●
●
●"Ağaçta duran kuş, dalın kırılmasından hiç korkmaz. Onun güveni ağaca değil, kendi kanatlarınadır."
Henrik Ibsen
●
●
●🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Bölüm biraz gecikti kusura bakmayın. Umarım beğenirsinizz.
Ayrıca Türkiyede ki yangınlardan dolayı hepimize geçmiş olsun. İnşallah bu günlerde geçecek.
Bool bool yorum yapar mısınız papatyalarr??
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
-
Ali Rıza... Beni küçükken kaçırıp bir başkasına veren adam. Küçük bir bebeği ailesinden ayırıp cehennem ateşinin içine atacak kadar nasıl gözü dönmüştü?
Hiç vicdanı sızlamamış mıydı?
Acaba vicdan ne demek biliyor muydu? Ya merhamet? O da mı yoktu onda?
Bilmek istemiyordum...
Rüzgarın uçurduğu saçlarım yüzüme geliyordu. Parmağımın ucuyla kulağımın arkasına sıkıştırdığım da gözlerimi kırpıştırmıştım. Ne zaman biriktiğini anlamadığım göz yaşlarım bu hareketimle yanaklarımdan aşağı süzülmüştü.
Göz yaşlarımı silerek gözlerimi etrafta gezdirdim. İkinci kattaydım ve balkon pekte yüksekte değildi. Gözlerim geniş ağaçların bulunduğu ormanı izlerken bir şeye takılmıştı. Sanki biri vardı orada. Ayağa kalkarak balkon demirliklerine yaklaştığımda orada yoktu.
Sanırım hayal görmüştüm. Uyusam iyi olacaktı.
Saat neredeyse gece yarısına geliyordu. Ben hala uyumamıştım. Aslında uyuyamamıştım. Balkondan uzaklaşarak odama girdim. Balkon kapısı kapatıp kilitleyerek yatağıma uzandım.
Gözlerim yorgunlukla kapanırken bir kaç dakika içinde uykuya dalmıştım.
-
Barışın öpücükleriyle uykumdan uyandığımda tam olarak yüzüne tükürmüştüm.
"Şu bebek surata tükürülür mü abi ya!?" Barışın sızlanmaları devam ederken yataktan kalkarak konuşmaya başlamıştım. "Ben nerden bileyim ya!? Rüyamda lama olmuştum. Tükürüverdim işte." Diğerleri kahkaha atarken Barış somurtuyordu. "Hem beni uykumdan uyandır hem de sızlan Barış efendi. Oh olsun!" Koşarak banyoya girdiğimde elimi yüzümü yıkayarak geri çıktım.
Abimleri odadan kovduktan sonra... Abimler mi? Omzumu silkerek mırıldandım.
"Abimler... Bence zamanı gelmişti. Hem Deniz abime de abi diyorum zaten." Annemin hazırladığı çantadan kıyafetlerimi alarak giyinmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize | Tamamlandı
ChickLit"Umutlarıma tutunarak mucizeler yarattım." - Dışardaki yağmur sesi biraz olsun dindiğinde elimdeki mumu çekmecenin üzerine koydum. Gözlerim yavaştan kapanmaya başlayınca gözümden bir damla yaş yanağıma süzüldü. Sonra ise dudaklarımdan hayatımı tamam...