XV) divorce

604 24 30
                                    

        *3 gün sonra*

"Ellie... saat kaç oldu uyan artık sürtük."

Güne Jerrie'nin cırtlak sesiyle uyanmak hayatı sorgulamama neden olmuştu.

"Ya sabah sabah ne bağırıyorsun amınakoyayım?"

"Seni uyandırmak, ayıyı Aralık ayında kış uykusundan uyandırmak kadar zor Ellie."

"Of tamam uyandık işte uzatma sürtük."

Yüzümü yıkamak için lavoboya adımladım. 2 gündür Zayn'de kalıyordum. Dün gece de Jerrie'nin yanında kalmıştım. Her ne kadar Zayn bırakmak istemese de Jerrie'yi ihmal etmek istememiştim.

Bugün de pazartesiydi ve okula gitmek için hazırlandık.

"Hazırım ben Jerrie. Tanrım anlamıyorum, hem benden bir saat erken kalkıyorsun hemde benden sonra hazır oluyorsun..."

"Ya geldim geldim, iki dakika söylenmesen olmaz değil mi? Gidelim hadi."

Jerrie'de geldikten sonra anahtarı alıp çıktık. Apartmandan çıktıktan sonra okula doğru yol aldık. Gelen bildirimle telefonumu cebimden çıkarıp baktım.

*2 yeni okunmamış mesaj *
*6 yeni okunmamış mesaj*

Zayn'den gelen bildirime tıkladım.

Zayn : Günaydın sevgilim. (09.42)

İki gündür seninle uyandığım için sana çok alıştığımı fark ettim. Bence benim eve taşın ne dersin? Ya da evlensek mi? (09.42)

Ellie : Bende güne Jerrie'nin bağırışıyla uyandım :(

Sana taşınma fikrini düşünmeliyim sanırım...Evlenmek mi, bak o da olabilir :)

Çok beklemeden bizimkilerle olan gruptan gelen mesaja tıkladım.

Olive : Günaydın ahali...(09.43)

Darla : Günaydın beyinsiz. (09.43)

Olive : Beyinsiz falan ayıp oluyor ama hayatım, alındım gücendim. (09.44)

Darla : Olive... Lütfen alın amınakoyayım. (09.44)

Olive : Sen beni üzmek :(

Ellie, söyle şu arkadaşına beni daha fazla üzmesin yoksa senin yanına gelirim tek kalır. (09.45)

Ellie : Kavgasız gününüz yok be.

Günaydın bu arada...

Olive : Ama görüyorsun ben bir şey demeden direkt sallamaya başlıyor işte.

Darla : Olive beni nefes alman bile sinirlendiriyor aşkım.

"Artık şu telefonu bir bıraksan da benimle mi konuşsan? Kıskanmaya başlıyorum bak. Ayrıca neredeyse geldik bile ne çok mesajlaştın be."

Jerrie'nin sesiyle telefonu cebime koydum ve koluna girdim.

"Benim aşkım beni kıskanmış mı? Bak bıraktım telefonu hadi konuşalım bakalım."

"Yaa aşkın mıyım gerçekten?"

Gülerek sorduğu soruya sırıtarak cevap verdim.

"Yoo..."

Bu cevabı beklemiyor olacaktı ki kolunu çekti.

"Küstüm. Git Washington'daki arkadaşlarının koluna gir. Darla mıydı neydi? Her neyse işte..."

"Ya saçmalamasana gel buraya..."

Arkasından koşarak tekrardan koluna girdim.

"Neyse ki sana uzun süre trip atamıyorum sürtük."

...

Sonunda okula geldik ve derse girmek için adımladık. Sevgilimi özlemiştim...

Yaklaşık on dakika derse geç gelen Zayn ile meraklanmaya başlamıştım. Yazmak için telefonumu elime alacakken açılan kapıyla geldiğini farkettim.

"Başlayalım derse..."

Hiç beklemeden derse başlamıştı.

Yaklaşık yarım saattir ders anlatıyordu. Ders boyunca suratı asıktı ve benden başka herkesle göz teması kurmuştu. Bu durum her ne kadar sinirlerimi bozduysa da sesimi çıkaramamıştım. Dersten sonra odasına gitsem iyi olacaktı.

Katlanılması zor dersin sonuna gelmiştik. Herkes eşyasını toplayıp amfiyi terketmeye başladı. Ben ise ders biter bitmez hızlıca eşyalarımı alıp Jerrie'ye bir şey söyleyemeden Zayn'in peşinden odasına gitmeye başladım.

Odasının kapısını tıklatıp gelmem için izin sesini duyduktan sonra kapıyı açıp içeriye girdim.

Beni görür görmez kafasını yere eğdi ve konuşmaya başladı.

"Evet sorun neydi?"

"Sorun mu neydi? Zayn iyi misin? Ders boyunca yüzüme bile bakmadın. Ayrıca ne bu resmiyet? Ben senin sevgilinim?"

Sesimin sinirli çıkmasını engelleyememiştim.

"Ellie... Bende seni tam bunun için odama çağıracaktım, iyi olduğu geldiğin."

Soğuk konuşmaya devam etmesi gittikçe sinirimin hoplamasına sebep oluyordu.

"Ben ayrılmak istiyorum..."

"Ne?"

"Duydun işte bildiğin ayrılmak istiyorum. Zaten hislerimden emin de değildim. Sen öğrencisin ben ise bir öğretmen, çok uyumsuzuz ve bu ilişki bana göre değilmiş onu anladım..."

Ağlamamam gerekiyordu öyle değil mi? Bir erkek için ağlayamazdım. Ben onun için her şeyi göze alırken meğer o daha hislerinden emin bile değilmiş.

"Bunu yeni mi anladın? Sırf birlikte olalım diye kendimi kanıtlayacağım diyen kimdi Zayn?"

Bağırarak sorduğum soruyla bir süre afalladı.

"Yanılmışım işte. Bana göre değilsin Ellie. Uzatmayalım, saçma bir ilişki için daha fazla konuşmak istemiyorum.

Saçma...

Beynimde yankılanan sesle gözlerimin dolmaya başladığını fark etmemle bir an önce bu odadan çıkmam gerektiğini anladım. Onun karşısında ağlayamazdım. Ben bu kadar güçsüz bir kız olamazdım.

"Anladım kendine iyi bak."

Son sözümü söyledikten sonra koşar adımlarla odayı terk etmiştim. Kapıdan çıkar çıkmaz biriken göz yaşlarımı daha fazla tutmama gerek kalmadığı için süzülmelerine izin verdim.

Bitmişti...

Daha fazla burda durmak istemiyordum. Evime gitmek için okul çıkışına doğru adımladım.

Aklıma onunla geçirdiğim her an geliyordu. Gülüşü, bakışı, sözleri hepsi yalan mıydı?



Öyle iste arkdaslar kimseye güvenmeyin yaniiiiii öptüm bb

math teacher || zmalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin