Zayn'le aramızdaki saçma sorunları hallettikten sonra eve gitmek için okuldan çıkmıştık. Ben Jerrie'nin evine o da Harry'nin evine gidiyordu.
"Akşam bir planın var mı? Biraz yalnız vakit geçirelim mi hayatım?"
Tam kabul etmek için ağzımı açmıştım ki aklıma akşam için Jackson'a söz verdiğim gelmişti. Şimdi Jackson'a söz verdim desem yine kavga edeceğimizi düşünerek bir bahane aramaya başlamıştım.
"Neden konuşacakken vazgeçtin? Bir planın mı var?"
Düşün Ellie, düşün...
"Evet aslında planım var Zayn."
Umarım sormaz.
"Ne planın sevgilim?"
Hay şansımı siksinler.
"Bir arkadaşıma söz vermiştim. Uzun süredir görüşmüyorduk da bugün denk geldik işte..."
"Nasıl bir arkadaş bu? Kız öyle değil mi?"
"Aynen aynen. Baya yakın arkadaşım zaten hayatım. Yarın akşam çıksak olur mu?"
"Tabi söz vermişsen ayıp olmasın şimdi, biz yarın çıkarız."
Sonunda eve varmıştık. Apartmana girip merdivenleri çıkmaya başladık ve Harry'nin evinin önüne gelince durduk.
"Görüşürüz bebeğim, Jerrie'ye bakayım ben."
"Tamam yazarsın bana çıkarken akşam."
Yakalanırsam neler olurdu tahmin bile etmek istemiyordum.
"Tamam tamam görüşürüz."
Yukarıya çıkmaya devam ettim ve Jerrie'nin evinin önüne gelip kapıyı çaldım, çok bekletmeden açıldı.
"Sonunda geldin be kızım, benden önce çıktın sonra geldin. Ayrıca neler oldu öyle? Neden kaçıyordun?"
"Gerçekten bunu kapıda mı konuşacağız Jerrie?"
"Ah doğru geç içeriye."
İçeriye almayı unutulmuş süs köpekleri gibi daveti aldığım an içeri uçmuştum. Ne yapayım yorgundum amınakoyayım.
"Anlatacak mısın artık?"
Konuşan Jerrie'yle her ne kadar yorgun olsam da anlatana kadar beynimi yiyeceğini bildiğim için anlatmaya başladım.
...
"Haklıymışsın, ben olsam daha uzun trip atardım Ellie."
"Öyle yapacaktım da abartmış olacağımı düşünüp vazgeçtim işte."
"O değilde akşam Jackson'la çıkmakta kararlı mısın?"
"Jerrie, söz verdim ve yan çizersem ayıp olacak. Ayrıca arkadaşım değil mi o benim? Neden sürekli onunlayken rahatsız hissetmek zorundayım ki?"
"Haklısın aslında, o zaman çıkın ve sinemaya falan gidin. Bana haber ver hayatım. Ayrıca geç kalma seni bekliyor olacağım."
"Tamam bebeğim, daha bir iki saate çıkarım zaten. Önce bir duş almam lazım."
"Tamam havlunu astım al balkondan."
"Harikasın gittim ben."
Balkondan havluyu aldıktan sonra banyoya girip yıkanmaya başladım.
...
Üstüme giyineceğim kıyafetleri seçtikten sonra hazırlanmaya başlamıştım. Gelen bildirim sesine üstüme tişörtü geçirdikten sonra baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher || zmalik
Fanfiction"İkimiz de yanarız." #1 zaynmalik #1 malik #1 math 070721 [Zayn new generation fiction].Dcd2021