VI) broken

1.2K 38 18
                                    

Geçen zamanın ardından sarılı olan elimle amfide Jerrie'yle oturuyorduk. Bay Malik hala gelmemişti.

Elimin yanmasına neden olan çocuk peşimi bırakmadığı için tanışmış ve ismini öğrenmiştim. Hatta numaramı almak için bir saat konuşmuştu ve en sonunda beni ikna etmişti. İsmi Luke ve 2.sınıf Fizik bölümü öğrencisi. Dersine ise Jerrie'nin hayran olduğu ve hatta komşusu olan Bay Styles giriyormuş. Öğrendiğim bu gereksiz bilgiyle ne kazanırım bilmiyorum fakat sonuç bundan ibaretti.

Geçen dakikaların ardından Bay Malik amfiye girdi.

"Kusura bakmayın biraz geç kaldım arkadaşlar, başlayabiliriz derse."

Aralıksız üç saatlik dersin ardından Bay Malik bize acımış olacaktı ki bugünlük bu kadar diyerek dersi sonlandırdı.

Şimdiyse amfiden çıkmış ve Jerrie'yle bizim eve gidiyorduk.

"Ellie, senden eşyalarımı aldıktan sonra benimle birlikte evime gelmek ister misin?"

"Ne o Bay Styles'ı yatağa atamadın diye beni mi atacaksın sürtük?"

"Ah evet aşkım seninle ateşli bir gece geçiririz diye düşünmüştüm."

"Madem öyle bu teklif kaçmaz... Evindeyim bebeğim."

Gülerek kampüsten çıkarken Bay Malik'i ve Bay Styles'ı çardakta oturmuş sigara içerken gördüm.

Bugün revirde onu kırmıştım. Gerçi umrunda bile değildi, sadece Jerrie söylediği için ve öğrencisi olduğum için yanıma gelmişti. Bu yüzden üzüldüğünü düşünmüyordum. Tam ona odaklanmışken kafasını kaldırdı ve bakışlarımız kesişti. Sanırım beni, kendisini izlerken görmeyi beklemiyordu... Yüz ifadesinden şaşırdığı barizdi.

"Hey Ellie, beni dinlemiyor musun sen?"

Jerrie'nin sesiyle bakışlarımı üzerinden çektim.

"Ne...dinliyorum tabi, devam et sen."

"Peki öyleyse en son ne dedim?"

"Orayı kaçırdım bir daha söyle."

"Eminin sadece orayı kaçırmışsındır. Her neyse hayatım bu akşam bende kal, evlerimiz arasında baya bir mesafe var gece dönmen sıkıntı olur ve de film izleriz demiştim."

"Olabilir aslında, lazım olan eşyalarımı evden alayım o zaman."

...

Sonunda eve gelebilmiştik. Pijama ve ertesi günü için giyeceklerimi alıp sırt çantama koyduktan sonra beni bekleyen Jerrie'nin yanına geldim.

"Hazırım, gidelim hadi."

Apartmandan çıkıp taksiye bindik ve Jerrie'nin evine doğru yol aldık.

Apartmandan gelen sesleri aldırmadan merdivenlerden çıkmaya başladık. Yukarı çıktıkça kadınların kahkaha sesleri daha da artıyordu. Ve sonunda bir evin kapısının girişinde geçen gün locada, Bay Malik ve Bay Styles'ın yanında gördüğümüz kadınların durduğunu fark ettim. Jerrie şaşkın gözlerle durdu ve kadınları incelemeye başladı. Anlayamadığım şey ise Jerrie kadınları hatırlamadığı halde neden bu kadar çok şaşırdı ve de bu kadınların burada ne işi vardı amınakoyayım?

"Bu kadınların Bay Styles'ın evinin kapısında ne işi var Tanrı aşkına?"

Jerrie'nin kendi kendine yakınırken söylediklerini duymuştum. Sonradan ufak bir aydınlanma ile Jerrie ve Bay Styles'ın komşu olduğu aklıma geldi.

math teacher || zmalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin