21. Bölüm (Pişmandım!)

21.4K 687 196
                                    

Keyifli okumalar...

●●●

EMİR'DEN...

Mekana geldiğimde arabadan indim. Odaya girince herkesin çoktan geldiğini gördüm.

Başa geçip oturduğumda konuyu daha fazla uzatmayarak "Sizi buraya toplamamım nedeni, Engin Kılıç."dedim. Aralarında konuşmaya başladıklarında masaya iki kez vurdum. "O adamı gördüğünüz yerde vurun ve leşini bana teslim edin." dedim.

Biri "Sebep nedir, Emir?"dediğinde "Karıma zarar vermeye çalışıyor. Yeraltında aileye bulaşanın sonu ölümdür." dedim. Devam edip "Ayrıca." dediğimde Fırat elindeki dosyaları herkese dağıtmaya başlamıştı. Engin'in düşmanlarla işbirliği yapması, paranın büyük kısmının üstüne konması, yaptığı her şeyi önlerine sermiştim. Aylardır bu anı bekliyordum.

Herkes için yeterli bir sebepti. "Önünüzdeki dosyalar Engin Kılıç'ın ölüm fermanı. Eğer bana katılmıyorsanız toplantıyı terk edin." Bakışlarımı masada gezdirdiğimde kimse itiraz etmemişti.

Birkaç şey daha konuşulduktan sonra mekandan çıkıp şirkete geçmiştim.

Asistanım odama girince "Hoş geldiniz efendim." dedi. Başımı sallamakla yetindim.

Elindeki davetiyeyi masamın üstüne bırakıp "Efendim bunu Demir holding gönderdi. Akşam saat 8-de şirketlerinin 25. yıl dönümü var. Eşinizle sizi davet etti. Mutlaka gelmenizi de söyledi." dediğinde sakallarımı sıvazladım. 

Derin bir nefes alıp "Tamam. Çıkabilirsin." dedim.

Telefonu elime alıp Alisa'yı aradım.

'Karım' aranıyor...

"Efendim?" Dudaklarından dökülen her kelime bir şarkı gibiydi.

"Sevgilim, akşam saat sekizde Demir holdingin yıldönümü var. Gitmek ister misin?" dediğimde Alisa galiba asistanıyla konuşuyordu.

"Sanem bu dosya ne? Kim yaptı bunu, Allah aşkına? Hemen odama çağır. Dosyanın içinde bir ben yokum ya..."

Alisa konuşmaya devam ederken güldüm. Telefonda olduğumu hatırlayıp "Söyle, sevgilim. Duymadım. Ne dedin az önce?" değince sevdiğim kadının bana sevgilim demesi hayatımda duyduğum en güzel hitap şekliydi.

Alisa "Emir?" değince kendime gelip "Akşama Demir holdingin yıldönüm daveti var. Gitmek ister misin?" dediğimde "Tabii ki, gidelim. İşlerin için önemli bir davet olmalı. Ben saat 6-da eve geçip hazırlanırım. Saat 7-de evde ol." dedi.

"Sakın eve korumalarsız gitme. Seni almaya gelemiyorum, önemli bir toplantım var. Dikkatli ol."

"Emir, kaç kez söyledim, canımı seviyorum. Tabii ki de korumalarla geleceğim." dediğinde "Tamam, kendini fazla yorma. Toplantıya giriyorum." dedim.

Alisa kahkaha atıp "Pardon, Sema." dedikten sonra bana cevap olarak "Tamam, patron. Nasıl emredersiniz." dediğinde dudaklarım yukarı kıvrılmıştı.

"Hadi git toplantına. Çok işim var, çok. Bye bye." dedi.

"Görüşürüz." Sevgilim...

●●●

ALİSA'DAN...

"Sema, pencereni açar mısın, kendimi atacağım..." deyip elimdeki dosyanı masaya fırlattım.

Sessiz itirafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin