Bu bölümün kahramanı olan kişiyi bırakıyorum multiye.
Sınıftan çıkarken Mert'i yakaladım. Kolumu omzuna atıp durdum.
"Neler yapıyorsun?"
"Birinin bana işi düşmüş sanırım!" dedi yandan bakıp gülerek.
"Nasıl anladın?" Cidden nasıl anlamıştı? Sadece soru sormuştum.
"Sen beni sevmezsin Derin Soykan!" hâlâ gülüyordu.
"Aferin, bunu anlamışsın!" dedim.
"Anlamamak mümkün mü? Beni sevmediğini bu okuldaki herkes biliyordur. Ne o yoksa fikrin değiştide artık seviyor musun?" Güldü.
Yapmacıktan gülerek " Hâlâ nefret ediyorum." dedim.
O da gülerek "Biliyordum, güzelim." dedi. "Ne istiyorsun?"
"Okulda kavgalı olduğumuz bir tayfa var. Ki zaten biliyorsundur." Kafa salladı. Devam ettim. "Onları kendi silahlarıyla vurmaya karar verdim."
"O silah neymiş?"
"Dil. Ve bunun için düşmanımla ittifak kurucam."
"Benimle ne ilgisi var ki?" diye sordu.
"Hadi ama Mert! Senin dilin papuç kadar. Çok iyi laf yapıyor."
"İltifat mı, hakaret mi anlamadım?"
"Şuanlık iltifat. İttifak bozulduğunda hakaret." dedim.
"Peki, kabul. Uzun süredir birilerine sataşmıyordum zaten. Ama benim çıkarım ne? Sonuçta kavgalı olan ben değilim."
"Ne istersin?"
"Arel'i" dedi, pis pis sırıtarak.
Avcumu gösterip "Yala." dedim.
Gülmeye başladı. "Tamam tamam. Ama benden kork onu senden çalıcam."
"Haha bak güldüm."
Konuşmamızı sonlandıran Arel'in sesi oldu. "Ne konuşuyorsunuz bakalım?" diye sordu.
Mert cevap verdi. "Çirkin ördek yavrusunun kuğuya dönüşümünü..."
Arel gülmeye başladı. Kolumu omzundan indirip karnına yumruk attım. "Ben her zaman kuğuydum."
"Ilk 3 gün hariç bebeğim." dedi. Kolunu Arel'in omzuna atıp yürümeye başladı. Arel'i de götürüyordu pisliğe bak.
Arkasına dönüp Arel'i işaret etti. Ağzını kıpırdatarak "benim" diyip göz kırptı. Önüne dönüp gitti. Şerefsiz işte.
Onu boşverip sınıfa girdim. Ne de olsa Arel benim. Yani Mert gelmeden önce benimdi. Mert salağının kelimesine niye bu kadar taktıysam.
Sırama oturduktan sonra defter karalamaya başladım. Buğralar bana bakıyorlardı. Tekim diye yiyecekler galiba.
"Ressam olucak birileri sanırım." Konuştu meymenetsiz.
"Kumsal karışma." dedi Buğra. Kafamı çevirip Buğra'ya baktım. İfadesiz şekilde bana bakıyordu.
"Buğra bu da onlardan biri."
Buğra "Ama onlar gibi değil." dedi.
Ama neden şimdi bunu söyledin ki!! Ben sizin arkanızdan plan yapıyordum.
"Bu gerçeği değiştirmez!." dedi kumsal.
"Derin'i tek görünce atağa geçmiş birileri." dedi Caner. Sınıfta olduğumu nerden biliyordu ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ GÜNLÜĞÜ 3 - SON YIL
Teen FictionYaz tayfasının ateş kolejine gelmesiyle birlikte eğlence, aşk, kavga ve salaklık hiç eksik olmayacak bu yıl.