XVIII) camp

576 24 11
                                    

*2 gün sonra*

Sabahın köründe çalan alarm yüzünden yerimden sıçramıştım. Sikerler bu saatte yola çıkılır mı? Orman mı kaçıyordu amınakoyayım?

"Ellie, uyandın mı?"

Jerrie'nin sorusuyla ne zaman girdiğini bilmediğim kapının ardındaki yüzüne baktım.

"Uyandım uyandım."

"Hadi hazırlanalım o zaman. Otobüsü kaçırmayalım."

Lavaboda işlerimi halledip üstümü değiştirdim ve dün geceden hazırladığım bavulumu kapının önüne getirdim.

"Hazırım ben Jerrie."

"Tamam bende hazırım."

Elinde sürükleyerek getirdiği valizini kenara bırakıp ayakkabılarını giymeye başladı.

Tamamen hazır olduktan sonra evden çıktık ve okula doğru yol aldık. Yetişmek için hızlı yürüyorduk ve kısa bir süre sonra okula varmıştık. Her kampüsün önünde bekleyen birer otobüs vardı ve kendi kampüsümüzün önündeki otobüse eşyalarımızı teslim edip bindik. Jerrie'yle yan yana bir koltuk seçtikten sonra otobüsün kalkmasını beklemeye başladık. Kısa bir zaman sonra Zayn'de gelebilmişti. Her ne kadar takmıyor gibi yapsam da hala gözlerimi alamıyordum ondan.

"Heyecanlı mısın?"

Jerrie'nin sorusuyla gözlerimi Zayn'in üstünden çektim.

"Çok heyecanlıyım çok..."

Ne demezsin, der gibi verdiğim cevapla dudaklarını büzen Jerrie konuşmaya devam etti.

"Ya ama neden öyle diyorsun. Hem değişiklik olacak..."

"Bakalım."

Sonunda herkes gelmiş olacaktı ki otobüs hareketlenmeye başlamıştı.

Arada bir arkasına dönüp gözlerime bakan Zayn'e anlam veremiyordum. Ayrıldığımızdan beridir, pardon ayrıldığından beridir sürekli bakıyor ve derslere bile halsiz geliyordu. Neyse...

"Jerrie, ben uyuyacağım gelince uyandırırsın."

"Tamam hayatım."

...

Zayn'den

1 haftadır ondan ayrıydım. Dekan olacak pezevenk yüzünden sevdiğim kadından uzak durmaktan çok yorulmuştum. Günlerdir yemek yiyemiyor ve geceleri de onu düşünmekten gözlerime uyku girmiyordu. Korkuyordum... Beni unutur ve başkasını sevmeye başlar diye korkuyordum. Ona kızamazdım, ondan ayrılan bendim. Ama nedeni vardı işte...

Bulduğum her fırsatta ona bakıyor ve gün içinde neler yaptığını Jerrie sayesinde öğreniyordum. Son 2 gündür yaptığım gibi telefonumu çıkardım ve Jerrie'ye mesaj yazmaya başladım.

Zayn : Var mı bir gelişme?

Konuştuğu birisi yok değil mi Jerrie?

Çok geçmeden cevap gelmişti.

Jerrie : Yani sevgililik bakımından şu anlık konuştuğu yok ama bir süredir Jackson diye biriyle konuşuyorlar okulda. Sanırım Fizik bölümü 2.sınıf öğrencisi. Aralarında bir şey var mı öğrenemedim henüz. Bugün sorarım Ellie'ye.

Zayn : Sikeyim daha ayrılalı 1 hafta oldu ve ben dayanamıyorum. Gidip çocukla konuşsam mı?

Jerrie : Profesörüm olmasaydın sana küfür ederdim Zayn. Çocuğa ne demeyi planlıyorsun? Ellie benim eski sevgilim ve ondan ayrıldım. Ama onu hala seviyorum bu yüzden ondan uzak dur mu?

math teacher || zmalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin