Alarmın sesiyle yavaşça gözlerimi aralamaya başladım. Zayn'in kaslı bedeninden başka bir şey göremiyordum. Vücuduma sardığı kollarıyla dipdipe uyumuştuk. Derse geç kalmamak için bir an önce kalkıp hazırlanmaya başlamamız lazımdı. Yerimden doğrulmayı planlayarak hareket edecektim fakat kollarının arasında sıkıştığım için bu sadece bir plan olarak kalmıştı. O uyanmadan kalkamayacağımı kabul edip yüzünü incelemeye başladım. Kusursuz...
Minik dudakları, uzun kirpikleriyle Tanrı'nın sanat eseri gibi duruyordu. Gibisi fazlaydı...Ona sahip olduğum için çok şanslıydım.
"Zayn sevgilim uyan hadi, derse geç kalmayalım."
"Zayn..."
Seslenmelerimi duymayarak aynı şekilde yatmaya devam etti. Yavaşça dudağına doğru kafamı kaldırdım ve öpmeye başladım. Daha öper öpmez karşılık vermesiyle şaşırmıştım. Direkt dudaklarından ayrıldım.
"Uyumuyor muydun sen?"
"Seslendiğinde uyanmıştım da, öpmeni bekledim diyebilirim sanırım..."
"Pisliksin Zayn. Ama yakışıklı olandan."
"Övdün mü sövdün mü?"
"Her ikisini de yaptım. Şimdi kaldır o altın kaplama poponu da bir şeyler yiyip çıkalım."
"Of bıktım artık şu okula her gün gitmekten."
"Dedi okulun matematik bölümü profesörü... Sanırsın vizelere kendisi giriyor."
"Olsun yoruluyorum bir kere bende."
Büzdüğü dudaklarını dayanamayarak hızla öpüp geri çekildim. Bollaştırdığı kollarını ellerimle kenara çektim ve ayağa kalktım.
"Ben mutfakta kahvaltı hazırlıyorum, üstünü giyinip gelirsin."
Bir şey demesini beklemeden mutfağa doğru adımladım.
...
Belime dolanan ellerle bir anlık korksam da Zayn'den başkası olamayacağını bildiğim için sıkıntı yoktu.
"Sevgilim ellerine sağlık."
"Ne demek, gel otur yiyip çıkalım bir an önce."
Kahvaltı faslı da bitince, bulaşıkları Zayn'e kitleyip üstümü giyinmek için odama geçtim.
Dolabımı açar açmaz elime gelen şeyleri direkt üstüme geçirdim.
Crop ve kot şort... Klasik kombinlerden işte.
Hafif, bir rutin makyaj yaptıktan sonra mutfağa geçtim.
"Geldin mi hayatım? Bulaşıklar tamam, çıkabiliriz hazırsan."
"Eline sağlık, çıkalım hadi."
...
Kampüse yakın bir yerde yollarımızı ayırdık ve ben önden o arkadan binaya girmiştik. Dekana yakalanıp tekrardan işlerin kötü bir hal almasını istemediğimiz için bir süre daha bu şekilde takılmak zorunda kalmıştık. Gelen bildirimle telefonuma baktım.
*3 yeni okunmamış mesaj*
Jerrie : Hayatım nerde kaldın? (09:26)
Geldim ben amfiye, her zamanki yerimizdeyim bekliyorum seni.(9:26)
Çabuk ol, zaten seni 24 saattir Zayn yüzünden göremedim:(... (9:27)
Ellie : Geldim kapıdayım.
Amfiye girip beni bekleyen Jerrie'nin yanına doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım. Geldiğimi fark edip gülümsemeye başladı.
"Özlemişim be amınakoyayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher || zmalik
Fanfiction"İkimiz de yanarız." #1 zaynmalik #1 malik #1 math 070721 [Zayn new generation fiction].Dcd2021