31. Bölüm (Şükürler olsun)

17.2K 596 86
                                    

Keyifli okumalar...

●●●

"Ah, sanırım haberiniz yoktu." dediğinde Alisa şoktan çıkıp "Neden haberimiz yok, doktor hanım?" dedi.

Bu kadın onunla dalga mı geçiyordu!? Hamile olamazdı o!

"Alisa hanım 5 haftalık hamilesiniz. Stresten bayılmışsınız. Bundan bebeğiniz zarar göre bilirdi, ama şuan bebeğiniz gayet sağlıklı. İsterseniz bir de kontrol edelim."

Alisa başını iki yana salladı. 5 haftalık diyordu. Alisa'nın hamile olması imkansızdı.

Alisa bir anda gülüp "Doktor hanım benim hamile olmam imkansız. Doktor açık açık bana kısırsın dedi. 5 haftalık hamile olamam ben!" dedi sonda ciddileşerek.

Emir ise hala olayın şokunu yaşıyordu. Doktor baba oluyorsun diyordu, ama karısının söyledikleri yüzünden sevinemiyordu.

Emir buna inanmak istiyordu.

"Emin misin, doktor!?" dediğinde sorar gibi değil de kesinliğini ölçmeye çalışıyordu.

Doktor karşısındaki bu karı, kocanın söylediklerinden bir şey anlamıyordu. Evinize, ailenize küçük biri katılıyor diyor bu insanlar ise inanmıyordu.

Kadın "Emir bey, benim hipokrat yeminim var! Ne size burda yalan söyleyeceğim, ne de şaka! Son kez söylüyorum. Alisa hanım gayet sağlıklı, ve 5 haftalık hamile. Bunu ben söylemiyorum, elimdeki test sonuçları söylüyor. Eğer emin olmak istiyorsunuzsa buyurun kontrol edelim." dedi eliyle kapıyı göstererek. Kadın da sıkılmıştı emin misin sorularından.

Alisa hemen yatakatan çıktı. Ayağa kalkınca başı döndüğü için eliyle en yakınında duran Emire tutundu. Emir de düşüncelerinden Alisa'nın buz gibi ellerinin göğsüne dokunması ile sıyrılıp sevdiğini kucağına aldı. Alnını öpüp doktorla birlikte odadan çıktılar.

Doktor önden yürüyüp onlar için odanın kapısını açtı.

Emir dikkatle karısını sedyeye yatırıp elinden tuttu. Alisa da sanki bununla güç alır gibi Emirin elini sıktı.

Buğulu gözlerle dikkatle doktoru izleyen Alisa, doktorun önündeki aparata gözünü çekmeden bakmaya başladı. Orda bebeğini görmek istiyordu.

Doktor eldivenleri giyip Alisa'nın kapalı göbeğine baktığında Emir anlamış gibi gömleği yukarı sıyırdı.

Alisa göbeğinde hissettiği soğuklukla akmaya hazır olan gözyaşlarını bıraktı. Böyle öğrenmek istemezdi hamile olduğunu. Hatta hamile olduğuna bile inanmıyordu.

Emir Alisa'nın gözyaşlarını silince kendi de ağlamaya hazırdı. Mafyayaydı ama ailesi için canını bile verirdi.

İkisi de pür dikkat doktorun ağzından çıkacak bir kelimeye bakıyordu. Emir Alisa'dan farklı olarak doktora bakiyordu. Zira o karanlık içine de bir kaç parça grinin karıştığı haraketlenmeden bir şey anlamıyordu.

Doktor eliyle bir noktayı gösterince "Bebeğiniz burda. Çok küçük daha." dedi.

Alisa ağlamaya başlayınca Emir karısının alnından öptü. O kadar mutluydu ki, bu duyguyu asla anlatamazdı.

Galiba Emirin bu hayatta anlayamayacağı üç şey vardı. Alisa'nı ne kadar çok sevdiğini, onsuzluğu ve baba olmayı.

Alisa burnunu çekince emin olmak istercesine "Emin siniz değil mi? Bir hata yok?" diye sordu. Doktor gülümseyip başını salladığında Alisa'nın yüzünde kocaman bir gülümseme oluşmuştu.

Sessiz itirafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin