Hep birlikte şişe çevirmece oynarken Jackson yanıma oturdu ve sessizce konuşmaya başladı.
"Uzun zaman sonra gülüyorsun, bunu neye borçluyuz?"
Jackson'a ve Luke'a, Zayn'i anlatma fırsatım hiç olmadığı için bu soruyu geçiştirmek durumunda kalmıştım.
"Aslında aynıyım, sadece tatilde olduğumuz için kafa dağıtma taraftarıyım."
"Öyle olsun bakalım bebeğim."
İnanmış gibi değildi fakat o an açıklama yapamayacağım için mecburen birbirlerine soru soran Harry ve Jerrie ikilisine döndüm.
"Hayatındaki en değer verdiğin kişi kim Jerrie?"
Aralarında bir şey mi vardı bunların?
"Ellie tabi ki..."
Harry üzülür gibi olmuştu. Sanki seni diyecek amınakoyayım, tabi beni diyecek.
Şişe tekrardan çevirilince benimle Luke arasında durmuştu. Soruyu o soracaktı ve o an cesareti seçmeyi düşünmüştüm ki Luke sürtüğünün ne yapacağı belli olmaz diyerek doğruluğu seçmiştim.
"Hmm, Kaç tane sevgilin oldu kankacığım?"
Pezevenk. Ne gerek vardı profesörlerin( Harry ve Zayn amınakoyayım) yanında böyle sorular sormaya?
"Bilmiyorum saymadım."
Söylediklerimden sonra Zayn'i öksürük krizi tutmuştu. E ne yapayım amınakoyayım çetelesini mi tutayım yani...
"İyi misiniz Bay Malik?"
Sorduğum soruyla gözleri bana döndü. Öyle bir bakıyordu ki seni sikeceğim der gibiydi.
"İyisiniz yani anladım Bay Malik."
Mal gibi gülerek ortamı yumuşatmaya çalışıp göt korkusuyla yerime tünemiştim. Pezevenk Luke...
Bir süre daha oyun oynadıktan sonra marshmallow kızartmaya başlamıştık. Bayılıyordum bunun tadına ya.
"Jerrie, marshmallowu Allah katına çıkarıp kızarmasını mı bekliyorsun sen?"
"Ama elim yanmaz mı?"
Dudaklarını büzerek konuşunca dayanamadım ve hem kendisine hem marshmallowa iyilik yapıp elindeki çubuğu alıp onu da ben yapmaya başladım.
"Yaa teşekkür ederim hayatım."
Marshmallow'da yendikten sonra herkes çadırına çekilmişti. Bende su almak için çadırdan çıktım ve hiç şaşırmayacağınız bir şey oldu, klasik... Zayn'le karşılaştım.
"Demek sayamayacağın kadar çok oldu öyle mi?"
Bunu hala düşünüyor oluşuna gülsem mi bilememiştim.
"Ne fark eder ki?"
"Aslında sorumu cevaplamanı istemiştim."
"Soru mu sordun sen?"
"Kaç tane sevgilin oldu söyle."
Kaşlarını çatarak sorunca ciddi ortama dayanamayan bir salak olduğum için gülmemi bastıramamıştım. Kocasına hesap soran teyzeler gibi eline beline koyup hesap sormadığı kalmıştı şimdi tam oldu.
"Neden gülüyorsun?"
"Ya biraz sakin olsana, senden öncekiler neden umrunda? Geçip gitmiş boş ilişkiler işte."
"ÖncekiLER? Sanırım bayılacağım."
"Abart."
"Neyse sakinim. Sonuçta geçti gitti değil mi Ellie? Ne olacak sanki."
Kendini rahatlatmak için soru sormasıyla çok tatlı görünmüştü gözüme.
Etrafa bakıp kimsenin olmadığını görünce elinden tutup ağaçlık tarafa sürükledim.
"Neden geldik buraya?"
"Seni biraz yeme kararı aldım."
Söylediklerimle gözleri parladı ve bana doğru adım atmaya başladı. Bende aynı şekilde ona doğru adımlarken sonunda gelebilecek en yakın seviyeye gelmiştik. Hiç beklemeden dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Çok geçmeden karşılık vermesiyle öpüşmelerimiz derinleşmeye başlamıştı. Dilini ağzımın içinde hissediyordum. Onu gerçekten özlemiştim...
Dudağımı ısırmasıyla sessizce ağzının içine inlemiştim. Yavaşça dudağımdan çekildi ve boynuma eğildi. Emerek iz bırakmaya çalışır gibiydi. Bende onun boynuna aynı şeyleri yapmaya başlamıştım. Sikeyim bizi gören olursa göt gibi kalırdık da neyse...
Birbirimizi yeme işlemlerimiz bitince geri çekildik ve parlayan gözlerine baktım.
"Neden bu kadar güzelsin?"
Sorduğu soruyla cevap bekler gibi olmadığı için gülümseyip burnunun ucundan öptüm. Bu hareketimi beklemiyor olacaktı ki kaşları kalkmıştı ve elimin altındaki kalbi hızlanmaya başlamıştı.
"Bunu beklemiyordum sanırım."
Sessizce yere eğilip söylediğini duymuştum.
"Sen neden bu kadar tatlısın Zayn?"
"Öyle miyim?"
"Öylesin. Ama benim olandan."
Dışardan gören vıcık vıcık olduğumuzu görüp kusabilirdi ama olsun...
"Hadi gidelim de fark etmesinler."
Dudaklarını büzdü ve mırıldanmaya başladı.
"Gitmesek olmaz mı? Ya da benim çadırda kalsana Harry'i Jerrie'nin üstüne salarız, zaten körün istediği bir göz..."
"Onların arasında ne var? Birkaç gündür Jerrie hanımefendimiz sana yardım etmekten benim yanıma bile gelmediği için gelişmelerden haberdar değilim."
"Bende tam bilmiyorum ama var bir şeyler diyelim biz."
Göz kırparak söyledikleriyle mutlu olmuştum. Jerrie, Harry'i gerçekten seviyordu ve aralarında ilişki olması onun için çok güzel olurdu.
İyi okumalar <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher || zmalik
Fanfiction"İkimiz de yanarız." #1 zaynmalik #1 malik #1 math 070721 [Zayn new generation fiction].Dcd2021