23 fejezet

553 38 2
                                    


Péntek hangjára riadtam fel reggel. Nem értettem, hogy mi történhetett.

-Jó reggelt, Ms. Rogers! Mr. Stark megbeszélést tart és parancsot kaptam, hogy mindenkit keltsek fel.- beszélt hozzám a mesterséges inteligencia. Én még félig kábultan, a mellettem fekvő Buckyra néztem, aki nyüszögve húzta magára a takarót.

-Mi baja van Starknak? Megveszett? Miért kell reggel ilyenekkel zaklatni az embert?- kérdezte álmos hangon. Én csak kuncogtam rajta és nagy nehezen felkeltem.

Miután mindketten felöltöztünk, lementünk a tárgyaló terembe, ahol már majdnem mindenki ott volt, kivéve apát. Pár perc múlva ő is megérkezett és Tony belekezdett a mondandójába.

-Örülök, hogy mind itt vagytok, ugyanis fontos dologról szeretnék beszélni.- kezdett bele a mondandójába. -Bizonyára ti nem tudjátok, de én tegnap éjjel éppen fejlesztgettem a páncélomat, amikor zajt hallottam.- vette elő az egyik kütyüjét, amin egy videót láthattunk, kivetítve. -Ezt nézzétek!- indította el. A videón tisztán kivehető volt egy alak, aki a torony előtt ácsorgott. Nem is akárki volt ott, hanem a nevelő apám. Döbbenten néztem, ahogy egyenesen a kamerába néz és csak egy helyben áll. Nagyjából 3-4 óra múlva ment csak el. Miután a videó véget ért, mindenki csöndben volt, végül Bucky törte meg a csendet.

-Mégis mit keresett ez itt?- kérdezte idegesen és a kivetített felvételre mutatott.

-Nem tudom, de semmi jóra nem számíthatunk.- mondtam halkan.

-Szerintem fel kéne készülnünk, mert bármit tervezhet.- gondolkodott hangosan Clint, miközben Tonyra nézett.

-Jó ötlet! Daniella, te ismered őt a legjobban, mit gondolsz, mit tervezhet?-nézett rám, miközben összedörzsölte a tenyerét.

-Ezt elég nehéz megmondani, de szerintem múlt éjszaka felmérte a terepet, hogyan tud a leghatékonyabban és a leggyorsabban betörni és ránk támadni. Valószínűleg toboroz egy kisebb "hadsereget" az embereiből és úgy fognak minket megtámadni. Ez akár hetekbe is telhet, ugyanis ő a mestere a pontos és precíz terveknek, vagyis nekünk is van időnk felkészülni és megerősíteni esetleg a tornyot.- fejeztem be végül a mondandómat. Ez után még megbeszéltünk néhány dolgot, mint például hogy Tony meg fogja erősíteni a riasztó berendezést és több kamerát fog felszerelni az épület külsejére és belsejére is. Megbeszéltük, hogy legalább 3 naponta edzenünk kell és mivel Peter szerint vicces az, ha pókhálóval leragasztja a wc fedelét és úgyhagyja, hogy mások ne tudják elvégezni a dolgukat, Tony jól megdorgálta, de szerintem senki nem haragudott rá és amikor meghallották, jót kuncogtak rajta. Még Tonyn is láttam, hogy próbál komoly maradni, de a szája sarkában megbújt egy kis mosoly.

Mivel még elég korán volt, pontosabban reggel fél nyolc, Jamessel úgy döntöttünk, hogy megisszuk a reggeli frissítő italunkat és egy kicsit még felmegyünk a szobánkba, ugyanis nem volt időnk evégezni a reggeli rutinunkat, Tony hajnali ébresztője miatt.

Miután Buck megitta a kávéját én pedig a narancslémet, felmentünk a szobánkba és én elmentem fürdeni. Éppen hogy megnyitottam a zuhanyt, hallottam hogy kinyílik az ajtó és Bucky lépett be rajta póló nélkül.

-Jöhetek én is?- nézett rám mosolyogva én pedig csak bólintottam egyet. Bucky rögtön lekapta a ruháit és bejött mellém a zuhanyzóba. Ahogy végignézett rajtam, tekintete felperzselte a bőröm, az arcom pedig olyan piros volt, mint egy paradicsom. Buck lágy csókokat lehelt ajaimra, majd áttért a nyakamra és a falhoz nyomott óvatosan. A hideg miatt felszisszentem, de Buckyt ez nem zavarta. Beletúrtam vizes hajaba, mire morgott egyet, amin én halkan kuncogtam. Tudtam, hogy nem szereti, ha a hajához nyúlok. Felnézett rám és újra megcsókolt. Most durvábban, mint az előbb, de nem tagadhatom, hogy tetszett..

Miután felöltöztünk, lementünk a többiekhez a nappaliba. Mindenki a kanapén ült. Voltak akik beszélgettek és voltak, akik filmet néztek. Mi a filmnézőkhöz csoportosultunk és néztük velük a Vámpíros filmet, ami mint kiderült az Alkonyat kiparodizálása. Hát nem kell mondanom, szerintem emgvan az új kedvenc filmem. Egyszeűen annyit nevettem rajta, hogy a film végére megfájdult a hasam. Mivel már mindenki éhes volt, ebédeltünk a mcdonald's ba, mert Tony ragaszkodott a sajtburgeréhez.
Estig sétáltunk a többiekkel és beszélgettünk. Elmentünk fánkozni is és fagyizni. Én csak fánkot tudtam enni, de rajtam kívül mindenki meg tudott enni még legalább egy gombóc fagyit. Lehet, hogy velem van a baj, de én nem vagyok képes ennyi édességet megenni egyszerre.

Késő este értünk haza és Buckyval nagyon elfáradtunk, úgyhogy rögtön mentünk is fel a szobánkba, ahol összebújva aludtunk el.

Sziasztok!!
Tudom, hogy nagyon rég raktam már ki részt és ne haragudjatok érte! Nem igazán volt ötletem mostanában és nem szerettem volna nagyon erőltetni a storyt, ezért inkább nem raktam ki részt. A másik ok, pedig hogy nekem is elkezdődött a suli és sokat kell tanulnom, emiatt pedig általában nagyon fáradt szoktam már lenni nap végére.
Nem tudom, hogy mikor fog jönni a következő rész, nem ígérek semmit, de igyekszem minél előbb hozni.❤️

[A részt még egyenlőre nem néztem át, így lehetnek benne elírások, amiért elnézést kérek! ]

Rami❤️

A Tél katonája (Bucky Barnes ff.) Where stories live. Discover now