Çalan alarmımın sesiyle uyanmıştım. Aklıma dün gece yaşananlar gelmişti. Onu gerçekten seviyordum ve dün gece unutulmaz bir teklif yapmıştı. Doğruyu ya da yanlışı bir kenara bırakıp onunla olacaktım.
Dün geceki tekliften sonra biraz daha vakit geçirmiştik ve sonra da Zayn beni evime bırakmıştı.
Şimdiyse sevgilimin dersine gitmek için hazırlanıyordum...
...
Okulun önüne geldiğimde sırtıma atlayan Jerrie yüzünden belim kırılıyordu. Bu kızın cidden ayarı yoktu. Sevincini ve üzüntüsünü aptal aptal hareketlerle gösteriyordu.
"Ellie...Dün gece nasıldı? Çok güzeldi değil mi? Kabul etmişsin teklifi. Aman tanrım sonunda kabul ettin. Tanrım şükürler olsun sonunda kızımın mürüvvetini gösterdin. O değilde ne zaman evleniyorsunuz? Ellie beni şahidin yapmazsan düğünü basarım ve kardeş olduğunuzu söylerim."
Nefes almadan konuşan Jerrie'yi dinlerken, her söyledikleriyle daha da şaşırıyordum. O konuşurken ben yorulmuştum. Bu kız hiç mi yorulmuyor anlamıyorum.
"Hey hey tamam, iki dakika susmaz mısın sen? Kafam şişti. Ayrıca hangi soruna yanıt vereceğimi bilemiyorum şu an, sıra sıra sor."
"Oh sakinim tamam. Dün gece nasıl geçti?"
"Güzeldi, hatta gerçekten hayal gibiydi."
"Aman Tanrım çok şanslısın. Kaptın taş gibi çocuğu hadi yine iyisin."
Göz kırparak bağırmasıyla kafasına hafifçe vurdum.
"Aptal, bağırma konuşurken. Hadi amfiye gidelim artık."
Gelmesini beklemeden ilerlemeye başladım.
"Hey ne o sevgilini mi özledin hayatım?"
Siklemeden yürümeye devam...
"Ya ama beni neden takmıyorsun? Ellie..."
Sonunda oturacağımız yere yerleşmiştik. Çok beklemeden Zayn de gelmişti. Kapmıştım taş gibi çocuğu harbiden...
"Selam arkadaşlar... Size harika haberlerim var. Okulumuz her sene düzenlediği gibi bir kamp düzenliyor. Beş günlük bir kamp olacak ve gelmek isteyenler internet sitesinden formu doldursun. Bir hafta sonra yola çıkılacak ve gelseniz çok güzel olur. Hem tatil yapmış olursunuz öyle değil mi?"
Herkesten evet nidaları yükselirken bir kız konuşmak için el kaldırmıştı.
"Bay Malik, kampa sizde geliyorsunuz değil mi?"
Saçını elleyerek soran kıza bakarken kendimi zor tutuyordum. Bildiğiniz sevgilime yürüyor bu amınakoyayım. Hafifçe bacağıma dokunan Jerrie'yle kafamı yan tarafıma çevirmiştim.
"Ellie, bu kız seninkine mi yürüdü, bana mı öyle geldi?"
Fısıldayarak sorduğu soruya cevap vermemiştim. Tabi yürürdü, okuldaki her kızın yürüdüğü gibi...
"Evet bende geliyorum ve bu bölümün bir nevi koçu olarak geliyorum. Sizden ben sorumlu olacağım. Başka soru yoksa derse başlayalım."
Yaklaşık üç saat süren ders sonucunda eşyalarımızı alıp okuldan çıkıyorduk.
"Ellie, bugün için bir planın var mı? Ders erken bitti, belki bir yerlere gideriz ha?"
"Olabilir aslında, işim de yok zaten."
Gelen bildirimle telefonumu elime aldım.
*okunmamış 1 yeni mesaj*
Zayn : Sevgilim napıyorsun? (14.27)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher || zmalik
Fanfiction"İkimiz de yanarız." #1 zaynmalik #1 malik #1 math 070721 [Zayn new generation fiction].Dcd2021