Yeni hikaye (İnat)

31.5K 446 12
                                    

"Gelmeyeceğini bile bile beklemek saflık değil, aşktır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gelmeyeceğini bile bile beklemek saflık değil, aşktır."
______________


Derler ki; aşk ömür tüketir. Bazıları da der ki, eğer sen bu dünyada aşık olmuşsan o zaman iki kez doğmuşsundur.

Bu hikayede aşık bir adam var. Sevdiği kadını bekleyen... hiç usanmadan, bıkmadan. O kadının kendi ayaklarıyla ona gelmeyeceğini biliyordu. Ama gelmeyeceğini bile bile beklemek saflık mıydı? Hayır. Aşktı.

Genç adam kadının gölgesi oldu. Kadın adımlarını başka yere attı ama bu gölge hep yönünü değişti.

Aniden ne oldu biliyor musunuz? Güneş en tepeye çıktı. Ve o an Güneş doğduğu için gölge kaybolmuştu.

____

Ela Yıldız

25 yaşında ofiste çalışan, kendi ayakları üstünde duran bir kadındır. Ayrı olan annesi ve babasıyla arası kötü olan Ela üvey babasıyla iyi anlaşır. Babası hakkında pek bilgi sahibi değildir.

Ozanla sevgili olan Ela bir gün Ozanın onu aldatmasıyla hayatı değişir. İnada birinin aşkına karşılık verir ve bu aşkın sonunda ya Ela hala Ozanı sever ya da ortakları olan Ateş Karahanı.

____

Ateş Karahan

29 yaşında milyonerdir. Yakışıklı ve kadınların hayran olduğu bir erkektir. Bir gün şirketine iş teklifi ile gelen bir kadına aşık olur. Ve bu kadının başkasını sevmesi onun ona olan aşkını saklamaya mecbur bırakır. Ozanın aldatmasıyla Ela ondan ayrılır ve şans Ateşe güler. Denemek için başladıkları günden itibaren Ateş Elaya hem kendi aşkını inandırmaya hem de onu kendine aşık etmeye çalışır.

____

Ozan Çobanoğlu

27 yaşında kendi şirketini kuran iş adamıdır. Zamanında zirvelere kalkan şirketi şuan diptedir. Şirketini dipten çıkarmak için çalışmak istediği Ateş Karahanın onun sevdiğini elinden alacağını asla aklının ucundan geçirmez.

Şirketi bataklıktan çıkarmak için çabalarken, kalbinin bataklığa batması hayatın ona vurduğu darbedir.

Sessiz itirafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin