Duyuru..

75 9 11
                                    

Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba..

Kitabın yeni bölüm süresinin haddinden fazla uzadığının ve sizlerle bu süre içinde ayrı kalmanın üzüntüsünü paylaşmak istedim. Şöyle söylemeliyim ki, başından beri okurum olan sizler iyi bilirsiniz, en fazla 2 hafta bölüm atmadığım olur. Onun dışında sürekli paylaşmaya ve sizleri bekletmemeye önem veririm, çünkü gerçek anlamda 3 kişi de olsanız, 5 kişi de olsanız benim için ciddi anlamda değerlisiniz..

Bu yazıyı paylaşmamın amacı da budur. Açıklama yapma gereği duyuyorum sizlere karşı ve şöyle söylemeliyim şu 1 aylık süreçte tam manasıyla başıma gelmeyen kalmadı tabiri açık ve net bana göredir.

Gerek iş hayatımda, gerek özel hayatımda ve üstüne ailesel problemler de çöreklenince buraya girmek bir yana dursun sosyal medyayı bile kullanamaz hale gelmiştim.

İş hayatımda yaşadığım baskısal sorunlardan dolayı işimden ayrıldım ve en nihayetinde beraberinde tüm sorunlarım ufak tefek çözülmeye başladı derken koşa koşa size geldim. Çünkü gerçek anlamda söylüyorum 1 aydır bölüm yazamıyor dahi olsam her gün aklımdaydınız.

Lafı uzatmadan şükür kavuşturana diyorum. Yeni bölüm bilgisi için dipnot geçiyorum, bu hafta içinde gelecek bilginize. Umarım benden gitmemişsinizdir ama şunu söylemeden de edemeyeceğim, 1 kişi dahi kalmış olsanız bu kitap finale kadar gidecek..

Sizleri çok seviyorumm..

KAN MAVİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin