Saat 9 u geçmişti ve daha herkes uyuyordu. Koşup arelden başlayarak hepsini tek tek uyandırdım. Okula geç kalmıştık, yine!
Herkesi uyandırdıktan sonra odama geçip giyindim. Saçlarımı at kuyruğu yapıp uçları maşayla kıvırdım. Yüzüme hafif bir makyaj yapıp dudağıma böğürtlenli nemlendiricimden sürdüm.
Tek tek herkes ne yapıyor diye baktım. Hepsi daha 1 saat varmış gibi yavaş yavaş hazırlanıyordu.
Mutfağa geçip kendime kahve yaptım. Telefondan dizimi açıp izlemeye başladım. Onlar hazırlanana kadar yapılabilecek en iyi aktivite bu olmalı.
Arel mutfağa girince ona baktım. Kahveyi ona uzattığımda elinin tersiyle itip yüzümü tuttu. Dudağımdan öptü.
"Böğürtlenli nemlendiricini sevdim ama kahveyle uyumu kötü." diyip dolaptan bardak çıkardı.
"Ben tat almıyorum." dedim.
"Ben alıyorum ama." dedi.
Telefona bakıp kahvemi içmeye devam ettim. Ta ki çakır'ın sesini duyana kadar.
"Gençler aşkınızı sikeyim. Okula geç kaldık."
"Bunu diyen kişi 2 dakika öncesine kadar yanımda horluyordu." dedi arel.
"Ben horlamam. Boğazım kaşınmıştır." dedi çakır.
"Tabi canım zaten bir insan boğazı kaşınınca hoğğğ diye bir ses çıkarır." dedi arel.
"Gençler, hadi yürüyün; şimdi sırası değil zaten geç kaldık." dedi ada.
"Aslında gitmesek daha iyi olurdu da neyse." dedi ege.
Çakır "Ben okulu seviyorum." dedi.
"Sen okulu değilde beril'i seviyor olmayasın." dedi aras.
"Ahh beril beyaz kekim." dedi çakır.
Caner çakırın kafasına vurup "yürü" dedi. Çakır da canerin kıçına tekme attı.
Herkes arabaya bindi. Bense kapıyı kitliyordum. Hiçte sevmem kapıyı kitlemeyi. Emin olmayıp on kez kontrol ediyorum sonra.
İşim bittikten sonra arabaya bindim. Arel gaza bastı direkmen.
Okulun önüne gelince arabadan indik. Okul kapısını açıp içeri girdik. Koşarak üst kata çıktık.
Kapıya tıklatıp içeri girdik. Ders başlayalı 5 dakika olmuştu neyseki. Hemen oturup kitaplarımı çıkarttım. Bizimkiler ise kafayı direk sıraya gömdüler.
Bende aynı şeyi yapmak isterdim ama malesef yapamam. Bu sene çok çalışmam gerekiyor. Güzel bir üniversite için.
Dersi dinlemeye başladım. Tenefüs zili çalınca şaşırdım. Dersi dinleyince zaman hızlı geçiyormuş demek ki.
Bizimkiler zilin çalmasıyla sanki planlamış gibi aynı anda kaldırdılar kafalarını.
Kantine inip her zaman oturduğumuz yere oturduk. Ege ve aras sıcak çikolataları alıp geldiler.
"Yaaa sizde çok merak etmiyor musunuz eğlenceyi?" diye sordu ada.
"Ben hiç merak etmiyorum." dedi arel.
Aras kahkaha atmaya başladı. Diğerleride eşlik etti.
"Ben çok merak ediyorum." dedi çakır.
Caner çakır'a baktı. "Lan çakır seni etekli görmeyi çok isterdim ha!" dedi.
Çakır omuz silkerek "Giymediğim şey değil." dedi.
Herkes ağzı açık çakır'a baktı. Çünkü çakır bunu çok rahat bir şekilde söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ GÜNLÜĞÜ 3 - SON YIL
Fiksi RemajaYaz tayfasının ateş kolejine gelmesiyle birlikte eğlence, aşk, kavga ve salaklık hiç eksik olmayacak bu yıl.