı.
Yerden kalkıp canerin üstüne atladım. Binevi çakırında üstüne atlamış oldum.
"Hassiktir organlarım patladı." dedi çakır.
Caneri çakırın üstünden indirip saçını çekmeye başladım. O da benimkini çekince bağırdım. Komşular toplanmazsa iyi.
Çakır caneri çekip üstüne oturdu. Bu sefer o canerin yüzüne yastıklara vurdu. Sonra benimde beklemediğim bir hareket yaptı. Yerdeki mısırları ağzına doldurup o tükürüklü mısırları canerin yüzüne uçurdu.
"Öğk."
"Senin ağzını sikeyim." dedi caner yüzünü silerek.
O anda kapı çaldı. Kesin komşular şikayete geldi. Şuan şaçım başım yolunmuştu. Ama yapacak bir şey yok. Koşup kapıyı açtım.
Karşımda bizim tayfa vardı. Sırtlarında çantalarıyla yere oturmuş bekliyorlardı.
"Neden yerde oturuyorsunuz?" diye sordum. Hepsi ayaklandılar.
"Zili 2-3 kere çaldık siz açmayınca oturduk. Sonra bi kez daha şansımızı deneyelim dedikte senin bu halin ne?" dedi arel.
"Ne varmış halimde?"
"Kavgadan çıkmış gibisin." dedi aras.
Caner'in sesi gelince hepsi içeri baktı. "Lan her yerim tükürük oldu, şerefsiz."
"İçerde savaş var da ondan bu haldeyim." dedim.
Hepsi içeri geçtiler. Kapıyı kapattıktan sonra yanlarında durdum. Çakırla caneri izliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ GÜNLÜĞÜ 3 - SON YIL
Teen FictionYaz tayfasının ateş kolejine gelmesiyle birlikte eğlence, aşk, kavga ve salaklık hiç eksik olmayacak bu yıl.