"Zayn'e yakalanmayarak hayatındaki şansın hepsini kullandın Ellie."
"Evet ama yakalansam bile bir iki kavga ederdik yine kapanırdı konu bence, değil mi Jerrie?"
"Yani evet, yine de yalnız kalmanızı doğru bulmazdı. Ki haklıymış da... Baksana çocuk senden gerçekten de hoşlanıyormuş."
Söyledikleriyle aklıma dün gece gelmişti. Hayal kırıklığına uğramıştım, acaba Luke her şeyi biliyor muydu?
"Neyse takma kafana geçer gider uzak durursun biraz. Hadi hazırlan derse geç kalmayalım."
Doğru ya yine ders vardı sabah sabah.
"Tamam giyiniyorum ben."
"Bende kahvaltı hazırlıyorum.
Salondan çıkıp odaya geldim. Pantolon ve bol bir tişört seçip hazırlanmaya başladım. Yaptığım hafif makyajdan da sonra Jerrie'ye bakmak için mutfağa doğru adımladım.
"Ne yaptın Jer?"
"Hazır hayatım, geç masaya."
"Ellerine sağlık."
...
Yemek bitti ve Jerrie'de hazırlanıp geldi. Salonu da biraz topladıktan sonra evden çıkmaya başladık.
"Yüz vermek yok gördüğünde kafanı çevireceksin Ellie, tamam mı? Herhangi yanlış bir hareketin ona umut verebilir. Gerçi sevgilin olduğunu söylemişsin ama işi garantiye almak gerekir."
Okulun yakınlarında hatırlatma yapan Jerrie'yle iç çektim.
Onu kırmak istemezdim...
"Tamam Jerrie, tamam. Bin kere tekrarladın."
"Heh aferin benim kedime."
Sonunda kampüsün kapısına geldik ve ders için amfiye doğru yürümeye devam ettik.
Amfiye girip yerimize oturduk ve Zayn'in gelmesini bekledik.
Geçen dakikalar boyunca hala gelmemesi gerilmeme neden oluyordu. En son geç kaldığında ayrıldığımız aklımdan çıkmıyordu. Çantadan telefon çıkardım ve mesaj attım.
Ellie : Nerdesin sevgilim?
Mesajı atıp beklemeye başladım.
...
Yaklaşık 10-15 dakikadır bekliyorduk ve o hala gelmemişti. Neredeyse ders saati bile bitirecekti.
"Jerrie, sende Harry'nin numarası vardı değil mi?"
"Evet var, neden sordun?"
"Yazar mısın hemen, o bilir Zayn'in nerde olduğunu."
"Tamam yazıyorum hemen."
Jerrie'de telefonunu çıkarıp Harry'e yazdıktan sonra çok geçmeden cevap gelmişti.
"Ellie, Zayn hasta olmuş ve evdeymiş. Derse gelmek için çok ısrar etse de Harry gitmesine izin vermemiş."
Bana da haber verseydi keşke, yanında olurdum.
"Tamam o zaman ben gidiyorum. Yanında olsam iyi olur, sen beni bekleme eve geç Jerrie."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher || zmalik
Fanfiction"İkimiz de yanarız." #1 zaynmalik #1 malik #1 math 070721 [Zayn new generation fiction].Dcd2021