Buraya bir bakın!

488 14 2
                                    

Kaşlarımı çatarak tüfekten uzaklaşıp etrafa bakındım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kaşlarımı çatarak tüfekten uzaklaşıp etrafa bakındım.

Sinirle "Hey, o benim avımdı."diye hafif sesimi yükselttiğimde kısa bir süre ses gelmedi. Öfkeyle beton duvara yaklaştığımda "Avcı olan bendim."diye kalın bir erkek sesi kulaklarımı doldurdu.

Benden önce o atış yapmıştı. Peki onun burada işi neydi? Andrei'nin öldürülmesi için mi görevlendirilmişti?

Kulağımı duvara yasladığımda kumaş sürtünmesine benzer bir ses duydum. Boynumu kütletip duvara atlayarak diğer tarafa geçtim. Hızla kolumu duvarın dibinde gömleğinin kollarını katlayan adamın boynuna yasladığımda kaşları şaşkınlıkla havalandı. Sırtı duvarla birleştiğinde, silahımı erkekliğinin üstüne bastırdım. Gözlerim kırmızı tonların hakim olduğu irisleri ile kesişti.

Gözlerimi kısıp gülümsedim. "Avcı avlayan avcılar da vardır."

🕯

Gözlerinin etkileyici rengine dalarken uzun süre bakmam afallamama sebep olmuştu. Silahımı almış bedenimi geri iterek kalbimi hedefi haline getirmişti.

Gülerek vücudumu dikelttiğimde "Bir beyefendiye yakışıyor mu bu haraketler? Ama yine de küsülü kalmayı pek sevmem. Gel yalvar, barışalım."dedim

Bakışları sözlerimin kafasını karıştırdığını gösterirken, gözleri yüzümde dolanıyordu. "Şizofren misin?"diye sordu ciddiyetle.

Gözlerimi abartı bir şekilde kocaman açıp "Bunu bir hakaret olarak algılıyorum. Gidip şu köşede utanıp gelir misin?"dedim işaret parmağımla duvarın köşesini göstererek.

Aniden ateş ettiğinde sol yanımı tutup hafif eğilerek "Kalbimden vurdun, puşt."dedim. Hiç beklemediği anda paraşüt pantalonumun cebinden bir silah çıkarıp kalbini hedef aldım.

Silahımın namlusunun hedefi olurken sinirle mermisiz silahı yere firlatıp "Hangi hastaneden kaçtıysan eminim doktorlar kendini eksik hissediyordur. Yanlarına dönmelisin."dediğinde dudaklarımı büzdüm.

"Canım hastane ziyaret eden sen olacak gibisin, ama yine de sen bilirsin." Ardından kalbinin tam üstünü hedef alıp ateş ettim. Bedeni yavaşça yere yığıldığında hızla duvarın diğer tarafına geçip ekipmanlarımı toplayarak aşağı inmeye başladım.

Vasili karşıdaki binada değildi. Gitmiş olmalıydılar. Yakut gözleri için o adamın canını bağışlamıştım. Hafif de yakışıklıydı. Ne kadar da iyi bir insandım. Umarım bir daha karşılaşmazdık.

🕯

Barlas'ın gözleri iki dudak kıvrımında kalsa da "İsmin ne?"diye sordu. Hâye elinde kalan şarabı içerken üstüne döktü, beyaz elbisesini kirletti. Ardından bardağını iki kez tezgaha vurdu. Başını çevirip gözlerini genç adamın üzerinde gezdirdi. Bakışları kırmızı tonlarının hakim olduğu irislerde dolanırken elini havaya kaldırıp "Lilit."dedi.

Hâye Sedef Berzah, diye mırıldandı, Barlas Ilgar. Birkaç kez içinde tekrar etti aynı ismi. Koyulaşan yeşil harelere bakarken elini tuttu genç kadının.

"Adem."diye mırıldandı Barlas.

🕯

Parmaklarımın sardığı bıçağı incelerken aniden hızla arkamı dönüp, Barlas'ın oturduğu koltuğun tam arkasına fırlattım. Herkes şaşkınlıkla bana bakarken Barlas kıpırdamamıştı bile.

Korumalar elleri silahlarına attığında Barlas onları durdurmuştu. Ayağa kalkıp bana doğru yaklaşırken gözlerimi kısıp gülümsedim.

"Sen güveniyorsun bana." Sözlerime bir tepki vermedi. Beyaz spor ayakkabılarıyla karşımda durduğunda parmakları bileklerimi sardı.

🕯

İşaret parmağını havaya kaldırıp, alnımdan dudak kenarıma doğru kaydırdı. Boynuma sürtüp, şah damarımın üstünde durdu. Parmağının altında atan nabzımı hissediyordum.

"Yaşamın bir görev gibi."diye fısıldadı.

Nefesini yüzüme üfledi. "Doğanın en güzel rengi gözlerindeyken nasıl bu kadar ruhsuz bakabiliyorsun anlamıyorum?"

🕯

"BEYAZ ÖLÜM" KURGUMDAN KÜÇÜK ALINTILAR BIRAKTIM.

İŞİNİZİ GÜCÜNÜZÜ BIRAKIP KURGUMA BAKAR MISINIZ ACEP?

MÜKEMMEL BİR ŞEY OLDU. SEVECEĞİNİZE GARANTİ VERİYORUM.

Dertleşme köşesi:

İlk önce Türkiye'de WATTPAD saçma bir sebeple kapatıldı. Birçoğunuz burda yoksunuz biliyorum ama inanıyorum ki bu yasak kısa bir zamanda kaldırılacak. Çoğu gencin okuma alışkanlığı kazandığı bu uygulama ve biz bunu hakketmedik. Hem bir yazar, hem de bir okur olarak bu haber beni çok üzdü. Hepimiz üzüldük. Umarım herkes kısa zamanda wattpad'e döner. Hepinizi seviyorum❤️

Sen nasıl burdasın diye sorarsanız, ben Azərbaycanlıyım. Bize bir şey olmaz. O sırada iki gün sonra: AZƏRBAYCAN'DA WATTPAD'IN İSTİFADƏSİ DAYANDIRILDI! (ben şok)

Hoşçakalın... Kitabımı okumayan taşa dönüşüyormuş. Hepinizi Beyaz ölüm kurgumda bekliyorum)

Sessiz itirafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin