X) evidence

950 37 9
                                    

*2 gün sonra*

Jerrie ile her zamanki gibi amfide Zayn'in derse girmesini bekliyorduk. Onunla konuşmamızın üstünden iki gün geçmişti. Neredeyse gördüğüm her yerde ondan kaçıyordum. O da ben kaçtıkça karşıma çıkıyor gibiydi. Bu okula kolay gelmemiştim ve ne onun öğretmenlik hayatını ne de kendi öğrencilik hayatımın zorlaşmasını istemiyordum. Bu ikimiz içinde en iyisiydi fakat kendisi bunu görmek istemiyor gibiydi. İnatla girdiğim her alanda gözlerini üstümde hissediyordum.

Düşüncelerime dalmışken onun geldiğini fark etmedim. Bakışlarımı masadan tahtaya doğru çevirdiğimde göz göze gelmiştik. İki gündür olduğu gibi...

Bu hareketleri sınıftakilerin bile dikkatini çekiyordu ve hatta yanıma gelip aramızda bir şey olup olmadığını soranlar bile olmuştu. Konuştuklarımızından sonraki günlerde, neredeyse her dersi gözlerini gözlerimden çekmeden anlatıyordu. Rahatsız olsam bile belli etmemeye çalışıyordum. Yine o günlerden biriydi sanırım.

...

Bir saatlik ders boyunca bakışlarına karşılık vermemeye çalışmıştım. Şimdi ise Jerrie ile okulun kafeteryasında kahve içiyorduk.

"Ellie, söylemeyeyim söylemeyeyim diyorum ama dayanamayacağım..."

"Jerrie, senin bir şeyleri söylemeden durma ihtimalin yok zaten söyle de rahatla bakalım."

"Birkaç gündür Bay Malik'in sana olan bakışlarını sadece amfideki kızlar değil bende fark ediyorum. Sıkıştırmak istemedim, canın istediğinde anlatırsın diye ama dayanamadım..."

Evet olan hiçbir şeyi ona anlatacak fırsatım olmamıştı. Ama bütün bunları Jerrie'e anlatırsam Bay Malik'e fangirller gibi destek verir ve ne kadar aptal olduğumu yüzüme vururdu... İkisi de beni anlamıyor ve inatla bazı şeyleri görmezden geliyorlardı.

"Ya kavga ettik bir ara ondan inatla bakıyordur. Bir şey olmadı yani..."

"Kavga mı? Bay Malik'le? Onun gibi afetle kim kavga eder sürtük. Harry ve Bay Malik olmasa, okulun profesör yaş ortalaması 70 olur amınakoyayım. Git özür dile hemen adamdan."

Nefes almadan konuşan Jerrie'yle az önceki fangirllik tezimin doğruluğunu kanıtlamış oldum.

"Ağzına bi tane geçirecem göreceksin özürü şimdi Jerrie. Bir şeyi de uzatma işte."

"Of buzdolabı gibisin zaten sustum tamam."

Telefonuma gelen bildirim sesiyle gelen mesaja baktım.

* ' We are E.d.o bitches ' adlı gruptan 1 okunmamış mesaj *

Darla : New York'lu sürtük yaşıyor musun!!? (11.46)

Ellie : Sürünüyoruz be yavrum. Sen ne yapıyorsun?

Darla : Ne yapayım Olive salağını bekliyorum okulun kapısında. 2 saattir gelemedi aptal.

Olive : Hey hey bende varım bu grupta...

Darla : Yazana kadar lanet götünü kaldır ve gel. Bahçede dikile dikile ağaç olacağım birazdan.

Ellie : Ya sizinle okul çıkışlarında sürtmeyi özledim sürtüklerim :(

Olive : Geliyorum geliyorum iki dakika bekle amınakoyayım.

Darla : Bizde özledik. O yüzden o lanet kıçını kaldır ve bizi ziyarete gel. Üstelik bin senede bir konuştuğun annen bile seni özlediğini söyledi Ellie. Tanrım bu kadın kafasını falan mı çarptı acaba?

Ellie : Önceden gelmeyi planlama ihtimalim vardı ama son dediklerinden sonra vazgeçtim teşekkürler canım arkadaşım...

Darla : Hey sizinkilerle görüşmediğinizi biliyorum. Buraya gelirsen bizde kalırsın. Hatta sen, ben ve Olive pijama partisi yaparız olmaz mı?

Ellie : Tabi ki olur hayatım. Biraz ders saatlerimiz azalsın ilk işim uçak bileti bakmak olacak.

Olive : Ellie, lütfen gel ve beni Darla'nın dilinden koru. Bir insan hiç mi susmaz demek isterdim de aklıma Darla'nın insan olma ihtimali gelmediği için susuyorum...

Darla : Olive zaten yanımda oturuyorsun. Sikilmek istemiyorsan sus aşkım :*

Ellie : Yan yana oturup mesajlaşmanızı kesmek adına konuşmayı durduruyorum sürtükler. Şarjım bitmek üzere, sonra konuşuruz. Sizi seviyorum <3

Darla : Dedi ve yazmadı jendnwjdnd

Görüşürüz bebeğim.

Olive : Görüşürüz hayatım.

Darla randomunu sikeyim aşkım.

Darla : Yaa bende seni hayatım.

Şarjı az olan telefonumu çantamın ön gözüne koydum ve bakışlarımı, telefonundan okulun itiraf sayfasını kontrol eden Jerrie'ye çevirdim.

"Ne o Bay Styles'a olan anonim itirafları okuyup Küçük Emrah'a mı bağlıyorsun Jerrie?"

"Sikeyim bu adam neden günde en az dört tane itiraf alıyor Ellie? Tamam yakışıklı olabilir yani... Hatta baya yakışıklı olabilir, çok çok yakışıklı da olabilir tabi ki ama, off amınakoyayım."

"Boşversene hepsi anonim zaten. Yüzüne söyleyecek cesaretleri yoktur. Üstelik onlar Bay Styles'la komşu değil Jerrie."

Jerrie, gülümseyerek söylediklerim karşısında bir süre yere baktı ve konuştu.

"Ya senin kafana gökdelen mi düştü amınakoyayım? Korkutuyorsun beni Ellie. Sen beni az önce Harry için motive mi ettin bana mı öyle geldi?"

"Abartma o kadar da kalpsiz değilim Jerrie... Benim için saçma olsa da, Bay Styles'a olan ilgine karışacak değilim hayatım."

"Hadi hadi yeme bizi, sende Bay Malik'e düşüyorsun kabul et sürtük."

"Saçmalama Jerrie, öğretmen öğrenci ilişkisine tamamen karşıyım."

"Öğretmense öğretmen, dört sene sonra mezun olacaksın ama onunla sevgili olsan dört seneden fazla sürecek Ellie. Senin de öğrenciliğin bitecek sonuçta öyle değil mi?"

Jerrie'nin tanıştığımızdan bu yana ilk kez mantıklı konuştuğunu fark etmiştim ama yine de bir şeyler yanlış geliyordu.

"Ayrıca sürekli sana bakıyor ve onun da sana karşı ilgisi var gibi."

"Of bilmiyorum bu konuyu kapatsak ya hani."

"Onun hakkında ne düşünüyorsun? Açık konuş hayatım."

Alay ederek konuşmaya başladım.

"Yani yakışıklı işte. Pantolon falan da yakışıyor. Bal gibi çocuk. Saçları desen çok şeki-"

"Of ciddiyim Ellie dalga geçmeyi kes."

Gerçekten onun hakkında ne düşünüyordum ki?

"Zayn... İlgili birisi diyebilirim sanırım. Hatta anlayışlı ve sempatik."

Arkamdan gelen sesle yerimden sıçramıştım. Karşımdaki Jerrie ise gözlerini sonuna kadar açmış arkama bakıyordu.


İyi okumalar <3

math teacher || zmalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin