Már napok óta csendes minden. A nevelő apám nem jelentkezett. Buckyval jól elvoltunk. Álltalában filmeket néztünk, nála. Még nem mondtam el neki a történteket, de ő sem erőltette, amiért hálás voltam neki. Ma reggel Bucky mellett ébredtem. Amióta megtörtént ez az eset, folyamatosan velem van és "szemmel tart", persze mióta Bruce kiengedte a laborból. Ameddig bent volt, én voltam vele folyamatosan és nem tagadom, néha már az agyára mentem a vicceimmel és a béna történeteimmel. Apával viszonylag kevesebbet találkozok. Újonnan randizgat valami Sharon nevű csajjal. Még nem találkoztam vele, de elvileg ma fel fog jönni a toronyba.Az oldalamra fordultam, ahol láttam, hogy James még alszik, úgyhogy minél halkabban próbáltam kimászni a karjai közül és az ágyból is. A szekrényemből kivettem a mai ruhámat, és beosontam a fürdőbe, ahol felöltöztem.
Sminket most nem tettem fel, csak egy kis szájfényt.
Amikor kiléptem, láttam, hogy Buck már mocorog, úgyhogy az ágy szélére ültem és adtam egy puszit az arcára. Ő elmosolyodott és még mindig csukott szemmel, felém fordult.-Jó reggelt, hercegnőm!- szólalt meg rekedtes hangon.
-Jó reggelt!- csókoltam meg lágyan. Amikor elváltunk, Buck kinyitotta a szemét és rám nézett.
-Mindig így akarok kelni.- mosolygott aranyosan, én pedig majd' elolvadtam tőle. Hirtelen magához húzott és szorosan átkarolt. Én csak kuncogva néztem, mit szeretne most csinálni. Magával szembe fordított és megcsókolt. Amikor elváltunk, rám mosolygott, amit én viszonoztam.
-Mostmár tényleg fel kéne kelni.- mondtam még mindig mosolyogva.
-Ahhjj! De én még nem akarook!- nyávogott, mint egy kisgyerek, amin kénytelen votlam nevetni.
-Na, gyere.- fogtam meg a kezét, és kezdtem el felhúzni, ülő helyzetbe.- miután sikeresnek könyvelhettem el az akciót, már magától felállt. Hirtelen felkapott a vállára és elkezdett cipelni. Én sikítva és nevetve kapálóztam, de eredménytelenül.
-Héé! Tegyél le!- ütögettem a hátát, nevetve, de mintha meg sem érezte volna, ment tovább a fürdő felé. Amikor beértünk, letett és megcsókolt, amibe mindketten belemosolyogtunk.
-Megyek, lefürdök. Te nem jössz?- kérdezte, két csók között.
-Én már fürödtem, úgyhogy majd holnap.- mondtam neki, mosolyogva. Ő boci szemekkel nézett rám, én pedig majdnem elolvadtam, de tartottam magam.
-Na jó, akkor egyedül megyek.- nézett rám szomorúan.
-Ne vágj ilyen fejet, mert megsajnállak!-viccelődtem vele. Erre ő csak nevetve megforgatta a szemét. -Megvárlak kint.- nyomtam egy puszit az arcára és kimentem.
Nem telt el sok idő, Buck törölközőbe csavarva lépett ki a fürdőből. Én ajkamba haraptam és szerintem elég rendesen elpirulhattam, amit James is észrevett.
-Egy kicsit elpirultál.- tuti, hogy élvezi. Én csak lehajtottam a fejem inkább. Hallottam, hogy közelebb jött, én pedig felnéztem rá. Közelebb hajolt hozzám, én egy kicsit beleharaptam alsó ajkába, ő pedig utána forró csókban részesített.
-Elmegyek felöltözni.- szakadt el tőlem.
-Gonosz vagy!- mondtam neki, mire fenevetett.
-Csak visszakaptad, hogy nem fürödtél velem.- rántott vállat, mosolyogva. Én erre nevetve megforgattam a szemem.
Miután Buck is elkészült, lementünk a többiekhez.
-Jó reggelt!- köszöntünk egyszerre Buckyval. Apám kívül mindenki itt volt. Ő pedig valószínűleg Sharonnal van. Biztosan jól elvannak.
-Nektek is!- köszöntek vissza.
-Hogy vagy kislány?- kérdezte, az asztalnál ülő, valószínűleg nemrég kelt Tony.
-Egyre jobban.- néztem rá Buckyra mosolyogva, aki viszonozta a gesztus.
-Ennek örülök.- ivott bele, az előtte lévő, forró kávéba. Én ma is csak narancslevet ittam, szokásomhoz híven.
-És Tony, mi van veled? Úgy hallottam, hogy van valakid.- kérdeztem rá, új, alakuló kapcsolatára.
-Igen, most van egy nő, akivel alakulóban van a kapcsolatunk, Peppernek hívják.- mosolygott.
-Ez jó hír! Örülök, hogy találtál valakit, akivel komolyabb kapcsolatot szeretnél!- mosolyogtam rá kedvesen.
-Én is!
A beszélgetés után, viszonylag csendben ittam meg a narancslevem.
A nap, elég unalmasan telt. Apa lassan hozza bemutatni Sharont. Már kiváncsi vagyok rá. Ha apának tetszik, akkor biztosan kedves lehet.
Hat óra múlt két perccel, mikor kinyílt a lift ajtaja és apa lépett be, oldalán egy szőle hajú nővel.
-Sziasztok!- köszönt mindenki egyszerre. Miután apa és Sharon is visszaköszöntek, mindenki bemutatkozott Sharonnak. Utoljára én maradtam.
-Szia! Daniella Rogers vagyok!- fogtam vele kezet, mosolyogva.
-Szia! Sharon Carter!- mutatkozott be ő is.
Az este, sokat beszélgettünk és a többség sokat is ivott, kivéve én, Bucky és Wanda, meg persze Vision, mi egy kortyot sem. Éjfélre már senki nem volt szomjas.
Egy óra körül, felmentem a mosdóba, de amikor visszajöttem, olyan dolog fogadott, amit nem akartam elhinni. Apáék éppen el voltak foglalva, Thor kalapácsával, hogy ki tudja felemelni, miközben Sharon próbált rámászni Buckyra, akinek ez persze nem nagyon tetszett és próbált minél odébb ülni, de egy idő után elérte a kanapé szélét. Amikor már nem tudott arrébb húzódni, Sharon hirtelen megcsókolta. Én csak lefagyva álltam a lift előtt. Bucky rögtön lelökte magáról és amikor meglátta, hogy itt állok, felállt és idejött hozzám.
-Daniella, én annyira sajnálom! Én nem akartam! Sharon rám mászott, nem tudtam mit csináljak!- nézett rám ilyedten.
-Hé, Buck! Semmi baj.- fogtam arcát, a kezeim közé.
-De igen is van baj! Sharon megcsókolt!- nézett rám kétségbeesetten és legördült egy könnycsepp az arcán.
-De te ellökted. Nincs semmi baj, hallod? Nem haragszom, Buck!- próbáltam nyugtatni, miközben letöröltem a sós cseppet és egy csókot nyomtam szájára.
-Szeretlek!- nézett rám, miközben a derekamra tette a kezét.
-Én is szeretlek!- csókoltam meg.
Az este többi része elég gyorsan telt. Sharont leállítottam Buckyról, apának pedig elmondtam a történteket. Ez után nagyon rosszul érezte magát. Tőlem és Buckytól is többször bocsánatot kért, de mindig biztosítottuk róla, hogy nem az ő hibája. Hazavitte Sharont és miután hazajött, elmondta nekünk, hogy szakítani fog vele. Eléggé sajnáltam apát, szerintem tényleg szerette Sharont és ennek a kapcsolatnak elég rossz vége lett..
YOU ARE READING
A Tél katonája (Bucky Barnes ff.)
FanfictionDaniella Roberts, 20 éves fiatal nő, a szülei házában lakaik, akik elég rossz körülmények közt tartják. A lány még nem is tudja, hogy élete mekkora fordulatot fog tenni, mikor Tony Stark, a híres milliárdos, befogadja a Bosszúállók közé. !A történet...