Dün akşamki olaylardan sonra Jerrie'yi evime getirme kararı aldığım için bir kere daha kendimi övmeyi aklıma yazdım. Nedenine gelecek olursak onu okulda döversem insanları rahatsız etmiş olurdum öyle değil mi?
"Sikeyim seni Jerrie. Dün gece senin yüzünden okul yılımın ilk ve son günüydü."
Dağınık saçlarıyla yere bakan Jerrie, sonunda konuşmayı hatırlayarak ağzını açma gereksinimi duymuştu.
"Neyden bahsediyorsun Ellie? Ayrıca burası neresi?"
"İki shot içip kafayı bulduğuna inanamıyorum. Bir daha sana limonata bile içirmeyeceğim. Dün gece kulübe gittik ve bil bakalım ne oldu? Bay Malik bizi bastı... Tanrım ses tonundaki ima aklıma geldikçe seni dinlediğim için kendimi boğmak istiyorum. Ve burası da benim evim aptal. Sarhoş olduğun için taksici sana ev adresini sorduğunda, "Evimin direği olmak ister misin?" dediğin için seni kendi evime getirmek zorunda kaldım. Tanrıya şükürler olsun ki adam yaşlıydı ve söylediklerini duymadı."
"Siktir ordan bütün bunlar bir rüya olmalı. Hatta kabus."
Daha fazla dün gece hakkında konuşup ağlama krizine girmek istemediğim için götümü yırtsam bile geçemeyeceğim dersi görmek için hazırlanmaya başladım.
"Hazırlan aptal. Belki de Bay Malik dün gece halüsinasyon gördüğünü sanıp her şeyi unutur."
Hazırlandıktan sonra Jerrie'yi beklerken ayakkabımı giyiyordum. Sonunda o da hazır olduğunda apartmandan çıktık.
Amfiye geldiğimizde dersin başlamasına on dakika kaldığını fark ettim. Su almak için Jerrie'yi amfide bırakıp kafeteryaya indim. O esnada telefonuma gelen bildirimle adımlarım yavaşladı.
* ' We are E.d.o bitches ' adlı gruptan 8 okunmamış mesaj*
Olive : Selam sürtükler. Bende olmasam ne olacak sizin bu haliniz...Ultra zeki yakışıklı ve mükemmel bebeğiniz sizin için o güzel parmaklarını üşenmeden hareket ettirip bir grup açtı. (9.12)
Darla : Olive parmağını sikeyim aşkım :* (9.12)
Olive : Parmağıma laf etmeyi kes hayatım. (9.12)
Ellie, Washington'a geldiğinde dövülmen gereken konular var. (9.12)Darla : Kesinlikle katılıyorum. Resmen 20 saattir bana yazmadığına inanamıyorum Ellie. (9.13)
Olive : Belki de kız doğru yolu bulmuştur sürtük. (9.14)
Darla : Olive bir saat sonra yan yana olacağımızı unutma hayatım:* (9.14)
Olive : Biricik arkadaşına, bana bana bihterine kıyamazsın sen:* (9.14)
Ellie : Bütün bu konuşmayı üç dakika da yapacak kadar enerjik olmanıza anlam veremiyorum.
Darla : Sonunda yazabildin Ellie.
Tanrı aşkına gideli bir gün oldu ama sen bizi şimdiden ihmal etmeye başlamışsın gibi geliyor.Ellie : Saçmalama bebeğim. İlk günüm biraz yorucuydu ondan yazamadım. Ama artık full sizle konuşacağım.
Olive : Darla
1
2
3Darla : At yalanı sikeyim inananı.
Olive : At yalanı sikeyim inananı.
Ellie : Hey sinirleniyorum ama...
Her neyse çocuklar ben derse giriyorum yazarım çıkınca iyi dersler size de şimdiden :*
Kafeteryadan aldığım suyla beraber amfiye gidiyordum. Fakat takıntılı bir şizofren olduğum için parkelere ölçütlü basma totemi yaparak yürürken karşımdan gelen Bay Malik'i görmemiştim. Ve hoop kafa vs kas karşılaşması...Sizce kim alır maçı?
"Ellie iyi misin? Yürürken neden önüne bakmıyorsun Tanrı aşkına?"
Kafamın acısını unutmuş Bay Malik'in ismimi hala hatırlıyor oluşuna şaşırmışken aklıma bulunduğumuz durum geldi.
"Ah iyiyim Bay Malik. Çok üzgünüm bir şey düşünüyordum, geldiğinizi görmedim."
"Ne o, dün gece içtiğiniz ayranın markasını mı düşünüyordun yoksa?"
Sikeyim hatırlıyor. Tabi ki hatırlayacak adam alzheimer değil aptal Ellie...
İçimden kendimle sövüşmelerim bitince cevap verme gereksinimi duydum."Bay Malik, o olayı unutsak hiç yaşanmamış sayalım bence hm?"
"Aslında dediğin gibi yapabiliriz tabii ki, ama bir karşılığı olmalı bu iyiliğimin öyle değil mi?"
Adama bak sanki babam amınakoyayım. Neyin hesabını veriyorsam kendisine.
Yine de 5 senelik üniversiteyi 10 senede bitirmemek adına sadece içimden söyleyebildim bunları..."Tabi Bay Malik. Buyurun neye ihtiyacınız vardı?"
Ses tonum alayla karışık çıkmıştı.
"Sanırım derste görürsün... Hadi gidelim bakalım."
Amfiye geldiğimizde Jerrie'nin yanına oturdum.
"Vay vay... Bakıyorum artık birlikte geziyorsunuz?"
"Jerrie, seni dövmeden susarsan iyi olur. Zaten yakalandık diye tehdit altındayım. Hayır sanki tek başıma gittim bara amınakoyayım... Sende vardın sana neden bu kadar takılmadı anlamıyorum."
Kendi kendime sızlanırken Bay Malik'in sesiyle bitik hayatıma geri döndüm.
"Ellie, ayranın içindeki maddeler hakkında konuşmanız bittiyse cümleme devam edebilirim öyle değil mi?"
Sikeyim takmıştı bu da ayrana. Hepsi Jerrie yüzündendi. Hayır yani sarhoşsun ve bardasın, aklına nerden ayran geldi anlamıyorum.
"Çok pardon Bay Malik, devam edin lütfen..."
Jerrie yediği halttan pişman olsa gerek, benim konuşmama gerek kalmadan cevabı vermişti.
"Her neyse arkadaşlar, sayısal bilimlere kimler kaydını yaptı?"
Altısı kız üçü erkek öğrenci ellerini kaldırmıştı.
Ben mi?
Ben ise onlar adına çok üzülüyordum. Resmen Bay Malik'le okul dışında da vakit geçirecekler, dayanılır gibi değil."Harika o zaman, katılan arkadaşlarla hafta sonu sayısal bilim kulübünde toplanacağız ve gerekli bilgileri orda verip başkanlık seçimi yapacağız. Aslında yapmamıza hiç gerek yok öyle değil mi Ellie? Sen çok istekli görünüyorsun, sende olabilirsin hm? "
Kendi ismimi duyana kadar hayatım gayet normal gidiyordu demek isterdim ama o zaman bile normal gitmiyordu amınakoyayım.
"Bay Malik? Ben kaydımı bu kulübe yaptırmadım?"
"Ah öyle mi? Henüz yapmamış olman yapmayacağın anlamına gelmiyor öyle değil mi?"
Yüzündeki imalı gülümsemesiyle sorduğu soruya ne cevap vereceğimi bilmeden suratına bakmaya devam ettim.
"Ders arasında odama gelirsin Ellie. Not tutacaklar defterlerini çıkarsın derse geçiyorum."
Sikeyim bu adamın benimle derdi neydi? Akşamki olay yüzünden olduğunu biliyorum ama ben orda tek değildim ki?
En fazla nolur günümün bir saatini kulübe ayırır çıkarım diye kendimi avutarak not defterimi çıkardım ve derste anlatılanları not etmeye başladım.Profesör dediğin göbekli dayılardan olur, Tanrı aşkına Bay Malik ve Bay Styles gökten düşmüş meteor gibiydi. Nasıl bu kadar genç profesör olduklarını anlayamıyordum.
Herkes amfiden arkadaşlarıyla gülüşerek çıkarken bende hem çantamı topluyor hemde Jerrie'yle şakalaşıyordum.
"Ellie, konuşmanız bittiyse odama gidebiliriz artık öyle değil mi?"
Kafamı çevirmemle Bay Malik'i dibimde görmem bir olmuştu. Sanırım Jerrie'de fark etmemişti ki o da görünce irkildi.
"Tabi Bay Malik tabi, gidelim..."
Gidelim gidelim hep birlikte el ele cehenneme gidelim amınakoyayım.
Jerrie bunun hesabını vereceksin...
İNANIN BÖLÜM KISA MI OLDU UZUN MU OLDU BİLMİYORUM AMA AŞIRI YORULDUUUM.
SİZİ SEVİYORUM İYİ OKUMALAR:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher || zmalik
Fanfiction"İkimiz de yanarız." #1 zaynmalik #1 malik #1 math 070721 [Zayn new generation fiction].Dcd2021