Bi süre bölüm atamayacağım için bugün de bölüm yayımlamaya karar verdim.
"Şimdi yavaşça sevgilimden ayrıl."
Arel'in sesiydi bu. Arkamı dönüp baktım bize yaklaşıyordu.
Aras kollarını benden ayırdı. Gülerek "Bende diyordum arel nerde kaldı!" dedi.
Arel, aras'ı poposuyla yana ittirip yanıma oturdu. "Derin'e biri yaklaşınca hemen hissediyorum."
"Aşk bu işte." dedim gülerek.
"Derin sana gelirsek şimdi hemen o kocacığım kelimesini bana söylüyorsun." dedi.
Yaa kıskanç arel en sevdiğim. Çok minnoş oluyor kıskanınca.
"Tamam sen 2. kocam." dedim.
Arel bön bön bana baktı. "Neden ikinci olan benim. Asıl sevgilin benim senin. Hem bir dakika neden iki kocan olsun ki senin?"
"Arel boşver, gel." diyip arel'e sarıldım.
"Şimdi benim de saçımla oyna sonra öp." dedi arel.
"Oğlum ne kadar kıskançsın lan." dedi aras.
"Tabi kıskanırım o benim sevgilim." dedi. Sonra bana bakıp "Ama beni saçımdan değil dudağımdan öp." dedi.
"Aile var aile." dedi aras gülerek.
"Ya oğlum ben demek sen demek. Ben zaten derini beni öperken görecem. Şimdi sende ben olduğun için görsende sorun değil." dedi arel.
"Anlamadım benn." dedim.
"Ben anladım. Arel biyolojik olarak ikiz olabiliriz ama sonuçta ikimizde farklı kişileriz." dedi aras.
"Aman boşver. Hadi derin." dedi arel.
Arel'in saçıyla oynadım ve saçına minik bir öpücük bıraktım. Ardından yavaşça kafamı eğip dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.
Arel hemen kafasını kaldırdı. "Bu neydi şimdi?" dedi.
"Öpücük." dedim.
"O öyle olmaz böyle olur." Elini enseme koyup kendine çekti. Dudaklarıma yapıştı. Biraz uzun sürmüştü bu öpüşme.
Dudaklarını dudaklarımdan ayırıp ilk burnuma sonrada alnıma küçük öpücük kondurdu. Mutlu hissettirdi bana.
"Sude burada olsa ne iyi olurdu be." dedi aras.
"Sude kim?" diye karşılık verdi arel.
"Sevdiğim kız."
"Aşık olduğu kız." dedim bende.
Arel "Bi dakika senin haberin var ama benim yok. Ki benn ikiziyim sense yengesi oluyorsun." dedi. Ben olsam bende sinir olurdum. Ama arel böyle konular konuşan bir insan olmadığından aras anlatmamakta haklı.
"O benim yengem değil. Ruh ikizim, kardeşim." dedi aras.
"Aynen öyle ve sen böyle konuları hiçkimseyle konuşmazsın arel." dedim.
"Ama o benim ikizim. Onunla konuşurum." dedi arel.
Aras "Tamamm üzgünüm anlatmalıydım." dedi.
Arel'in sinirleri bir anda yok oldu. " Konuşup açılsana neyi bekliyorsun?" dedi.
"Ya biliyor ama daha adım atmadım sevgililik için."
"At o zaman. Beklersen kaybedersin oğlum." dedi arel.
"Diyorsun?" Endişelenmişti aras.
Arel kafa salladı. "Senin yerinde olsam ben ilk konuşmaya başladığımızda direk söylerdim. Biliyorsun." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ GÜNLÜĞÜ 3 - SON YIL
أدب المراهقينYaz tayfasının ateş kolejine gelmesiyle birlikte eğlence, aşk, kavga ve salaklık hiç eksik olmayacak bu yıl.