35. Bölüm 🌼

5.2K 282 17
                                    



"Rastgele yürürken aklına geleyim, sızlasın için."

Cemal Süreya



-

"S-süslüm..."

Benim duygu dolu sesime bir kaç dakika şaşkınlıkla bakarak gözlerini devirdiğinde bu sefer şaşırma sırası bendeydi. Bakışları Ali Rızaya çevrildiğinde sinirle konuşmaya başlamıştı.

"Gerçekten bana sürpriz sürpriz dediğin şey bu kız mıydı? Ciddi misin baba ya? Yine bu kızla arkadaş olmamı istemeyeceksin değil mi benden baba?" Bakışlarım Ali Rızaya çevrildiğinde onunda benim gibi şaşırdığını anlamıştım.

"Pelin? Beni hatırlamadın mı?" Pelinin bakışları bana çevrildiğinde sinirle tıslamıştı.

"Sen bana ne demeye çalışıyorsun. Elbette hatırladım. Hatırlıyor olmam seni umursuyor olduğum anlamına gelmiyor." Bakışları Ali Rızaya çevrildiğinde kaşlarını kaldırarak sormuştu. "Adı neydi bunun?" Sinirden kızarırken benim çocukluğumda tanıdığım kardeşim dediğim kızın nasıl bu şekilde davranabildiğini düşünüyordum.

"Bu!? Bende bu diye bahsedemezsin!? Sana sadece tek bir şey sormak istiyorum." Benim konuşmamdan korkmuş gibi yatağa çıktığında konuşmaya devam etmiştim. "Şuan beni umursamıyorsun onu anlıyorum. Fakat çocukluğumuzda neden beni sevdiğini düşündürdün bana? Neden bana iyi davrandım?" Gözlerini devirerek konuşmaya başlamıştı.

"Aptal bir oyun yüzünden o çöplük yerde sana katlandığımdan mı bahsediyorsun? Tam bir kabustu. O oyuncak evi çok istiyordum. Babam sana iyi davranmam karşılığında bana oyuncak alıyordu. Anlayacağın aramızda geçen şu sevgi diye adlandırdığın şey sadece bir oyundu yani. Üzgünüm." Sırıtarak konuşması Ali Rızanın kızı olduğunu belli ediyordu. Derin bir nefes alarak onun gibi sinir bozucu bir şekilde sırıtarak konuşmaya başlamıştım.

"Ah benim en sevdiğim amcam demek ki senin babandı. Seninle kuzen olmak gerçekten beni utandırıyor." Omuzlarımı silkerek konuşmama devam etmiştim. "Utanmama gerek yok aslında. Kimsenin senden haberi olmadığına eminim." Bakışlarım Ali Rızaya çevrildiğinde kaşlarını çatmıştı.

"Amca mı? Ama baba sen demiştinki o ben-" Ali Rıza elini Pelinin ağzına kapattığında kaşlarım çatılmıştı. Neden ağzını kapattığını bilmiyorum ama bilmemem gereken bir şey söyleyeceğine emindim.

"Ben artık gideyim o zaman." Ali Rıza beni durdurduğunda konuşmaya başlamıştı.

"Nereye gidiyorsun küçük hanım? Yarına kadar buradan olduğunu söylememişmiydim?" Kaşlarım çatılırken yeşil gözlü çocuğun bana bundan bahsetmediğini hatırladım.

"Bana öyle söylenmedi ama," Ali Rıza omuz silkerek konuşmaya başlamıştı.

"Şimdi öğrenmiş oldun. Gel sana odanı göstereyim." Kaşlarım çatıldığında arkamı dönerek odadan çıkmıştım. Ali Rıza da peşimden geldiğinde ben merdivenlere yönelmiştim. Merdivenlerden ineceğim sırada duyduğum cümleden sonra yerimde durmuştum.

"Bulut nasıl, iyi mi? Bende bir onu ziyaret edeyim diyordum Umutcum." Hızla arkamı dönerek Ali Rızaya yaklaştığımda sırıtıyordu.

Mucize | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin