Çalan alarmın sesi kulaklarıma işkence ederken kalkıp susturmamakta inatçıydım. Bir süre sonra duran sesle Jerrie'nin götünü kaldırıp alarmı susturduğunu anladım ama çok geçti ve artık uyanmıştım...
Yattığım yerde doğrulmaya başlamamla başımın ağrısını hissettim. Sikeyim bugün dersimiz vardı ve bizde aptal gibi geceden kalmaydık.
Dün gece olanlar aklıma gelince elimi istemsizce dudağıma götürdüm. Aklıma gelen sıcak dudaklarla bir siktir çekmiştim.
Ona karşılık vermiştim. Her ne kadar hatırlayacağımı bilmese bile bu yanlıştı. Dün gece yaşanan her şey büyük bir yanlıştı. Bunun duyulma ihtimali bile gerilmeme neden olmuştu. Jerrie'nin sesiyle aklımdakileri bir kenara bıraktım.
"Başım çok ağrıyor Ellie."
"Benimde öyle. Seni dinlediğim için her zamanki gibi yine pişmanım..."
"Aman Tanrım Ellie... Birkaç güne kadar Harry ile bara gideceğimi söyleseler kıçımla gülerdim. Başım istediği kadar ağrısın kesinlikle pişman değilim..."
"Jerrie, Bay Styles'a olan hayranlığını sence de biraz fazla abartmıyor musun? Komşun bile olsa o bir profesör."
"Biliyorum ama elimde değil Ellie... Ayrıca sende Bay Malik'le fazlaca yakınsın?"
"Bu onunla bir değil."
"Bir olduğunu ikimizde biliyoruz Ellie..."
Evet bu onunla birdi. Ama ben Zayn'e, Jerrie'nin Bay Styles'a duyduğu kadar bir hayranlık duymuyordum.
Dudaklarına hayranlığım büyüktü orası ayrı...Sikeyim ben ne düşünüyorum. Kendine gel...
"Uzatma da altın kaplama kıçını kaldır ve hazırlanalım."
Söylediklerimi onaylayan Jerrie ile yanımda getirdiklerimi giyinmek için çantadan çıkardım.
Hazırlandıktan sonra evden çıkmıştık. Şimdi ise kampüs girişindeydik. Birazdan onu görecek olmam aldığım nefesin sıklaşmasını sağlamıştı. İçeriye girdiğimizdeyse genelde oturduğumuz yere geçerek not defterlerimizi çıkarmıştık. Tanrım heyecanlıydım. Dünü yaşanmamış gibi davranacağından emindim. Ne de olsa beni sarhoş sanıyordu.
Kısa süre beklemenin ardından beyaz spor ayakkabısı, üstüne yapışan siyah kotu ve bol beyaz tişörtüyle içeriye girmişti. Sikeyim fena bir şeydi bu...
"Selam gençler, kaldığımız yerden devam edelim."
Dersi anlatırken benimle göz temasından kaçtığını fark ettim. Vereceğim tepkiden emin olamadığı için gergin olmalıydı. Benimde aklım, dünü unutmuş gibi mi yapsam yoksa ders çıkışında gidip beni neden öptüğünü mü sorsam diye cevabını veremediğim sorularla doluydu. Sanırım unutmuş gibi yapmam en mantıklısıydı. Güzel hissettirse bile o bir öğretmendi.
Dakikalarca süren ders saati boyunca bir kere bile yüzüme bakmamış olan mükemmel profesörümüz, sonunda dersi sonlandırmıştı. Belki de dün gece yaşananlardan pişman olmuştu ve yanlış olduğunu anlamıştı. Her neyse o bile unutmuşsa bende öyle davranmalıydım öyle değil mi?
"Çıkabilirsiniz çocuklar."
Jerrie ile eşyalarımızı toplayıp amfiden çıkmak için adımlamıştık.
"Ellie odama gelir misin?"
Zayn'in sesiyle adımlarımı durdurup arkama döndüm. Benden cevap bekler gibi bakıyordu ve şaşkınlığı bir kenara bırakıp cevapladım.
"Tabi Bay Malik..."
Diğer öğrencilerin yanında ona Zayn demem yanlış anlaşılabileceği için mecburen Bay Malik demek zorunda kalmıştım.
O önden ben arkasından odasına doğru ilerliyorduk. Kapıyı açıp geçmemi bekledi ve ardından kendisi de içeriye girip kapıyı kitledi.
Kapıyı neden kitlemişti ki?
"Nasılsın, dün geceden sonra daha iyi oldun mu?"
Dün gece lafını duymamla kendi tükürüğümle boğulmuştum. Aralıksız öksürmeme o da dayanamamıştı ki bir şişe suyu zorla içirmeye başladı.
"İyiyim iyiyim..."
Zorla cevap verdikten sonra endişeli yüzü dikkatimi çekmişti. Benim için endişelenmesi, öpmesi... Bunların hepsi yanlış değil miydi?
"Ne diyorduk, doğru dün geceden bahsediyo-"
"Zayn, Jerrie ne kadar komik bir kız değil mi? Tanrı aşkına Bay Styles'la konuşmalarını dinlemek çok eğlenceli..."
Bir anda konuyu değiştirmemle birlikte çatılan kaşları gerilmeme sebep olmuştu.
"Ellie... Bunu neden yapıyorsun?"
"Ne yapıyorum ki?"
"Dün gece hakkında konuşmama izin bile vermiyorsun."
Dün gece ne oldu ki demek isterdim ama hatırladığımın farkında olduğundan emin olduğum için sustum ve bakışlarımı yere çevirdim.
"Bak ne tepki verirsin bilmiyorum ama dün gece için hiç pişman değilim Ellie. Yanlış olduğunu biliyorum ama seni istiyorum."
Beni mi istiyordu? Sikerler.
"Zayn... Yasak olduğunu biliyorsun. Yanlış olduğunu bile bile nasıl-"
"Umrumda değil. Sen geldiğinden beri bu okuldaki mesleğimde umrumda değil. Gizli de tutabiliriz. Tek umrumda olan bu sikik okula sıradan bir günmüş gibi geldiğim ve seni gördüğüm gün Ellie."
"Saçmalıyorsun. Mesleğin de kariyerin de çok önemli. Ayrıca bende bu okula kolay bir şekilde gelmedim Zayn. Arkadaşlarımı ve düzenimi bırakıp, senelerce çalışıp geldim. Daha geldiğim ilk aydan o kadar emeği hiçe sayıp bir yanlışa kapılmamı bekleme benden. Gelip geçici hevesin için ne kendi hayatını ne de benim hayatımı mahvedemezsin."
"Gelip geçici bir heves falan değil. Sikeyim seni sevdiğimi belirtiyorum hala gelip geçici diyorsun Ellie."
"İmkansıza oynuyorsun diyorum Zayn. İkimiz de yanarız."
İsyan eder gibi söylediğim cümleyle hala pes etmemiş gibi konuştu.
"Umrumda mı sanıyorsun? Sana imkansız olmadığımızı kanıtlamak için elimden geleni yapacağım..."
İyi okumalar <3
Vote için teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher || zmalik
Fanfiction"İkimiz de yanarız." #1 zaynmalik #1 malik #1 math 070721 [Zayn new generation fiction].Dcd2021