FİNAL

646 58 30
                                    

Çakır ve Yağız aradan geçen 2 saatin ardından evin yolunu bulabildiler. İçeri girer girmez koltuğa oturup soluklandılar.

Meraklı Caner susar mı? Tabii hayır. "Ne oldu kanka? Normal bir şekilde dönebildiniz!! ."

Çakır güldü. "Çok yemek yedik. Karnımız şişti. Ğööğkk."

Herkes aynı anda "İğrenç." dedi.

"Oğlum pisleşme lan!!" dedi Arel.

Çakır bir anda ayağa kalktı. Arkasından Yağız da kalktı. "Kusucaz." dedi ikisi aynı anda ve tuvalete koştular.

Aras bize dönüp "Bunlar ne iş?" diye sordu.

Timu "Zehirlenmiş olmasınlar bunlar?" diye sordu.

Bekleyip görmeyi tercih ettik. Ama 15 dakikadır ortada yoklardı. Herkes ayaklanıp tuvalete gittik.

Kapıyı açtığımız da gördüğümüz manzara çok değişikti.

Çakır klozetin kapağına kollarını sarmış uyuyor, Yağız ise duşa kabinde su açık bir şekilde uyuyordu. Ve her yer kusmuk kokuyordu.

Caner durup "Bence buraya dezenfektan atıp kapatalım kapıyı." dedi. Manyak bu çocuk.

"Deli misin oğlum!! Biz tuvaleti temizlemek istiyoruz. Çakır ile Yağız'ı hastanelik etmek değil." dedim.

Tumiçin "Bence ilk onları çıkartıp sonra kesinlikle dezenfekte edelim." dedi. Bu çocuk daha mantıklı.

Arel ise kapıyı kapatıp "Siktir edin uyusunlar, yarın uyanır toplar onlar ortalığı." dedi.

Ah benim salak çocuklarım. "Ya hadi çıkartalım da bunları temizleyelim." dedim.

"Ben dokunmam. İçerisini bok götürüyor. Atalım kapatalım işte ne uzattınız." dedi Caner.

Ada, Caner'in kafasına vurdu. "Kendine gel aşkım."

Arel "Ben de katiyen dokunmam. İçeri kapatalım işte sabah uyanıp temizlerler. Sonuçta biz sıçmadık biz kusmadık." dedi.

Timuçin, durdu durdu sonra bir anda içeri girdi. Hiç beklemediğimiz bir hareket yaptı. Önce Çakır'a sonra Yağız'a tokat attı, tokat sesi yankılandı.

İkisi de salak salak etrafa baktı. Timuçin birer tane daha vurdu." "Kalkın lan şerefsizler. " diye bağırdı.

Herkes aynı anda kahkaha attı. Ama Caner bir anda Timuçin'e tokat attı. Bu sefer herkes bir anda şok olup ciddileşti.

"Ne vuruyon lan Çakır'ıma!! " dedi Caner.

"Az önce dezenfektan atıp kapıyı kapatalım diyen kimdi lan!!" dedi timu, Caner'in kafasına vurarak.

Caner, timuçin'in kafasına Bi tane vurdu bu kez. "Ben derim sanane, o benim Çakır'ım, götlek herif."

Arel daha fazla dayanamadı. Timuçin ve Caner'i yakasından tutup çıkardı. Tuvalet kapısını kapattı. "ikisi de bokunda boğulsun, siktir edin hadi!" dedi. Herkesi tek tek yolladı.

&&&&

Çalan alarmla birlikte kalktım. Saate baktığım da 7.30. Hemen hazırlanıp okula yetişmem gerekiyor.

Yataktan yuvarlanarak yere attım kendimi. Sürüne sürüne dolabıma gittim. Giyeceğim kıyafetleri dolaptan çıkarttıktan sonra ayağa kalkıp esnedim. Bi dakika.... Hassiktir banyo.....

Koşarak alt kata indim banyonun kapısını açıp içeri baktım. İkisi de hâlâ uyuyor.

Mutfağa koşup bi tencere bi kaşık aldım, tekrar banyoya dönüp ikisini birbirine vurmaya başladım.

KOLEJ GÜNLÜĞÜ 3 - SON YILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin