Keyifli okumalar...
°°°
Tekerlekli sandalyeyi balkona doğru sürdüğünde gördüğüm manzarayla dilim tutuldu. 'Bu manzara bu gün bu kadar güzelse diğer günler nasıl olurdu?' diye düşündüm.
Masmavi gökyüzü, onun altında ezilen deniz. Toprağın üstünde yükselen yeşil ağaçlar kusursuz bir tablo gibiydi.
Ressamını herkes tanıyordu.
Önümde bir karaltı hissettiğimde gözlerimi manzaradan çektim. Ellerimden tutup beni ayağa kaldırdığında gülümseyerek onun haraketlerini takip ettim. Mermer zeminde yürürken manzaraya daha çok yaklaşmıştık.
Arkama geçip ellerini belime sardığında başımı göğsüne yasladım. Sanki arkamda kocaman bir duvar vardı. Yalan da değildi, gerçi.
Burnu saçlarımın arasında kokumu ciğerlerine dolduruyordu. Boynuma hafif öpücükler bırakmaya başladığında "Güzel bir manzara yalnızlığın ilacıdır derler. Sen yalnız kalmış bir kurda benziyorsun, Varaz." dediğimde ellerini karnıma daha sıkı sardı. Okşamaya başladığında "Ben kurt oluyorsam, sen de kuzu mu olmuş oluyorsun?" diye sordu. Gülümseyip ellerimi ellerinin üstüne koydum.
"Galiba."
Boynumu hafif ısırdığında kaşlarım çatılmıştı. Bedenimi kendine çevirdiğinde altın sarıları, mavilerimle çakıştı.
Gözlerimin içine bakarken koca, damarlı elleri yanağıma çıktı. Yanağımı baş parmağıyla okşarken "Kuzu kurda emanet edilmezmiş. Sen benim emanetimsin!" dedi ve dudaklarımızı birleştirdi.
Sadece dudaklarımız değil, kalbi, kalbimle birleşti. Kalbi, hasta kalbimi koruma kalkanı ile örttü.
"O zaman kurtla ulamayı öğreneceksin!"
°°°
•Anastasiya Grey
•Varaz Arslan (Kurt)
°°°
Yeni hikaye ve ben🙂
Bazılarınız kızacak bana ki, ilk önce diğerlerini bitir. Cevap veriyorum. Bu hikayeni daha yazmayacağım. Diğer hikayeleri bitireyim öyle başlayacağım.
Bu hikaye benim favorim olacak..
Mafya aşığıyım galiba ben😂
Bu da diğer kitaplar gibi (İnat istisna) mafya kitabı.Neyse.. Tanıtım hakkında düşüncelerinizi alayım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz itiraf
Teen FictionOna bir daha onunla evlenmek istemediğimi söylediğimde sinirlenmişti. Yüzüme bakmamamak için çaba harcıyordu. Önümde boş boş dolanmaya başladı, gömleğinin yakasını açarak. Birden "Sen benimsin kadın! Bunu o kafana sok! Şimdiki hayatında da, sonraki...