Yanıma gelen, saçını iki yandan toplamış ve gülümsemesiyle etrafa adeta pozitiflik saçan kızın bana baktığını fark ettim.
"Ah merhaba Jerrie ben, aynı bölümdeyiz. Tek oturduğunu görünce yanına gelmek istedim. Yabancı olduğum için pek tanıdığım yok. Rahatsız ettiysem kalkabilirim?"
Hiç nefes almadan gülümsemesiyle kurduğu cümlelerle sorduğu sorusuna cevap verdim.
"Tabi ki etmedin. Benim de pek tanıdığım yok. Bu arada ben de Ellie."
"Çok memnun oldum Ellie. Hangi eyaletten geldin?"
"Washington'dan geldim."
"Uh çok güzel, bende Los Angeles'tan geldim."
Jerrie'yle yaklaşık yarım saat kendimizden bahsettikten sonra birbirimize telefon numaralarımızı verdik. Biz konuşmaya dalmışken, arkadaşıyla sesli bir şekilde gülüşen profesör, kafeteryanın bir süreliğine odağı olmuştu. Jerrie, aklına çok önemli bir şey gelmiş gibi bir anda gözlerini açtı.
"Bay Styles'a sormam gereken bir soru vardı. Hazır Bay Malik'te oradayken sormaya gidelim mi? Lütfen..."
Yönelttiği soruyu anlamak için bir süre suratına baktım.
"Hangisi Bay Styles, hangisi Bay Malik?"
"Matematik bölümüne giren Bay Malik, Fen bilimine giren de Bay Styles."
Soru soracaksa kendisi de gidebilirdi. Üstelik gitsem bile öylece duracaktım.
Kararsız bakışlarımdan sonra dudaklarını büzdü.
"Hey, o kadar zor bir şey istemiyorum. Sadece yanımda gel bu kadarı yeterli."
Kendime geldikten sonra onu kırmamak adına yanıtladım.
"Peki öyleyse..."
Kabul etmemle fırlayan Jerrie'yle suratımda bir gülümseme oluştu.
Jerrie'nin aksine, yavaş adımlarla onların masasına doğru adımladım.
Daha yeni tanıştığım kızla, tanımadığım, ama dersime giren, profesörümün ve diğer profesörün yanına gidiyordum. Hayat ne garipti ama...
Ulaştığımızda dersimize giren ve adının Bay Malik olduğunu yeni öğrendiğim profesörümün bakışları bir süreliğine bana takıldı.
Jerrie, Bay Styles'la konuşurken bizi pek umursuyor gibi görünmediği için Bay Malik'le bakışlarımız kesişip duruyordu. En sonunda dayanamamış olacaktı ki konuşmak için bir adım attı.
"Dersimin ortalarında gelen kız sendin öyle değil mi?"
Suratımda oluşan gerginlik ve şaşırma ifadesini saklamadan yanıtladım.
"Ah evet Bay Malik. İlk gün için pek çok aksilik beni buldu diyebilirim. Normalde derslere ders saatinde gelen biriyim. Derste dikkatinizi dağıttıysam kusura bakmayın lütfen."
"Sorun değil. Zaman kısıtlaması yok zaten."
Madem sorun değildi neden konusunu açıyordu ki?
"Sadece içeriye girerken gergin bir ifaden vardı, o yüzden sormak istedim."
Umarım sesli düşünmemişimdir.
"Ah anladım."
Konuşmamız sonlandığında çok geçmeden Jerrie'de işini bitirmişti.
"Ellie, soruyu sordum hadi gidelim. Görüşürüz Bay Styles ve Bay Malik."
Hepsi bir ağızdan görüşürüz dedikten sonra dersin başlamasına 10 dakika kaldığı için kalkıp amfinin yolunu tuttuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher || zmalik
Fanfiction"İkimiz de yanarız." #1 zaynmalik #1 malik #1 math 070721 [Zayn new generation fiction].Dcd2021