XIII) proposal

878 31 27
                                    

Sabah odayı aydınlatan güneş ışığıyla uyandım demek isterdim ama maalesef ki Jerrie'nin yüzüme su dökmesiyle uyanmıştım.

"Ya amınakoyayım şaka mısın sen Jerrie?"

Bağırarak yerimden doğruldum.

"Ya iki saattir sesleniyorum takan yok. Kış uykusuna mı yattın kızım?"

"Uyanmıyorum diye su mu dökeyim dedin beyinsiz arkadaşım?"

"Ama aklıma başka seçenek gelmedi."

Dudaklarını büzerek kendini acındırmaya çalışan arkadaşıma bakıp düşündüm.
Bunu dövsem harcadığım enerjiye değer mi diye... Sonra dövsem ne olur yine değişmez bu amınakoyayım diyip lavaboya adımladım.

"Hey hiçbir şey söylemeyecek misin? Ya ben, beni döversin falan diye düşünmüştüm."

Peşimden sivrisinek gibi gelen Jerrie'yle ilerlememi durdurdum ve ona döndüm.

"Enerjimi seninle harcayamam git kahvaltı hazırla sürtük."

"Oh rahatladım. Kahvaltı hazır bile hayatım. İki saattir götünü kaldırmadın ki bilesin tabii..."

Sesinin volu sonlara doğru düşse bile dediğini duymuştum. Siktir edip lavaboya girdim.

...

İkimizde hazırlandığımızda sonunda evden çıkıp okula gitmek için yol aldık. Evimi özlemiştim. Kaç gündür Jerrie'de kalıyordum. Bugün gitsem iyi olacaktı.

"Jerrie bugün benim eve geçeceğim."

"Ya ne gerek var? Bir tane ev yetiyor ikimize işte. Ayrıca neden paytak paytak yürüyorsun sen bugün amınakoyayım?"

Jerrie'nin söylediği son cümleyle Zayn yüzünden çektiğim ağrıyı inkar etme çabasına girmiştim tabi ki...

"Dün gece uyurken sakatladım herhalde kendimi, bacağım ağrıyor birazcık. Ve de yok olmaz. İki de bir Harry ve Zayn'in teklifini kabul edip emrivaki yapıyorsun hem de evimi özledim hayatım.

"Üzülmek...Tamam hadi acıdım acıdım. Git kal birkaç gün sonra zaten tekrar bendesin aşkım. Kas gevşetici içmeyi unutma eve gidince. Götten yemiş gibi duruyorsun bebeğim."

...

Okula geldiğimizde ders için amfiye adımladık. Çok beklemeden gelen Zayn ile bakışlarımız sürekli kesişiyordu. Kulağıma fısıldayan Jerrie'yle odağım değişti.

"Enişte bey de yine ekmeğinde Ellie aşkım."

"Ne eniştesi amınakoyayım?"

"Aranızda bir şey olduğunu gerizekalı olan bile anlar."

"Sus ve derse odaklan sürtük."

"Sen iste yeter hayatım."

Gözümü devirerek dersi dinlemeye devam ettim. Pardon Zayn'i ve ona yapışan siyah pantolonunu izlemeye devam ettim.

Ders bittikten sonra her zamanki gibi kafeteryaya gitmek için amfiden çıkarken Zayn seslendi.

"Jerrie odama gelir misin?"

Jerrie bakışlarını bana çevirdi ve Zayn'in duyamayacağı bir şekilde konuştu.

"İsimlerimizi mi karıştırdı acaba? Beni niye çağırıyor amınakoyayım?"

"Saçmalama. Bir şey söyleyecektir belki dersle ilgili, hadi git bak."

"Tamam geliyorum Bay Malik."

Jerrie gittikten sonra kafeteryaya doğru yol aldım. Kahve alıp masaya oturduktan bir süre sonra yanıma geçen gün elime kahve döken çocuk oturmuştu. Adını hatırlamaya çalışıyordum... Luke.

math teacher || zmalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin