•
•
•"Öyle bir yere geldik ki, hiç bir sokağın adı yok."
Cemal Süreya
•
•
•-
Bir kaç dakika sonra araba Ali Rızanın evinin önünde durduğunda arabadan inmiştim. Bahçe kapısının önünde duran iki koruma kapıyı açarak geçmemi sağlamıştı. Merdivenlerden aşağı indiğimde oyalanmada evin kapısına doğru yürümüştüm. Açık kapıdan içeri girdiğimde salona doğru yürümeye başlamıştım.
"Anlamayacağımı mı sandın lan?!" Kaşlarım çatıldığında hızla salona girmiştim. Ali Rıza yeşil gözlü çocuğun yakalarından tutmuş bağırıyordu. "Beni aptal yerine koyarken aklından ne geçiyordu lan?!" Gördüklerimden sonra hızla Ali Rızaya doğru yürüyerek kolunu tutmaya çalışmıştım. Beni ittiğinde gözü dönmüş gibiydi. Elini kaldırıp bir yumruk attığında yeşil gözlü çocuk karşılık vermiyordu. Ali Rıza belindeki silahı çıkarıp yeşil gözlü çocuğun başına dayadığında korkuyla gözlerim açılmıştı.
"Yapma!" Ali Rıza bana baktığında başını sağa sola salladı.
"Sen karışma Umut!" Sert sesiyle konuştuğunda bakışlarını yeşil gözlü çocuğa dikmişti.
"Kızının aşık olduğu adamı öldürecek misin?" Ali Rıza şaşkınlıkla bana bakakaldığında yeşil gözlü çocuğun da aynı durumda olduğunu anladım. Yeşil gözlü çocuk başında silah dayalı olduğunu unutmuş gibi gülümsemişti.
"İşte şimdi, ölsemde gam yemem artık." Kaşlarımı çattığımda Ali Rıza elindeki silahı beline yerleştirmişti. Bakışlarını benden çekip salona doğru bağırmıştı.
"Recep! Buraya gel!" Bakışları yeşil gözlü çocuğa çevrildiğinde salonun girişinde bir adam beklemeye başlamıştı. "Kadını öldürün." İfadesiz sesi yeşil gözlü çocuğun gözlerinin fal taşı gibi açılmasına neden olmuştu.
"Hayır! Beni öldür, sık kafama ama ona zarar vermeyin!" Ali Rıza umursamayarak sırıtmaya başladığında yeşil gözlü çocuğun başındaki silahın namlusu bana çevrilmişti. Anlamazca Ali Rızaya bakmaya başlamıştım.
"İki seçim hakkım var. Ölüm döşeğinde olan anneni mi seçmek istersin? Yoksa sana aşık olduğunu iddia eden bu kızı mı? Söyle! Hangisinin ölmesini istiyorsun?" Yeşil gözlü çocuğun korku dolu gözleri bana çevrilmişti.
"Hayır! Bana bir seçim yaptırma! Seçim yapamam!" Ali Rıza tehlikeli bir şekilde elini tetiğe getirdiğinde sırıtıyordu. Gerçekten beni vuracakmıydı bu psikopat adam?
"Beni öldürecek misin?" Ali Rıza omzunu silktiğinde alayla güldüm. "Bütün planların benim üzerimden kurulmuşken beni öldüreceğini düşünmüyorum. Tabi bide senin kızın olduğumu hesaba katarsak beni vurmazsın." Bakışlarım yeşil gözlü çocuğa çevrilmişti. "Anneni kurtar, beni seç."
"Kızım olman seni öldüreceğim gerçeğini değiştirmiyor." Ali Rıza cümlesini bitirdiğinde sırıtmaya başlamıştım.
"Hadi ama amcam sandığım biyolojik babam. Sen, üvey kızın olan Pelini bile kendi öz evladın gibi sahiplendin. Gerçekten beni öldürebileceğini mi düşünüyorsun?" Benim cümlemden sonra salona giren Pelinin bakışları benim üzerimdeydi.
"Sen ne dedin az önce? Üvey kızın mı?" Dolu dolu olmuş gözleri benim üzerimdeydi. Omzumu silktiğimde ifadesiz bir şekilde ona bakıyordum.
"Ne duyduysan o." Bakışları Ali Rızaya çevrildiğinde bende ona bakmıştım. Silahı indirmiş Peline bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize | Tamamlandı
ChickLit"Umutlarıma tutunarak mucizeler yarattım." - Dışardaki yağmur sesi biraz olsun dindiğinde elimdeki mumu çekmecenin üzerine koydum. Gözlerim yavaştan kapanmaya başlayınca gözümden bir damla yaş yanağıma süzüldü. Sonra ise dudaklarımdan hayatımı tamam...